Пошуковий запит: (<.>A=Миценко Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Миценко Д. В. Суспільно-гуманітарні дисципліни як складова підготовки майбутніх менеджерів туризму до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_2_52
|
2. |
Миценко Д. В. Шляхи формування навчальної мотивації студентів в процесі викладання суспільно-гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_33
|
3. |
Миценко Д. В. Оцінювання навчальних досягнень студентів під час семінарських занять [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_15 Виокремлено засоби підвищення якості проведення семінарських занять, ключовими з яких названо контекстне та "змагальне" навчання. Розглянуто перспективи комп’ютерного контролю, визначено його функції. Описано деякі аспекти застосування програми "Hot Potatoes 6", з допомогою якої можна створювати інтерактивні тренувально-контрольні завдання у форматі HTML для модульного об’єктно-орієнтованого навчаючого середовища "Moodle". Наведено приклад практичного розрахунку оцінки за вивчення дисципліни протягом семестру. Зроблено порівняльну характеристику традиційної педагогіки та програмованого навчання. Репрезентовано структурні елементи цього навчання, зокрема теоретичний, інформаційний, корегувальний блоки.Выделены средства повышения качества проведения семинарских занятий, ключевыми из которых названо контекстное и "соревновательное" обучение. Рассмотрены перспективы компьютерного контроля, определены его функции. Описаны некоторые аспекты применения программы "Hot Potatoes 6", с помощью которой можно создавать интерактивные тренировочно-контрольные задания в формате HTML для модульного объектно-ориентированного обучающей среды "Moodle". Приведен пример практического расчета оценки изучение дисциплины в течение семестра. Сделана сравнительная характеристика традиционной педагогики и программируемым обучением. Представлены структурные элементы этого учения, в частности теоретический, информационный, корректирующий блоки.The article reveals the content of the comprehensive evaluation of educational achievements of students during the seminars. Emphasizes the importance and effectiveness of using contextual approach to the organization of seminars.
|
4. |
Миценко Д. В. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 70(2). - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_70(2)__19
|
5. |
Миценко Д. В. Дуальна система як перспективний засіб модернізації освіти [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко, О. В. Ставицький // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2020. - № 1. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkibt_2020_1_9
|
6. |
Миценко Д. В. "Blended Learning" – сутність та особливості реалізації у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2019. - № 3. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2019_3_7
|
7. |
Горбатюк Ю. П. Особистісні детермінанти навчальної успішності студентів [Електронний ресурс] / Ю. П. Горбатюк, Д. В. Миценко, Д. Г. Симон, А. С. Романова // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2018. - № 2. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2018_2_7
|
8. |
Миценко Д. В. Категоріальний апарат та основні етапи розвитку компетентнісно-орієнтованої освіти [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2018. - № 2. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2018_2_35
|
9. |
Миценко Д. В. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій школі [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2018. - № 3. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2018_3_13
|
10. |
Миценко Д. В. Застосування методу проектів у навчально-виховному процесі вищої школи [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2017. - № 3. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2017_3_15
|
11. |
Моравська А. А. Класифікація основних видів психологічної експертизи [Електронний ресурс] / А. А. Моравська, Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2017. - № 2. - С. 90-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2017_2_53
|
12. |
Сорока А. Компетентнісний підхід у сучасній освіті [Електронний ресурс] / А. Сорока, Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2016. - № 2. - С. 120-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2016_2_88
|
13. |
Миценко Д. В. Особливості застосування методу проектів у процесі викладання психологічних дисциплін [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_3_18
|
14. |
Миценко Д. В. Практика впровадження концепції змішаного навчання з використанням LMS Google Classroom [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко, В. В. Шиманська // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2020. - № 3. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkibt_2020_3_3
|
15. |
Негра Д. Особливості дистанційної освіти в умовах сьогодення [Електронний ресурс] / Д. Негра, Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2015. - № 2. - С. 101-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkibt_2015_2_65
|