Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Реферативна база даних (13)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Михайличенко К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Михайличенко К. М. 
Інновації як чинник модернізації транспортно-дорожнього комплексу України [Електронний ресурс] / К. М. Михайличенко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 44. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_44_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 469.849 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Михайличенко К. М. 
Інтеграція України до транспортної системи "Європа – Азія" як чинник забезпечення національних інтересів держави [Електронний ресурс] / К. М. Михайличенко // Стратегічні пріоритети. - 2014. - № 1. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2014_1_11
Досліджено стан і перспективи інтеграції України до транспортної системи "Європа - Азія", проаналізовано основні тенденції розвитку транспортних систем країн ЄС та Азії, дана оцінка можливості перетворення окремих із них на потенційні загрози для економічної безпеки України. Визначено пріоритети державної політики України щодо розвитку міжнародного співробітництва у сфері розбудови транспортної інфраструктури та активізації інтеграційного процесу з Євро-Азійською транспортною системою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.41 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Михайличенко К. М. 
Економічна оцінка втрат та механізми відбудови транспортної інфраструктури Донбасу [Електронний ресурс] / К. М. Михайличенко // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2015. - № 3. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2015_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.649 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Михайличенко К. М. 
Аналіз ключових положень законопроекту "Про внутрішній водний транспорт" у контексті реформування економіки України [Електронний ресурс] / К. М. Михайличенко // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 9-10. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_9-10_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 100.457 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Михайличенко К. М. 
Відновлення транзитного потенціалу як чинник підвищення конкурентоспроможності України [Електронний ресурс] / К. М. Михайличенко // Стратегічні пріоритети. Серія : Економіка. - 2015. - № 4. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spe_2015_4_9
Протягом останніх років наша держава стрімко втрачає статус країни-транзитера і стає неконкурентоспроможною на міжнародному ринку транспортних послуг. Доведено, що основними причинами скорочення транзиту в Україні на сьогодні є складні економічні й політичні відносини з Росією, внаслідок яких реалізується цілеспрямована політика РФ щодо виключення України з глобальних транзитних вантажопотоків; недостатність темпів та обсягів розбудови національної транспортної інфраструктури, техніко-технологічне відставання якої суттєво здорожує процес доставки товару і призводить до переорієнтації транспортних потоків в обхід території України; відсутність належного сервісу та уваги до потреб клієнтів з боку державних транспортних монополій і державних контролюючих органів та служб, що негативно позначається на швидкості перевезень, обумовлює високий рівень транспортних тарифів і відсутність гарантій збереження вантажів. Запропоновано напрями й заходи державної політики, реалізація яких сприятиме відновленню транзитного потенціалу України. Насамперед необхідно зосередити увагу на розбудові інфраструктури шляхів згідно з перспективними напрямами транзитних вантажопотоків; реалізації масштабних інвестиційних проектів, спрямованих на розвиток транзитних перевезень, зокрема щодо розвитку портової інфраструктури, ліквідації "вузьких місць" залізничної інфраструктури, підвищенні експлуатаційної надійності й технічних характеристик автомобільних доріг, розбудові відповідно до сучасних європейських стандартів пунктів перетину кордону. Важливими кроками в цьому процесі мають стати спрощення правил перевезення вантажів територією України, формування ефективної тарифної політики, здатної зацікавити експедиторів і вантажовласників до співпраці з транспортними підприємствами України, подальший розвиток сучасних логістичних технологій, мультимодальних перевезень, а також активний пошук вантажної бази у спосіб формування вигідних пропозицій та умов для здійснення транспортування територією України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 104.155 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Михайличенко К. М. 
Розвиток портової діяльності в контексті забезпечення національних інтересів України [Електронний ресурс] / К. М. Михайличенко // Стратегічні пріоритети. Серія : Економіка. - 2016. - № 1. - С. 124-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spe_2016_1_15
Досліджено сучасні проблеми функціонування морських торговельних портів України, висвітлено актуальні питання державного регулювання портової діяльності, визначено пріоритетні напрями реформування та розвитку портової галузі з метою забезпечення національних інтересів України. За результатами аналізу показників роботи портової галузі в Україні та реалізації державної політики її реформування зроблено висновок, що портова галузь України нині перебуває в процесі стагнації, а життєво необхідні структурні реформи просуваються досить повільно і не завжди мають однозначно позитивні наслідки для галузі. Cформульовано основний напрям розвитку портової галузі України як високотехнологічного, ефективно працюючого, комерційного сектору у складі транспортно-дорожнього комплексу України, максимально адаптованого до роботи за умов жорсткої конкуренції на світовому ринку портових послуг та орієнтованого на потреби економіки країни, основою роботи якого мають бути європейські правила і принципи ведення бізнесу. Визначено комплексні заходи підтримки для провадження ефективної портової діяльності в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.504 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Михайличенко К. 
Державна політика у сфері торговельного мореплавства [Електронний ресурс] / К. Михайличенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 5. - С. 55–70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_5_7
Проаналізовано сучасні тенденції та основні фактори розвитку торговельного мореплавства у світі і Україні. Розроблено рекомендації щодо формування і реалізації послідовної державної морської політики, орієнтованої на розвиток торговельного мореплавства як чинника забезпечення національних інтересів України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 635.076 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Михайличенко К. М. 
Оцінка прогресу у реформуванні транспортного сектору економіки та актуальні завдання на майбутнє [Електронний ресурс] / К. М. Михайличенко // Стратегічні пріоритети. - 2016. - № 3. - С. 253-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2016_3_31
Досліджено ефективність реалізації державної політики реформування транспортного сектору економіки України як важливого чинника забезпечення економічної безпеки держави, виділено перші вагомі результати структурних реформ та основні проблеми на шляху їх практичної реалізації. Мета роботи - визначення пріоритетних напрямів та завдань реформування транспортного сектору економіки з позиції забезпечення економічної безпеки держави та відновлення економічного зростання. Запропоновані заходи щодо подальшого реформування транспортного сектору спрямовуватимуться на підвищення ефективності роботи транспортних підприємств, залучення інвестицій для здійснення технічного і технологічного оновлення транспортної інфраструктури та рухомого складу, забезпечення стандартів якості та безпеки транспортних послуг, зміцнення конкурентоспроможності національної транспортної системи, прискорення її інтеграції до європейської транспортної системи та забезпечення участі в обслуговуванні міжнародних вантажопотоків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.705 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Михайличенко К. М. 
Пріоритети антикризової політики держави у транспортному секторі економіки України [Електронний ресурс] / К. М. Михайличенко // Стратегічні пріоритети. - 2015. - № 2. - С. 170-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2015_2_24
Визначено системні причини, що обумовлюють сучасний кризовий стан транспортно-дорожнього комплексу України, унеможливлюють ефективний розвиток транспортного сектору в перспективі та перешкоджають повноцінній інтеграції національної транспортної системи в європейську. Обгрунтовано й запропоновано комплекс першочергових заходів державної політики, спрямованих на подолання кризового стану в транспортно-дорожньому комплексі України та створення умов для організації його функціонування на принципах, наближених до європейських.
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.588 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Михайличенко К. 
Транспортна стратегія у національних інтересах України [Електронний ресурс] / К. Михайличенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - № 2. - С. 82–94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2017_2_9
Проаналізовано стратегії розвитку транспортних систем провідних країн світу, на основі яких запропоновано стратегічну мету розвитку транспортного сектору України на найближчі 15 років. Визначено пріоритети державної політики, реалізація яких забезпечить швидкий вихід транспортної галузі із кризи та надасть необхідний імпульс для подальшого її розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 490.293 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського