Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (13)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мезенцев М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Заполовський М. Й. 
Синтез управлінь для оптимізації динамічних процесів електроприводу змінного струму [Електронний ресурс] / М. Й. Заполовський, В. В. Скородєлов, М. В. Мезенцев // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 4. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_4_10
Розглянуто питання розробки та дослідження моделей для синтезу систем керування електроприводом змінного струму дизель-поїзду. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання найпоширеніших задач у даній галузі. Розглянуто як стандартні системи керування так і сучасні варіанти з використанням алгоритмів векторного управління. Побудовано математичні моделі та структурні схеми досліджуваних об'єктів, проведене моделювання їх функціонування. Одержані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САР електроприводу дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при задані певного критерію якості. Синтезовано закони управління, які забезпечують стійкий розгін дизель-поїзда як в статичних так і в динамічних режимах в різних точках тягової характеристики і при цьому виконуються вимоги щодо точності приведення об'єкта управління в задану точку фазового простору і якості перехідних процесів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.372 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Заполовський М. Й. 
Дослідження системи керування електропередачі дизель-поїзда та уточнення її структури [Електронний ресурс] / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев, В. В. Скородєлов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 1. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_1_12
Розглянуто питання розробки та дослідження моделей систем керування електропередачею дизель-поїзда з електроприводом змінного струму. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання найпоширеніших задач у даній галузі. Розглянуто як стандартні алгоритми керування окремих контурів системи керуваннятак і варіанти з використанням корегуючих ланок. Побудовані математичні моделі, структурні схеми моделей контурів САР електропередачі дизель-поїзда, запропоновані структури та корегуючі ланки для окремих контурів керування, проведене моделювання їх функціонування. Запропоновані рекомендації, які можуть бути використані для розробки структури САР електропередачі дизель-поїзда і знаходженняїї параметрів при забезпечені певного критерію якості. Визначено параметри системи автоматичного керування канала формування струму тягового електродвигуна, які забезпечують задану якість керування (час перехідного процесу, величину перерегулювання, число перерегулювання, швидкодію), допустимих меж зміни параметрів САР. Запропоновано структури регуляторів задовольняють вимогам щодо працездатності в робочому проміжку швидкостей та можливих навантаженнях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.09 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мезенцев М. В. 
Розроблення та дослідження системи керування електропередачі дизель-поїзда на основі методів цифрового управління [Електронний ресурс] / М. В. Мезенцев, М. Й. Заполовський, М. В. Ліпчанський // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_2_12
Розглянуто питання розробки та дослідження моделей систем автоматичного керування (САК) електропередачею дизель-поїзда з електроприводом змінного струму. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання. Розглянуто як стандартні алгоритми керування окремих контурів системи управління, так і варіанти з використанням методів цифрового управління. Побудовані математичні моделі, структурні схеми моделей контурів САК електропередачі, запропоновані рекурентні співвідношення для окремих контурів управління, проведене моделювання їх функціонування. Одержані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САК електропередачі дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при забезпечені певного критерію якості. Визначено параметри САК вихідної напруги інверторів (каналу формування струму) асинхронного електродвигуна, які забезпечують задану якість керування та допустимі межі зміни параметрів САК.
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.755 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Заполовський М. Й. 
Математична модель для синтезу управлінь електроприводом змінного струму [Електронний ресурс] / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев, В. В. Скородєлов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 5. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_5_6
Розглянуто питання розробки та дослідження моделей для синтезу систем керування електроприводом змінного струму дизель-поїзду. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання найпоширеніших задач у даній галузі. Розглянуто системи керування з використанням алгоритмів векторного управління. Побудовано математичні моделі досліджуваних об'єктів, проведене моделювання їх функціонування. Одержані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САР електроприводу дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при задані певного критерію якості з урахуванням певного його завантаження. Синтезовано закони управління, які забезпечують стійкий розгін дизель-поїзда в різних точках тягової характеристики і при цьому виконуються вимоги щодо точності приведення об'єкта управління в задану точку фазового простору і якості перехідних процесів.Розглянуто питання розробки та дослідження моделей для синтезу систем керування електроприводом змінного струму дизель-поїзду. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання найпоширеніших задач у даній галузі. Розглянуто системи керування з використанням алгоритмів векторного управління. Побудовано математичні моделі досліджуваних об'єктів, проведене моделювання їх функціонування. Одержані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САР електроприводу дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при задані певного критерію якості з урахуванням певного його завантаження. Синтезовано закони управління, які забезпечують стійкий розгін дизель-поїзда в різних точках тягової характеристики і при цьому виконуються вимоги щодо точності приведення об'єкта управління в задану точку фазового простору і якості перехідних процесів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.042 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Носков В. І. 
