Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Моісєєва Ф$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Моісєєва Ф. А. Мовний етикет у практиці переговорного процесу [Електронний ресурс] / Ф. А. Моісєєва, В. А. Усачов // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Сер. : Гуманітарні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuetg_2013_2_20
| 2. |
Моісєєва Ф. А. Осмислення культури як процесу розвитку людського суспільства [Електронний ресурс] / Ф. А. Моісєєва, В. А. Усачов // Наука. Релігія. Суспільство. - 2013. - № 4. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nrs_2013_4_13 Розглянуто поняття і зміст культури як універсальне ставлення людини до світу, через яке вона сприймає і створює цей світ. Підкреслено динамічний характер культури, який сприяє розвитку творчих сил людини і здібностей в ході свідомої діяльності особи. Багатство змісту культури, різноманітність форм її історичного руху, внутрішня суперечність культурних цінностей і норм породжує необхідність аналізу людського чинника в культурній динаміці. Об'єднуючи і надихаючи людей, культура дає їм не тільки загальний спосіб збагнення світу, але і спосіб взаємного розуміння і співпереживання, мову для виразу і самовираження. Культура є продуктом людської творчості і сама творить людину. Саме через культуру людина відкриває і змінює світ і саму себе.
| 3. |
Моісєєва Ф. А. Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу [Електронний ресурс] / Ф. А. Моісєєва, В. А. Усачов // Наука. Релігія. Суспільство. - 2014. - № 1. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nrs_2014_1_8 Розглянуто процес інтеграції системи утворення України до Європи, впровадження принципів Болонського процесу в університетську систему освіти, перегляду методології контролю якості освіти в системі вищої школи, надано оцінку "за" і "проти" Болонського процесу в Україні. Суть Болонського процесу полягає у формуванні перспективи загальноєвропейської системи вищої освіти, що грунтується на спільності фундаментальних принципів функціонування. Цей процес з'явився поштовхом для перегляду принципів і методології контролю якості освіти за міжнародними стандартами і позитивно впливає на якості підготовки студентів в українських вузах.
|
|
|