Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Миценко Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Миценко Д. В. 
Суспільно-гуманітарні дисципліни як складова підготовки майбутніх менеджерів туризму до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_2_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.76 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Миценко Д. В. 
Шляхи формування навчальної мотивації студентів в процесі викладання суспільно-гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Миценко Д. В. 
Оцінювання навчальних досягнень студентів під час семінарських занять [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_15
Виокремлено засоби підвищення якості проведення семінарських занять, ключовими з яких названо контекстне та "змагальне" навчання. Розглянуто перспективи комп’ютерного контролю, визначено його функції. Описано деякі аспекти застосування програми "Hot Potatoes 6", з допомогою якої можна створювати інтерактивні тренувально-контрольні завдання у форматі HTML для модульного об’єктно-орієнтованого навчаючого середовища "Moodle". Наведено приклад практичного розрахунку оцінки за вивчення дисципліни протягом семестру. Зроблено порівняльну характеристику традиційної педагогіки та програмованого навчання. Репрезентовано структурні елементи цього навчання, зокрема теоретичний, інформаційний, корегувальний блоки.Выделены средства повышения качества проведения семинарских занятий, ключевыми из которых названо контекстное и "соревновательное" обучение. Рассмотрены перспективы компьютерного контроля, определены его функции. Описаны некоторые аспекты применения программы "Hot Potatoes 6", с помощью которой можно создавать интерактивные тренировочно-контрольные задания в формате HTML для модульного объектно-ориентированного обучающей среды "Moodle". Приведен пример практического расчета оценки изучение дисциплины в течение семестра. Сделана сравнительная характеристика традиционной педагогики и программируемым обучением. Представлены структурные элементы этого учения, в частности теоретический, информационный, корректирующий блоки.The article reveals the content of the comprehensive evaluation of educational achievements of students during the seminars. Emphasizes the importance and effectiveness of using contextual approach to the organization of seminars.
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.286 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Миценко Д. В. 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 70(2). - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_70(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.446 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Миценко Д. В. 
Дуальна система як перспективний засіб модернізації освіти [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко, О. В. Ставицький // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2020. - № 1. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkibt_2020_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Миценко Д. В. 
"Blended Learning" – сутність та особливості реалізації у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2019. - № 3. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2019_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.634 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Горбатюк Ю. П. 
Особистісні детермінанти навчальної успішності студентів [Електронний ресурс] / Ю. П. Горбатюк, Д. В. Миценко, Д. Г. Симон, А. С. Романова // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2018. - № 2. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2018_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.674 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Миценко Д. В. 
Категоріальний апарат та основні етапи розвитку компетентнісно-орієнтованої освіти [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2018. - № 2. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2018_2_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.751 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Миценко Д. В. 
Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій школі [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2018. - № 3. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2018_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.878 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Миценко Д. В. 
Застосування методу проектів у навчально-виховному процесі вищої школи [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2017. - № 3. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2017_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Моравська А. А. 
Класифікація основних видів психологічної експертизи [Електронний ресурс] / А. А. Моравська, Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2017. - № 2. - С. 90-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2017_2_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 108.606 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сорока А. 
Компетентнісний підхід у сучасній освіті [Електронний ресурс] / А. Сорока, Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2016. - № 2. - С. 120-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2016_2_88
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.902 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Миценко Д. В. 
Особливості застосування методу проектів у процесі викладання психологічних дисциплін [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Миценко Д. В. 
Практика впровадження концепції змішаного навчання з використанням LMS Google Classroom [Електронний ресурс] / Д. В. Миценко, В. В. Шиманська // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2020. - № 3. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkibt_2020_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Негра Д. 
Особливості дистанційної освіти в умовах сьогодення [Електронний ресурс] / Д. Негра, Д. В. Миценко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2015. - № 2. - С. 101-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkibt_2015_2_65
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського