Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Михалевич М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Михалевич М. Комп’ютерні технології та проблеми енергоощадження [Електронний ресурс] / М. Михалевич, І. Сергієнко, Б. Стогній // Вісник Національної академії наук України. - 2009. - № 9. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2009_9_1
| 2. |
Сергієнко І. Економічна кібернетика: проблеми розвитку та перспективи застосування [Електронний ресурс] / І. Сергієнко, М. Михалевич // Вісник Національної академії наук України. - 2002. - № 2. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2002_2_5
| 3. |
Белан Е. П. Циклы в экономических системах с открытым рынком труда [Електронний ресурс] / Е. П. Белан, М. В. Михалевич, И. В. Сергиенко // Кибернетика и системный анализ. - 2008. - Т. 44, № 4. - С. 48-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2008_44_4_6 Розглянуто динамічну макромодель економічної системи з монопсонічним ринком праці та змінними трудовими ресурсами. Для цієї моделі досліджено умови виникнення бізнес-циклів класичного типу. Проведено біфуркаційний аналіз моделі з метою оцінки впливу величини мінімальної оплати праці на особливості формування таких циклів. Результати теоретичного аналізу доповнено числовими експериментами.
| 4. |
Сергиенко И. В. Модели и информационные технологии для поддержки принятия решений при проведении структурно-технологических преобразований [Електронний ресурс] / И. В. Сергиенко, М. В. Михалевич, П. И. Стецюк, Л. Б. Кошлай // Кибернетика и системный анализ. - 2009. - Т. 45, № 2. - С. 26-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2009_45_2_4 Розглянуто моделі, числові алгоритми, компоненти програмного та інформаційного забезпечення, призначені для підтримки прийняття рішень під час визначення заходів із енергозбереження. Для розв'язання оптимізаційних задач, які у ході цього виникають, застосовано сучасні методи негладкої оптимізації.
| 5. |
Михалевич М. В. Моделирование рынка труда с использованием двухаргументной функции предложения труда [Електронний ресурс] / М. В. Михалевич, Л. Б. Кошлай // Кибернетика и системный анализ. - 2010. - Т. 46, № 5. - С. 18-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2010_46_5_5 Розглянуто двохаргументну функцію індивідуальної пропозиції праці, аргументами якої є оплата праці та рівень безробіття. Досліджено умови виникнення прямої та зворотної залежності між цими двома економічними показниками. За допомогою двохаргументної функції проаналізовано процеси на конкурентному та монопсонічному ринках праці. Обгрунтовано доцільність та умови застосування екзогенного підвищення оплати праці шляхом підвищення мінімальної заробітної плати.
| 6. |
Матешук-Вацеба Л. Р. Мікроструктурні зміни піднижньощелепної слинної залози за умов впливу опіоїду в експерименті [Електронний ресурс] / Л. Р. Матешук-Вацеба, М. М. Михалевич // Вісник проблем біології і медицини. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 305-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2016_1(1)__62
| 7. |
Михалевич М. Г. Аналіз динаміки розгону швидкісного автомобіля класу Е-8, оснащеного різними варіантами трансмісії [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич // Автомобильный транспорт. - 2015. - Вып. 37. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2015_37_19 Надано результати розрахунку динаміки розгону автомобіля із трьома типами трансмісії: зі звичайною механічною, із двопоточною без розриву потоку потужності й однопоточною без розриву потоку потужності. Попарно проаналізовано протистояння автомобілів із зазначеними типами трансмісій у різних комбінаціях.
| 8. |
Михалевич М. Г. Підвищення точності роботи електропневматичного механізму керування зчепленням транспортних засобів категорій N3 та M3 шляхом використання послідовного розташування електропневматичних клапанів [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич, В. О. Богомолов, В. І. Клименко, О. О. Ярита, Д. М. Леонтьєв, Ю. О. Рябуха // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2018. - № 1. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2018_1_20 Запропоновано новий принцип керування тиском у силовому циліндрі механізму керування зчепленням. Розглянуто принципову та розрахункову схеми механізму керування зчепленням транспортного засобу, де застосовано послідовне розташування клапанів. Загальна кількість клапанів у механізмі керування зчепленням становить три, один впускний та один випускний встановлені паралельно для забезпечення трипозиційного регулювання, та один електропневматичний клапан розташовано послідовно до двох перших для забезпечення більш високої точності позиціонування штоку механізму керування зчепленням. Наведено результати математичного моделювання запропонованого механізму у різних режимах роботи та дана їх оцінка.
| 9. |
Леонтьєв Д. М. Вплив вертикального навантаження на гальмівну силу та коефіцієнт зчеплення шини автомобільного колеса [Електронний ресурс] / Д. М. Леонтьєв, М. Г. Михалевич, А. А. Фролов // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2018. - Вип. 18. - С. 383-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2018_18_45
| 10. |
Клименко В. І. Моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням [Електронний ресурс] / В. І. Клименко, М. Г. Михалевич, Д. М. Леонтьєв, О. О. Ярита, Ю. О. Рябуха // Автомобильный транспорт. - 2017. - Вып. 41. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2017_41_9 Проаналізовано основні положення математичного моделювання робочих процесів, що відбуваються під час увімкнення зчеплення. Запропоновано підхід, на основі якого можлива реалізація математичного моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням. Виконано імітаційне моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням.
| 11. |
Богомолов В. О. Варіанти реалізації механізму компенсації зносу фрикційних накладок веденого диску зчеплення і його застосування для вантажних автомобілів та автобусів [Електронний ресурс] / В. О. Богомолов, В. І. Клименко, М. Г. Михалевич, Д. М. Леонтьєв, О. О. Ярита, Ю. О. Рябуха, О. І. Усков // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2018. - № 14. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2018_14_9 Досліджено вплив зносу фрикційних накладок веденого диску зчеплення на його експлуатаційні показники, а саме швидкодію і точність роботи. Наголошено на важливості врахування величини зносу фрикційних накладок веденого диску у контексті автоматизації процесу керування агрегатами трансмісії автомобіля, зокрема зчепленням. Зазначено щодо доцільності застосування механізму компенсації зносу накладок, що надасть змогу одержати конструкцію, яка під час усього періоду роботи буде відповідати основним вимогам, що висуваються до приводів керування зчепленням, незалежно від стану фрикційних накладок веденого диску. Проведено аналіз відомих способів компенсації зносу фрикційних накладок в механізмі керування зчепленням. Відзначено, що існуючі варіанти механізмів компенсації зносу фрикційних накладок застосовуються переважно у конструкції легкових автомобілів та реалізовані безпосередньо у механізмі зчеплення. Запропоновано конструкції та описано принцип дії механізмів компенсації зносу фрикційних накладок, які адаптовано для роботи у складі приводу зчеплення вантажних автомобілів та автобусів. При цьому суттєвою їх відмінністю від відомих конструкцій є те, що вони перебувають у складі приводу зчеплення, а саме пневматичному циліндрі підсилювача. Обидва запропоновані варіанта механізмів компенсації зносу фрикційних накладок зчеплення вантажних автомобілів реалізовано на основі відомих раніше технічних рішень: обгінної муфти та гідравлічного компенсатора. У випадку застосування у конструкції пневматичного циліндра обгінної муфти відзначено недолік у вигляді високих контактних напружень в зоні торкання кульки, штока та конічної поверхні поршня, а також достатньо великі габаритні розміри механізму компенсації. При цьому варіант механізму із гідравлічним компенсатором, якого встановлено між двома частинами штока підсилювача привода керування зчепленням, виглядає більш перспективним і не має очевидних недоліків, окрім збільшення кількості деталей. При цьому обидва представлені рішення мають беззаперечну перевагу - їх можна реалізувати на серійних пневмогідравлічних підсилювачах зчеплення.
| 12. |
Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам [Електронний ресурс] / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2020_4_15
| 13. |
Михалевич М. М. Морфологічні зміни органів за впливу опіоїдів [Електронний ресурс] / М. М. Михалевич // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2019. - Т. 18, № 4. - С. 133-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kaoch_2019_18_4_23 Стрімке збільшення кількості осіб, які вживають наркотичні речовини, призвело до виникнення захворювань наркотичного профілю, що характеризуються множинною поліорганною патологією органів і систем. Доведено беззаперечний зв'язок між глибиною порушень гемомікроциркуляторних порушень і тривалістю впливу опіоїду. Аналіз літературних даних засвідчив про актуальність та важливість вивчення цієї медико-соціальної проблеми. Представлено особливості морфологічних і структурних змін органів і систем за впливу опіодів.
| 14. |
Михалевич М. Г. Дослідження робочого процесу вмикання передачі в електромеханічному механізмі керування коробкою передач [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич, М. М. Сильченко, О. О. Ярита, О. І. Усков // Автомобільний транспорт. - 2020. - Вип. 47. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2020_47_6 Проаналізовано динамічні процеси, що відбуваються в автоматизованому механізмі перемикання передач автотранспортного засобу, досліджено мотор-редуктор, визначені параметри, які впливають на робочий процес вмикання передачі, розглянуті питання раціонального керування виконавчим електродвигуном під час вмикання передачі в механічній коробці передач.
| 15. |
Михалевич М. Г. Концепція системи керування пневматичною підвіскою колісних транспортних засобів категорії N3, M3 [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич, Є. Л. Савченко, А. А. Гармаш // Автомобільний транспорт. - 2020. - Вип. 47. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2020_47_7 Розглянуто розвиток систем керування пневматичною підвіскою, визначено сучасний стан та місце мехатронних модулів і каналів зв'язку в бортових системах керування колісних транспортних засобів. Представлено концепцію розподіленої системи керування пневматичною підвіскою колісних транспортних засобів визначених категорій з мехатронними модулями. Розглянуто компоненти та алгоритм роботи нової системи керування пневматичною підвіскою.
| 16. |
Гурко О. Г. Оптимальне керування виконавчим пристроєм роботизованої коробки передач [Електронний ресурс] / О. Г. Гурко, М. Г. Михалевич // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 92(1). - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2020_92(1)__12 Незважаючи на активний розвиток електромобілів, актуальним залишається завдання полегшення процесу керування агрегатами механічної трансмісії. З цією метою здійснено їх автоматизацію. У роботі синтезований лінійно-квадратичний регулятор, що є оптимальним для заданої квадратичної цільової функції, яка враховує як вимоги до якості перехідних процесів, так і енергетичні витрати на реалізацію керування. Проаналізовано вплив значень вагових коефіцієнтів в цільовій функції на якість перехідних процесів у системі керування. Комп'ютерне моделювання продемонструвало, що запропонований регулятор забезпечує задану швидкодію за значно меншого (більше ніж 50 %) перерегулювання, як порівняти з системою з ПІД-регулятором.
| 17. |
Михалевич М. Г. Оптимізація керуючих впливів на електропневматичний клапан виконавчого пристрою керування зчепленням [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 93. - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_93_19 Під час зміни умов роботи електропневматичного клапана змінюються його вихідні параметри. Мета роботи - формування залежностей, що визначають параметри керуючого сигналу для системи керування зчепленням транспортних засобів категорій M3 та N3 в умовах зміни напруги живлення, перепаду тиску на клапані та температури навколишнього середовища. Шляхом моделювання роботи електропневматичного клапана було побудовано поверхні відгуку щодо величини керуючого імпульсу залежно від таких параметрів, як напруга живлення бортової мережі транспортного засобу, температура навколишнього середовища та перепад тиску на електропневматичному клапані.
| 18. |
Михалевич М. Г. Обґрунтування перспективного напряму розроблення пристроїв керування тиском у шинах вантажних автомобілів [Електронний ресурс] / М. Г. Михалевич, О. Л. Просяк // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 93. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_93_20
| 19. |
Подолюк М. В. Скануюча електронна мікроскопія слизової оболонки маткової труби за умов фізіологічної норми та шеститижневого введення опіоїду [Електронний ресурс] / М. В. Подолюк, Л. Р. Матешук-Вацеба, М. М. Михалевич, В. Б. Фік, І. П. Пасічнюк // Art of medicine. - 2022. - № 3. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artmed_2022_3_18
| 20. |
Михалевич М. М. Мікроструктурна організація піднижньощелепної залози за умов 5-тижневого опіоїдного впливу [Електронний ресурс] / М. М. Михалевич, М. В. Подолюк, Х. А. Кирик, М. Н. Цитовський // Art of medicine. - 2023. - № 1. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artmed_2023_1_11
|
|
|