Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (27)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Марценюк Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Марценюк Л. В. 
Огляд досвіду реформування провідних залізниць світу [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 1. - С. 63-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_1_9
Оцінено можливість застосування досвіду зарубіжних країн у разі реформування залізничного транспорту України. На основі порівняльного аналізу оцінено можливість застосування зарубіжного досвіду реформування галузей інфраструктури з розподіленням кола проблем на питання ідеологічного, методичного характеру і, безумовно, врахування особливостей стану справ в Україні. Що стосується першого кола проблем, то це, перш за все, вибір форм власності. Як показує досвід, у обох видів власності є як позитивні, так і негативні сторони. З одного боку, саме на державних залізницях є умови для створення та впровадження нових технологій, таких як високошвидкісні поїзди, розробка яких, як і будівництво спеціалізованих ліній, були б неможливі без наявності відповідної науково-дослідної бази, а також без державного фінансування. З іншого, приватні підприємства, що працюють на концесійній основі, як правило, надають послуги більш високого рівня за прийнятними тарифами. Встановлено відсутність безумовної прямої залежності між формою власності залізниць й економічними або якісними показниками їх роботи. Доведено необхідність здійснення різних форм технічних та економічних взаємозв'язків, існування відокремлених залізниць на регіональному та місцевому рівнях, що відкриває великі можливості в подоланні одноманітності в експлуатації, у розвитку залізниць по шляху більшої диференціації рівнів обслуговування. Це, однак не означає, що єдиною альтернативою є продаж концесій приватним підприємствам, особливо, якщо передача власності не супроводжується зобов'язаннями щодо підтримки громадського транспорту на певному рівні. Прикладам позитивного державного управління протиставлено рівнозначні приклади приватного управління і навпаки. Грунтовний аналіз досвіду реформування провідних залізниць світу надасть змогу запобігти помилок під час реформування "Укрзалізниці".
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.221 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бараш Ю. С. 
Формування організаційної структури за видами діяльності [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, Л. В. Марценюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 2. - С. 35-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_2_6
Запропоновано теоретико-методологічний підхід до побудови ефективної структури управління вантажними вагонами компаній-операторів різних форм власності, впровадження якої надасть змогу суттєво знизити простої вагонів на технічних станціях, під вантажними операціями та в ремонті й тим самим покращити якісні показники використання рухомого складу за умов реформування залізничного транспорту України. Розроблено удосконалений механізм управління вантажними перевезеннями, який відрізняється від існуючого пристосуванням його до умов реформованої галузі та організацію управлінських компаній, які разом із Українським транспортно-логістичним центром централізують управління всіма вантажними вагонами вітчизняних та закордонних компаній-операторів. Запропоновано для управління вантажними перевезеннями у вагонах компаній-операторів різної форми власності організувати кілька управлінських компаній, які б мали право розпоряджатися універсальними вагонами інших вітчизняних компаній-операторів, що знаходяться у них на правах оренди, та самостійно направляти їх у поточні та планові види ремонту; організовувати перевезення вантажів у спеціальних вагонах вітчизняних і закордонних компаній-операторів за визначеними нитками графіка за договірних умов, залежно від виду та змісту договору; на основі додаткових договорів та за окрему плату виконувати поточні та планові види ремонту вантажних вагонів; розробляти організаційну структуру управлінської компанії, яка включає одночасно два напрямки діяльності (комерційний та ремонтний), що надасть змогу скоротити термін перебування рухомого складу на технічних станціях, під навантаженням та в неробочому парку, оскільки значною частиною технологічного циклу процесу перевезення буде управляти ця компанія. Запропоновано нову технологію управління вантажними перевезеннями вітчизняних і закордонних компаній-операторів за допомогою управлінських компаній та Українського транспортно-логістичного центру з розподілом перевезень залежно від виду рухомого складу, власника вагонів або залізничної адміністрації, організації перевезень. Розроблено методику побудови організаційної структури управлінської компанії, яка охоплює одночасно 2 види діяльності: комерційну та ремонт вагонів різної форми власності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.7 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Марценюк Л. В. 
Основні засади розвитку транспортного туризму в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 5. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_5_5
Недостатньо розвинена інфраструктура, а також система транспортного обслуговування туристів та населення стають на заваді швидкому піднесенню та поширенню туристичної слави України. Тому розвиток туристичної інфраструктури та транспортних шляхів сполучення є одним з першочергових державних завдань. Дослідження грунтується на використанні послідовного методичного прийому. Проаналізовано стан індустрії туризму в Україні, визначено основні засади та пріоритетні напрямки його розвитку. Зроблено висновок про те, що туристична галузь має надзвичайно важливе значення для економіки держави та розвиток цієї сфери суспільного життя має стати одним з пріоритетних завдань на найближче майбутнє. Зауважено, що доцільнішим є розвиток в'їзного туризму, адже це надає додаткові робочі місця та валютні надходження. Наголошено, що доведення рівня якості вітчизняних туристичних послуг до європейських стандартів значно прискорить розвиток туризму в Україні та привабить більше відпочивальників з України та близького зарубіжжя. Раціонально застосовані заходи в межах запропонованих напрямків розвитку туризму надають змогу підвищити конкурентоспроможність української туристичної галузі на європейському ринку туристичних послуг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.438 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Марценюк Л. В. 
Послідовність та етапність проведення реформ на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2011. - Вип. 1. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2011_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Марценюк Л. В. 
Аналіз ринку операторських послуг та перспективи їх розвитку в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2011. - Вип. 2. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2011_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 682.812 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Марценюк Л. В. 
Вдосконалення процесу вантажних перевезень та механізму управління ними [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк, A. В. Вишнякова // Наука та прогрес транспорту. - 2014. - № 2. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_2_6
Для України як постсоціалістичної держави виникає об'єктивна необхідність проведення реформування на залізничному транспорті. Мета роботи - виявлення проблем у процесі вантажних перевезень і розробка шляхів їх подолання, формування принципів підвищення економічної ефективності використання вантажних вагонів за рахунок вдосконалення механізму управління вантажними перевезеннями за умов реформування з використанням методів стратегічного планування, системного підходу для досліджень щодо вдосконалення механізму управління вантажними перевезеннями, а також організаційно-розпорядчий метод для побудови структури управління. Досліджено проблеми, що виникають у процесі перевезення вантажів, та заходи, які надають змогу підвищити ефективність цих перевезень. Розроблено вдосконалений механізм управління вантажними перевезеннями для його застосування за умов реформування залізничного транспорту, який грунтується на централізації управління. Викладено принципи вдосконалення механізму управління вантажними перевезеннями, які засновані на об'єднанні комерційної та вагоноремонтної діяльності господарств. Все це надасть змогу значно зменшити оборот вагона шляхом зниження тривалості простоїв на залізничному транспорті, підвищити швидкість доставки вантажу та знизити транспортну складову в ціні доставленої продукції. Запропоновані заходи надасть змогу підвищити ефективність використання рухомого складу залізниць та збільшити обсяги вантажообігу, сприятимуть розвитку зв'язків України із сусідніми країнами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 534.952 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Марценюк Л. В. 
Організація вантажних перевезень в україні в умовах реформування [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - Вип. 3. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_3_4
Розроблено удосконалений механізм управління вантажними перевезеннями, який відрізняється від існуючого пристосуванням його до умов реформованої галузі та організацією управлінських компаній. Ці компанії разом із Українським транспортно-логістичним центром централізують управління всіма вантажними вагонами вітчизняних та закордонних компаній-операторів. Наведено теоретичне узагальнення й нове вирішення наукової задачі. Вона виявляється в розробці теоретичних і методологічних підходів до структури управління вантажними вагонами компаній-операторів в умовах реформування залізничного транспорту за рахунок організації в Україні управлінських компаній. Зазначені компанії єднають одночасно два види діяльності - комерційну та ремонт вагонів різної власності, що дозволить скоротити термін обороту вагонів, зменшити час перебування рухомого складу в неробочому парку й тим самим підвищити ефективність вантажних перевезень. Зокрема, будуть брати в оренду й матимуть право розпоряджатися універсальними вагонами вітчизняних компаній-операторів та окремими спеціальними вагонами й поїздами-маршрутами вітчизняних і закордонних компаній-операторів на договірних умовах. Раціонально застосовані заходи за запропонованими автором напрямками управління вантажними вагонами дозволять суттєво покращити показники використання рухомого складу залізниць та компаній-операторів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.421 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Марценюк Л. В. 
Механізм створення проекту з відкриття ферми в контексті розвитку сільського туризму [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк, Ю. М. Проскурня, Т. В. Тесленко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 4. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_4_6
Виявлено проблеми, які стають на заваді та стримують розвиток в'їзного туризму, перешкоджають швидкому піднесенню й поширенню туристичної слави держави. Використано методи статистичного дослідження та синтезу, а також розрахунковий та аналітичний методи. Проведено аналіз розвитку українського туризму, визначено основні заходи, необхідні для кращого функціонування даної галузі в країні, та важливість транспорту як складової туристичної сфери. Вказано, що туризм є одним із найважливіших галузей економіки нашої держави та відіграє дуже важливу роль у зовнішньоекономічних зв'язках. Запропоновано значну увагу приділити розвитку в'їзного сільського зеленого туризму, який представлений у вигляді проекту. Розроблення даного проекту (відкриття ферми) та проведення відповідних заходів дало б змогу приваблювати туристів як із України, так і із-за кордону. Запропоновані заходи дозволять підвищити конкурентоспроможність українського туризму на європейському ринку туристичних послуг. Подолання наявних негативних тенденцій, створення системних та комплексних передумов для сталого розвитку туризму має стати одним із пріоритетних напрямів забезпечення сталого розвитку країни в цілому та суттєвою складовою у вирішенні питань підвищення якості життя населення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.077 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Марценюк Л. В. 
Напрямки розвитку внутрішнього туризму в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 6. - С. 23–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_6_4
Мета роботи - розробка оптимального механізму управління туристичними потоками, обгрунтуванні необхідності розвитку в'їзного та внутрішнього туризму. Розроблено удосконалений механізм управління туристичними потоками, який відрізняється від існуючого розширенням сфери послуг туристам на території України. Запропоновано аналіз розвитку в'їзного та внутрішнього туризму, відновлення вузькоколійок, а також створення спеціальних туристичних поїздів. У результаті виконання поставлених завдань мають бути досягнуті наступні результати: підвищення частки сфери туризму та курортів у структурі валового внутрішнього продукту до рівня розвинених країн; доведення кількості працівників сфери туризму та курортів до рівня розвинених країн; збільшення загальної кількості номерного фонду в готелях та інших сертифікованих засобах розміщення до рівня розвинутих країн; створення ефективної системи моніторингу якості наданих туристичних послуг відповідно до адаптованого світового досвіду; створення привабливого інвестиційного клімату для широкого залучення інвестицій у розвиток туристичної, інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури; підвищення безпеки туристів, забезпечення дієвого захисту їх прав, законних інтересів і збереження майна. Наведено теоретичне узагальнення й нове вирішення наукової задачі. Вони виявляються в розробці теоретичних та методологічних підходів до обгрунтування організації туристичних перевезень залізничним транспортом, та активізації робіт із реалізації проекту щодо відновлення ефективного функціонування гірських залізниць колії шириною 750 мм в Карпатському регіоні України з подальшими можливостями приєднання до розгалуженої міжнародної туристичної мережі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.753 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Гненний О. 
Шляхом європейської інтеграції України: особливості реформування залізниць країн світу [Електронний ресурс] / О. Гненний, В. Задоя, Л. Марценюк // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2014. - Вип. 30. - С. 32-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2014_30_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.548 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Марценюк Л. В. 
Інноваційний розвиток суспільства як об’єкт політологічного аналізу [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2011. - Вип. 6. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2011_6_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Марценюк Л. В. 
Важливість розвитку залізничного туризму в Україні в сучасних соціально-економічних умовах [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2015. - Вип. 9. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2015_9_16
Мета роботи - обгрунтування необхідності розвитку залізничного туризму в Україні. Теоретичну та методологічну основу дослідження становлять системний аналіз проблем забезпечення конкурентоспроможності туристичної галузі у сфері пасажирських залізничних перевезень, теоретичні положення економічної науки в галузі ефективності залізничного туризму й управління туристичними потоками. Висвітлено напрямки управління туристичними потоками, які відрізняються від існуючого розширенням сфери послуг туристам на території України. Запропоновано розвиток залізничного внутрішнього туризму, а також впровадження спеціальних туристичних поїздів. У результаті виконання поставлених завдань мають бути досягнуті такі результати: підвищення іміджу українських залізниць; підвищення частки сфери туризму і курортів у структурі валового внутрішнього продукту до рівня розвинутих країн; доведення кількості працівників сфери туризму й курортів до рівня розвинутих країн; збільшення загальної кількості номерного фонду в готелях та інших сертифікованих засобах розміщення до рівня розвинутих країн; створення ефективної системи моніторингу якості надаваних туристичних послуг відповідно до адаптованого світового досвіду; створення привабливого інвестиційного клімату для широкого залучення інвестицій у розвиток туристичної, інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури, підвищення безпеки туристів, забезпечення дієвого захисту їх прав, законних інтересів і збереження майна. Наведено теоретичне узагальнення й нове розв'язання наукового завдання. Воно виявляється в розробці теоретичних і методологічних підходів щодо необхідності розвитку залізничного туризму. Раціонально застосовані заходи за запропонованими напрямками управління туристичними потоками нададуть змогу суттєво підвищити надходження до бюджету країни від внутрішнього туризму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.55 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Марценюк Л. В. 
Збереження історичної залізничної спадщини в контексті захисту національних інтересів України [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Економіка та держава. - 2015. - № 9. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_9_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Марценюк Л. В. 
Підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту України за допомогою впровадження залізничного туризму [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Економіка та держава. - 2015. - № 10. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_10_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 91.828 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Марценюк Л. В. 
Створення "готелів на колесах" – шлях до зниження вартості туристичної подорожі [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2015_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.788 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Марценюк Л. В. 
Розробка методичного підходу для визначення структури туристичних поїздів [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Технологический аудит и резервы производства. - 2016. - № 2(5). - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2016_2(5)__2
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.112 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Марценюк Л. В. 
Визначення раціональної моделі управління залізничною туристичною компанією "Вузькоколійні залізниці" [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Технологический аудит и резервы производства. - 2016. - № 3(5). - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2016_3(5)__2
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.469 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Марценюк Л. В. 
Приклади організації туристичних залізничних перевезень у різних країнах світу [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк, Т. В. Полішко // Агросвіт. - 2016. - № 10. - С. 31-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_10_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.159 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Марценюк Л. В. 
Розробка класифікації туристичних подорожей з використанням різних видів транспорту [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк // Економіка та держава. - 2016. - № 4. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.824 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Бараш Ю. С. 
Принципи визначення витрат на туристичні перевезення по вузьким коліям [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, Л. В. Марценюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 9. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_9_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.307 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського