Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (39)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Миколаєнко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Ілляшенко Н. С. 
Аналіз дотримання основних правил мерчандайзингу на прикладі торгівельного супермаркету "АТБ" в м. Лебедин [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, М. С. Миколаєнко, Ю. М. Данилюк. // Ефективна економіка. - 2017. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 625.178 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Миколаєнко М. Ю. 
Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / М. Ю. Миколаєнко // Питання культурології. - 2020. - Вип. 36. - С. 177-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkl_2020_36_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Миколаєнко М. Ю. 
Лексичний аналіз італійських рекламних текстів відомих світових брендів та їх переклад українською [Електронний ресурс] / М. Ю. Миколаєнко // International journal of philology. - 2021. - Vol. 12, № 2. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjouph_2021_12_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.088 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Миколаєнко М. 
Адресація як маніпулятивна технологія в рекламній галузі [Електронний ресурс] / М. Миколаєнко // Лінгвістичні студії. - 2021. - Вип. 42. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2021_42_8
Розглянуто адресацію як маніпулятивну технологію у текстах рекламних повідомлень (на основі італійських рекламних слоганів). Розкрито історичні аспекти формування маніпулятивних стратегій, спрямованих на адресата, з метою популяризації товарів і послуг і подальшого налагодження масового виробництва товарів. Охарактеризовано постать Е. Бернейза як основоположника використання маніпулятивних технологій із метою збільшення попиту на певні товари та послуги у післявоєнні роки. На прикладах розглянуто мовні маніпулятивні технології, які використовуються сьогодні в рекламних текстах італійською мовою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 465.084 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського