Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Майстренко Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Ульяновська Ю. В. Постановка задачі комплексного оцінювання якості знань студента з навчальної дисципліни [Електронний ресурс] / Ю. В. Ульяновська, Т. С. Майстренко // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки. - 2013. - № 2. - С. 147–151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2013_2_20
| 2. |
Музика О. Л. Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності [Електронний ресурс] / О. Л. Музика, К. П. Гавриловська, І. М. Тичина, Т. М. Майстренко, А. Л. Весельська, Ю. О. Оснадчук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 1. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_1_15
| 3. |
Майстренко Т. М. Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Майстренко // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 177-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_34 Розглянуто результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції визначено цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб’єктно-ціннісному рівнях. Зазначено, що при переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв’язок між моральнісними та діяльнісними цінностями. Визначено ціннісні критерії регуляції навчальної діяльності, описано структуру ціннісної свідомості та змістове наповнення ціннісних конструктів. Особливістю цієї групи студентів є перевага зовнішньої мотивації, адже вони краще працюють, коли відчувають постійний контроль та тиск з боку викладачів. На соціально-нормативному та суб’єктно-ціннісному рівнях регуляції навчальної діяльності (студенти II - V курсів спеціальностей Менеджмент організацій", "Соціальна педагогіка", "Практична психологія", "Психологія") студенти з соціально-нормативним рівнем ціннісної регуляції мають високий та середній рівень успішності. Суб’єктно-ціннісний рівень регуляції навчальної діяльності притаманний студентам старших курсів, які вже мають досвід роботи за спеціальністю. Рассмотрены результаты исследования регуляции учебной деятельности в условиях кредитно-модульной системы обучения. Важной детерминантой регуляции определены ценности личности. Охарактеризованы особенности ценностной сферы студентов на ситуативном, формально-исполнительском, социально-нормативном и субъектно-ценностном уровнях. Отмечено, что при переходе на более высокие уровни регуляции растет рефлексия учебно-профессиональных умений, связь между нравственным и деятельностными ценностями. Исследованы ценностные критерии регуляции учебной деятельности; описана структура ценностного сознания и содержательное наполнение ценностных конструктов. Особенностью этой группы студентов является преимущество внешней мотивации, ведь они лучше работают, когда чувствуют постоянный контроль и давление со стороны преподавателей. На социально-нормативном и субъектно-ценностном уровнях регуляции учебной деятельности (студенты II - V курсов специальностей "Менеджмент организаций","Социальная педагогика","Практическая психология","Психология") студенты из социально-нормативным уровнем ценностной регуляции имеют высокий и средний уровень успеваемости. Субъектно-ценностный уровень регуляции учебной деятельности присущ студентам старших курсов, которые уже имеют опыт работы по специальности.The investigation of learning activity regulation in сredit-modul system is analyzed in the article. The implementa-tion of credit-modul system into education process brings to changes in the valuation principles of the educational activ-ities.The problem of regulation is presented from the point of view of structure-functional aspect. The research of psy-chological factors in regulation learning activity is also under consideration. Person’s values are important determina-tions of regulation. Youth age is the favorable period for value development. The research of the valuee determinants of the student’s educational activities was concluded with the help of the method of studying abilities dynamics and the method of the value consciousness modeling. We paid attention to the existence of educational and professional skills and the ability to utilize these skills during the research of abilities reflection.
| 4. |
Майстренко Т. М. Особливості надання ціннісної підтримки студентам залежно від рівня ціннісної регуляції навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Т. М. Майстренко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Психологія і педагогіка. - 2012. - Вип. 19. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2012_19_30
| 5. |
Майстренко Т. В. Теоретичні аспекти розвитку неперервної освіти педагогів [Електронний ресурс] / Т. В. Майстренко // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 14. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_14_11
| 6. |
Майстренко Т. І. Принципи вдалої рекламної компанії Google Adwords [Електронний ресурс] / Т. І. Майстренко // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 92-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_60
| 7. |
Колесник М. О. Вартість лікування хворих на хронічну хворобу нирок V стадії із застосуванням методів діалізної ниркової замісної терапії в Україні [Електронний ресурс] / М. О. Колесник, Л. О. Ліксунова, Т. О. Селезньова, Т. А. Майстренко // Український журнал нефрології та діалізу. - 2019. - № 4. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzhn_2019_4_3
|
|
|