Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Муллер М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Муллер М. В. Особливості формування інноваційного розвитку гастрономічного туризму Полтавської області [Електронний ресурс] / М. В. Муллер // Економіка і регіон. - 2017. - № 1. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_1_18 Акцентовано увагу на гастрономічному туризмі - відносно молодому напрямі, що має значний економічний потенціал. Наголошено, що інновації є ключовим аспектом розвитку туристичної сфери. Узагальнено наукові підходи до трактування категорії "інновація" (об'єктний, процесний, трансформаційний, ресурсний) та запропоновано авторський - синергічний, що поєднує та посилює вищезазначені підходи. З'ясовано, що особливості формування інноваційного розвитку у сфері гастрономічного туризму пов'язані перш за все з культурними, промисловими, екологічними й соціальними аспектами; ознайомленням споживача з оригінальними технологіями приготування страв і традиціями їх споживання. Доведено, що в Україні створені умови для розвитку гастрономічного туризму, зокрема запропоновано створити туристичний маршрут підприємствами з виробництва м'ясних делікатесів, що розташовані в Полтавській області.
| 2. |
Муллер М. В. Місце бренду у маркетинговому менеджменті підприємства [Електронний ресурс] / М. В. Муллер // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 819-823. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(2)__110
| 3. |
Муллер М. В. Брендинг як інструмент стратегічного маркетингового управління: теорія та практика [Електронний ресурс] / М. В. Муллер, М. О. Муллер // Економіка і регіон. - 2017. - № 5. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_5_16 Наведено характеристику понять "бренд", "брендинг". Схематично зображено процес стратегічного маркетингового управління брендингом. Зроблено наголос на заключному етапі процесу - прийнятті бренда споживачами. Проаналізовано становлення і розвиток успішних світових брендів у розрізі стратегічного маркетингового управління. Виявлено особливості застосування інструментів брендингу як гаранта успіху продукту серед споживачів. Запропоновано до використання на підприємствах такі стратегії маркетингового управління брендами, як Omnichannel та BAM-model.
| 4. |
Макаренко П. М. Формування стратегічних альтернатив інноваційного розвитку м’ясопереробних підприємств [Електронний ресурс] / П. М. Макаренко, М. В. Муллер // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 15(2). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_15(2)__18
|
|
|