До питання вибору електричної трансмісії та її системи управління для спеціальної колісної машини [Електронний ресурс] / В. І. Носков, В. С. Блиндюк, М. В. Мезенцев, Г. В. Гейко // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 2. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2020_2_9
Досліджено трансмісійну і систему управління спеціальних колісних машин та їх порівняльний аналіз. Проведена робота показала, що основним типом трансмісії, яка застосовується в колісних машинах спеціального призначення є гідромеханічна трансмісія, яка має ряд переваг. Але, в той же час, їй притаманні певні недоліки. Останнім часом намітилася тенденція переходу до електромеханічної трансмісії, яка перевершує гідромеханічну по економічності, регулювальним властивостям і компонувальною гнучкістю. З'являється можливість в кожному колесі мати тяговий електродвигун (мотор-колесо). Виконано порівняння різних виконань електромеханічної трансмісії. З урахуванням наявних напрацювань і досвідом експлуатації асинхронних тягових двигунів на рухомому складі, зроблено висновок про його найбільш реальну застосовність в трансмісіях колісної машини. Для колісної машини спеціального призначення пропонується використання електромеханічної трансмісії з асинхронними тяговими двигунами, мікропроцесорною системою управління та накопичувачем енергії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.725 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Заполовський М. Й. 
Синтез керувань дизель-поїзда з електроприводом змінного струму [Електронний ресурс] / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 3. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2020_3_13
Завдання синтезу системи керування тяговим електроприводом змінного струму є складовою частиною загального завдання створення оптимальної системи керування транспортними засобами, що забезпечує виконання графіка руху у відповідності заданому критерію якості. Мета роботи - розроблення математичних моделей для синтезу системи керування електроприводу змінного струму з використанням алгоритму векторного управління, синтез управлінь та проведення досліджень їх моделей, отримання якісних характеристик роботи системи керування в процесі моделювання з використанням пакету МАТLAB. Розглянуті питання синтезу систем керування тяговим електроприводом змінного струму дизель-поїзда та їх дослідження за допомогою математичних моделей, які реалізовані в пакеті МАТLAB. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання задач синтезу систем керування у даній галузі, зокрема систем керування з використанням алгоритмів векторного управління. Виконано синтез управлінь, побудовані математичні моделі досліджуваних об'єктів керування, проведене моделювання їх функціонування. Отримані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САР електроприводу дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при задані критерію якості з урахуванням певного завантаження дизель-поїзда. Синтезовані закони управління забезпечують стійкий розгін дизель-поїзда в різних точках тягової характеристики і при цьому виконуються вимоги щодо точності приведення об'єкта керування в задану точку фазового простору і якості перехідних процесів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.179 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Носков В. І. 
Контроль і діагностика стану тягового електропривода [Електронний ресурс] / В. І. Носков, М. В. Мезенцев, С. Ю. Гавриленко, Г. В. Гейко // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2021. - Вип. 1. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2021_1_12
Мета статті - розробка систем тягового електропривода вітчизняного дизель-поїзда ДЕЛ-02 з тяговими асинхронними двигунами ставиться завдання забезпечення ефективного контролю та діагностики стану дизель-поїзда і його елементів у процесі експлуатації з використанням сучасних інформаційних технологій. Для досягнення цієї мети необхідно було вирішити такі питання: визначення основних вузлів і параметрів, які підлягають контролю та діагностиці; побудова структурної схеми системи контролю та діагностики; розробка методів контролю та діагностики стану дизель-поїзду та його елементів. Для підвищення ефективності експлуатації дизель-поїздів ДЕЛ-02 вітчизняного виробництва розроблена система контролю та діагностики стану тягового електропривода з використанням сучасних засобів виміру основних параметрів і подальшою обробкою отриманої інформації бортовою мікропроцесорною системою керування. Запропоновані та обгрунтовані рішення щодо побудови системи, яка забезпечує контроль необхідної кількості технічних і економічних показників тягового електропривода без введення в схему системи керування додаткових елементів. Контроль і діагностика показників стану тягового електропривода виконана за допомогою нейронної мережі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.621 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Заполовський М. Й. 
Цифрова модель системи керування електроприводу дизель-поїзда [Електронний ресурс] / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2021. - Вип. 2. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2021_2_7
Розглянуто питання розробки та дослідження моделей систем автоматичного керування (САК) електропередачі дизель-поїзда з електроприводом змінного струму. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання. Розглянуті як стандартні алгоритми керування окремих контурів системи управління, так і варіанти з використанням методів цифрового управління. Побудовані математичні моделі, структурні схеми моделей контурів САК електропередачі, запропоновані рекурентні співвідношення для окремих контурів управління, проведене моделювання їхнього функціонування. Отримані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САК електропередачі дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при забезпечені певного критерію якості. Визначені параметри САК вихідної напруги інверторів (каналу формування струму) асинхронного електродвигуна, які забезпечують задану якість керування та допустимі межі зміни параметрів САК.
Попередній перегляд:   Завантажити - 782.892 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Дмитрієнко В. Д. 
Комп'ютерні компоненти для вирішення проблем оптимального управління рухомим складом залізниць України [Електронний ресурс] / В. Д. Дмитрієнко, М. В. Мезенцев // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Інформатика та моделювання. - 2021. - № 1. - С. 40-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiim_2021_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.485 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Заполовський М. Й. 
Оптимізаційна модель електропотяга з електроприводом постійного струму [Електронний ресурс] / М. Й. Заполовський, І. С. Зиков, М. В. Мезенцев, В. І. Носков // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2022. - Вип. 1. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2022_1_6
Розглянуті питання розроблення оптимізаційної математичної моделі електропотяга з е лектроприводом постійного струму з послідовним збудженням та її реалізації в пакеті МАТLAB з метою побудови системи керування на основі методу принципу максимуму. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання задач моделювання складних електромеханічних систем та синтезу систем керування у даній галузі, зокрема систем керування, які забезпечують мінімізацію енергетичних затрат. Побудовані математичні моделі досліджуваних об'єктів керування, проведене моделювання їх функціонування в залежності від рівня завантаженності. Отримані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САК електроприводу електропотягу і розрахунку його параметрів при заданому критерію якості. Проведені дослідження оптимізаційної моделі підтверджують її працездатність та її ефективність для розробки систем керування при заданому критерії якості і ступені завантаженості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 648.114 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Дмитрієнко В. Д. 
Чотиризначна логіка Н. Белнапа, білнапівський комп'ютер та нові функції близькості при порівнянні дискретних об'єктів [Електронний ресурс] / В. Д. Дмитрієнко, С. Ю. Леонов, М. В. Мезенцев // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Інформатика та моделювання. - 2021. - № 2. - С. 21-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiim_2021_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.7 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Мезенцев М. О. 
Дактилоскопія. Фальсифікація слідів пальців рук людини [Електронний ресурс] / М. О. Мезенцев, В. В. Демченко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2020. - № 14(2). - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2020_14(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.741 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Заполовський М. Й. 
Оптимізаційна модель для синтезу системи керування електроприводу змінного струму на основі використання алгоритму векторного управління [Електронний ресурс] / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2022. - Вип. 4. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2022_4_9
Розглянуті питання розроблення оптимізаційної моделі для синтезу системи керування тяговим електроприводом змінного струму дизель-поїзда та її дослідження, з використанням сучасних методів оптимізації на основі математичних моделей і алгоритмів векторного способу управління. В процесі рішення: розроблено математичні моделі елементів систем тягового електроприводу дизель-поїзда з урахуванням протікання в них електромагнітних процесів; проведено аналіз і вибір методів оптимізації та критеріїв якості, характерних для даного типу об'єктів керування, які можливо використовувати для синтезу системи управління електроприводу дизель-поїзда з урахуванням математичної моделі, яка описує динамічні процеси; проведено розроблення оптимізаційних моделей системи керування електроприводу електропередачі дизель-поїзда з використанням характерних для даного типу електропередачі критеріїв якості; виконані дослідження та уточнення на оптимізаційних моделях структур і параметрів системи керування як з відомими законами управління, так і із запропонованими в процесі синтезу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.668 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Дмитрієнко В. Д. 
Лінеаризація математичної моделі асинхронного тягового привода методами геометричної теорії управління [Електронний ресурс] / В. Д. Дмитрієнко, О. Ю. Заковоротний, М. В. Мезенцев // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Інформатика та моделювання. - 2022. - № 1-2. - С. 18-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiim_2022_1-2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.67 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Дмитрієнко В. Д. 
Нові комп’ютерні компоненти для оцінки близькості та розпізнавання двійкових об’єктів, що кодуються символами бінарного алфавіту [Електронний ресурс] / В. Д. Дмитрієнко, С. Ю. Леонов, М. В. Мезенцев // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Інформатика та моделювання. - 2023. - № 1-2. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiim_2023_1-2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.116 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського