Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (34)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Михалевич М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Михалевич М. 
Комп’ютерні технології та проблеми енергоощадження [Електронний ресурс] / М. Михалевич, І. Сергієнко, Б. Стогній // Вісник Національної академії наук України. - 2009. - № 9. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2009_9_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.47 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сергієнко І. 
Економічна кібернетика: проблеми розвитку та перспективи застосування [Електронний ресурс] / І. Сергієнко, М. Михалевич // Вісник Національної академії наук України. - 2002. - № 2. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2002_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.128 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Белан Е. П. 
Циклы в экономических системах с открытым рынком труда [Електронний ресурс] / Е. П. Белан, М. В. Михалевич, И. В. Сергиенко // Кибернетика и системный анализ. - 2008. - Т. 44, № 4. - С. 48-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2008_44_4_6
Розглянуто динамічну макромодель економічної системи з монопсонічним ринком праці та змінними трудовими ресурсами. Для цієї моделі досліджено умови виникнення бізнес-циклів класичного типу. Проведено біфуркаційний аналіз моделі з метою оцінки впливу величини мінімальної оплати праці на особливості формування таких циклів. Результати теоретичного аналізу доповнено числовими експериментами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.054 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Сергиенко И. В. 
Модели и информационные технологии для поддержки принятия решений при проведении структурно-технологических преобразований [Електронний ресурс] / И. В. Сергиенко, М. В. Михалевич, П. И. Стецюк, Л. Б. Кошлай // Кибернетика и системный анализ. - 2009. - Т. 45, № 2. - С. 26-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2009_45_2_4
Розглянуто моделі, числові алгоритми, компоненти програмного та інформаційного забезпечення, призначені для підтримки прийняття рішень під час визначення заходів із енергозбереження. Для розв'язання оптимізаційних задач, які у ході цього виникають, застосовано сучасні методи негладкої оптимізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.352 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Михалевич М. В.  
Моделирование рынка труда с использованием двухаргументной функции предложения труда [Електронний ресурс] / М. В. Михалевич, Л. Б. Кошлай // Кибернетика и системный анализ. - 2010. - Т. 46, № 5. - С. 18-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2010_46_5_5
Розглянуто двохаргументну функцію індивідуальної пропозиції праці, аргументами якої є оплата праці та рівень безробіття. Досліджено умови виникнення прямої та зворотної залежності між цими двома економічними показниками. За допомогою двохаргументної функції проаналізовано процеси на конкурентному та монопсонічному ринках праці. Обгрунтовано доцільність та умови застосування екзогенного підвищення оплати праці шляхом підвищення мінімальної заробітної плати.
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.095 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Матешук-Вацеба Л. Р. 
Мікроструктурні зміни піднижньощелепної слинної залози за умов впливу опіоїду в експерименті [Електронний ресурс] / Л. Р. Матешук-Вацеба, М. М. Михалевич // Вісник проблем біології і медицини. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 305-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2016_1(1)__62
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.139 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Михалевич М. Г. 
Аналіз динаміки розгону швидкісного автомобіля класу Е-8, оснащеного різними варіантами трансмісії [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич // Автомобильный транспорт. - 2015. - Вып. 37. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2015_37_19
Надано результати розрахунку динаміки розгону автомобіля із трьома типами трансмісії: зі звичайною механічною, із двопоточною без розриву потоку потужності й однопоточною без розриву потоку потужності. Попарно проаналізовано протистояння автомобілів із зазначеними типами трансмісій у різних комбінаціях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.165 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Михалевич М. Г. 
Підвищення точності роботи електропневматичного механізму керування зчепленням транспортних засобів категорій N3 та M3 шляхом використання послідовного розташування електропневматичних клапанів [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич, В. О. Богомолов, В. І. Клименко, О. О. Ярита, Д. М. Леонтьєв, Ю. О. Рябуха // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2018. - № 1. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2018_1_20
Запропоновано новий принцип керування тиском у силовому циліндрі механізму керування зчепленням. Розглянуто принципову та розрахункову схеми механізму керування зчепленням транспортного засобу, де застосовано послідовне розташування клапанів. Загальна кількість клапанів у механізмі керування зчепленням становить три, один впускний та один випускний встановлені паралельно для забезпечення трипозиційного регулювання, та один електропневматичний клапан розташовано послідовно до двох перших для забезпечення більш високої точності позиціонування штоку механізму керування зчепленням. Наведено результати математичного моделювання запропонованого механізму у різних режимах роботи та дана їх оцінка.
Попередній перегляд:   Завантажити - 758.459 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Леонтьєв Д. М. 
Вплив вертикального навантаження на гальмівну силу та коефіцієнт зчеплення шини автомобільного колеса [Електронний ресурс] / Д. М. Леонтьєв, М. Г. Михалевич, А. А. Фролов // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2018. - Вип. 18. - С. 383-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2018_18_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.012 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Клименко В. І. 
Моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням [Електронний ресурс] / В. І. Клименко, М. Г. Михалевич, Д. М. Леонтьєв, О. О. Ярита, Ю. О. Рябуха // Автомобильный транспорт. - 2017. - Вып. 41. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2017_41_9
Проаналізовано основні положення математичного моделювання робочих процесів, що відбуваються під час увімкнення зчеплення. Запропоновано підхід, на основі якого можлива реалізація математичного моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням. Виконано імітаційне моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням.
Попередній перегляд:   Завантажити - 818.949 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Богомолов В. О. 
Варіанти реалізації механізму компенсації зносу фрикційних накладок веденого диску зчеплення і його застосування для вантажних автомобілів та автобусів [Електронний ресурс] / В. О. Богомолов, В. І. Клименко, М. Г. Михалевич, Д. М. Леонтьєв, О. О. Ярита, Ю. О. Рябуха, О. І. Усков // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2018. - № 14. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2018_14_9
Досліджено вплив зносу фрикційних накладок веденого диску зчеплення на його експлуатаційні показники, а саме швидкодію і точність роботи. Наголошено на важливості врахування величини зносу фрикційних накладок веденого диску у контексті автоматизації процесу керування агрегатами трансмісії автомобіля, зокрема зчепленням. Зазначено щодо доцільності застосування механізму компенсації зносу накладок, що надасть змогу одержати конструкцію, яка під час усього періоду роботи буде відповідати основним вимогам, що висуваються до приводів керування зчепленням, незалежно від стану фрикційних накладок веденого диску. Проведено аналіз відомих способів компенсації зносу фрикційних накладок в механізмі керування зчепленням. Відзначено, що існуючі варіанти механізмів компенсації зносу фрикційних накладок застосовуються переважно у конструкції легкових автомобілів та реалізовані безпосередньо у механізмі зчеплення. Запропоновано конструкції та описано принцип дії механізмів компенсації зносу фрикційних накладок, які адаптовано для роботи у складі приводу зчеплення вантажних автомобілів та автобусів. При цьому суттєвою їх відмінністю від відомих конструкцій є те, що вони перебувають у складі приводу зчеплення, а саме пневматичному циліндрі підсилювача. Обидва запропоновані варіанта механізмів компенсації зносу фрикційних накладок зчеплення вантажних автомобілів реалізовано на основі відомих раніше технічних рішень: обгінної муфти та гідравлічного компенсатора. У випадку застосування у конструкції пневматичного циліндра обгінної муфти відзначено недолік у вигляді високих контактних напружень в зоні торкання кульки, штока та конічної поверхні поршня, а також достатньо великі габаритні розміри механізму компенсації. При цьому варіант механізму із гідравлічним компенсатором, якого встановлено між двома частинами штока підсилювача привода керування зчепленням, виглядає більш перспективним і не має очевидних недоліків, окрім збільшення кількості деталей. При цьому обидва представлені рішення мають беззаперечну перевагу - їх можна реалізувати на серійних пневмогідравлічних підсилювачах зчеплення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.131 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Кирик Х. А. 
Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам [Електронний ресурс] / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2020_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.175 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Михалевич М. М. 
Морфологічні зміни органів за впливу опіоїдів [Електронний ресурс] / М. М. Михалевич // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2019. - Т. 18, № 4. - С. 133-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kaoch_2019_18_4_23
Стрімке збільшення кількості осіб, які вживають наркотичні речовини, призвело до виникнення захворювань наркотичного профілю, що характеризуються множинною поліорганною патологією органів і систем. Доведено беззаперечний зв'язок між глибиною порушень гемомікроциркуляторних порушень і тривалістю впливу опіоїду. Аналіз літературних даних засвідчив про актуальність та важливість вивчення цієї медико-соціальної проблеми. Представлено особливості морфологічних і структурних змін органів і систем за впливу опіодів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.968 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Михалевич М. Г. 
Дослідження робочого процесу вмикання передачі в електромеханічному механізмі керування коробкою передач [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич, М. М. Сильченко, О. О. Ярита, О. І. Усков // Автомобільний транспорт. - 2020. - Вип. 47. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2020_47_6
Проаналізовано динамічні процеси, що відбуваються в автоматизованому механізмі перемикання передач автотранспортного засобу, досліджено мотор-редуктор, визначені параметри, які впливають на робочий процес вмикання передачі, розглянуті питання раціонального керування виконавчим електродвигуном під час вмикання передачі в механічній коробці передач.
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.098 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Михалевич М. Г. 
Концепція системи керування пневматичною підвіскою колісних транспортних засобів категорії N3, M3 [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич, Є. Л. Савченко, А. А. Гармаш // Автомобільний транспорт. - 2020. - Вип. 47. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2020_47_7
Розглянуто розвиток систем керування пневматичною підвіскою, визначено сучасний стан та місце мехатронних модулів і каналів зв'язку в бортових системах керування колісних транспортних засобів. Представлено концепцію розподіленої системи керування пневматичною підвіскою колісних транспортних засобів визначених категорій з мехатронними модулями. Розглянуто компоненти та алгоритм роботи нової системи керування пневматичною підвіскою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.421 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Гурко О. Г. 
Оптимальне керування виконавчим пристроєм роботизованої коробки передач [Електронний ресурс] / О. Г. Гурко, М. Г. Михалевич // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 92(1). - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2020_92(1)__12
Незважаючи на активний розвиток електромобілів, актуальним залишається завдання полегшення процесу керування агрегатами механічної трансмісії. З цією метою здійснено їх автоматизацію. У роботі синтезований лінійно-квадратичний регулятор, що є оптимальним для заданої квадратичної цільової функції, яка враховує як вимоги до якості перехідних процесів, так і енергетичні витрати на реалізацію керування. Проаналізовано вплив значень вагових коефіцієнтів в цільовій функції на якість перехідних процесів у системі керування. Комп'ютерне моделювання продемонструвало, що запропонований регулятор забезпечує задану швидкодію за значно меншого (більше ніж 50 %) перерегулювання, як порівняти з системою з ПІД-регулятором.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.103 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Михалевич М. Г. 
Оптимізація керуючих впливів на електропневматичний клапан виконавчого пристрою керування зчепленням [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 93. - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_93_19
Під час зміни умов роботи електропневматичного клапана змінюються його вихідні параметри. Мета роботи - формування залежностей, що визначають параметри керуючого сигналу для системи керування зчепленням транспортних засобів категорій M3 та N3 в умовах зміни напруги живлення, перепаду тиску на клапані та температури навколишнього середовища. Шляхом моделювання роботи електропневматичного клапана було побудовано поверхні відгуку щодо величини керуючого імпульсу залежно від таких параметрів, як напруга живлення бортової мережі транспортного засобу, температура навколишнього середовища та перепад тиску на електропневматичному клапані.
Попередній перегляд:   Завантажити - 854.763 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Михалевич М. Г. 
Обґрунтування перспективного напряму розроблення пристроїв керування тиском у шинах вантажних автомобілів [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич, О. Л. Просяк // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 93. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_93_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 544.527 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Подолюк М. В. 
Скануюча електронна мікроскопія слизової оболонки маткової труби за умов фізіологічної норми та шеститижневого введення опіоїду [Електронний ресурс] / М. В. Подолюк, Л. Р. Матешук-Вацеба, М. М. Михалевич, В. Б. Фік, І. П. Пасічнюк // Art of medicine. - 2022. - № 3. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artmed_2022_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 784.598 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Михалевич М. М. 
Мікроструктурна організація піднижньощелепної залози за умов 5-тижневого опіоїдного впливу [Електронний ресурс] / М. М. Михалевич, М. В. Подолюк, Х. А. Кирик, М. Н. Цитовський // Art of medicine. - 2023. - № 1. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artmed_2023_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.055 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського