Пошуковий запит: (<.>A=Ліннік О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ліннік О. О. Герменевтичний підхід в організації інформаційно-комунікативного середовища ВНЗ [Електронний ресурс] / О. О. Ліннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(1). - С. 197-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(1)__31
|
2. |
Тамаргазін О. А. Уроки історії становлення авіаційної галузі в Японії [Електронний ресурс] / О. А. Тамаргазін, І. І. Ліннік, О. П. Ліннік // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 9. - С. 189-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_9_44
|
3. |
Ліннік О. О. Критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до організації суб’єкт-субєктної взаємодії з учнями [Електронний ресурс] / О. О. Ліннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 256-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(1)__35 Наведено загальну характеристику суб'єкт-суб'єктної взаємодії, розкрито сучасні підходи до трактування феномена педагогічної професійної готовності. Теоретично обгрунтовано та визначено критерії, показники та рівні готовності майбутнього вчителя початкових класів до суб'єкт-суб'єктної взаємодії.
|
4. |
Ліннік О. Завдання дослідно-рефлексивного характеру в організації виробничої педагогічної практики [Електронний ресурс] / О. Ліннік // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_7 Розглянуто виробничу педагогічну практику як етап становлення рефлексивно-дослідної компетентності майбутнього вчителя, формування його професійної суб’єктної позиції. Запропоновано введення дослідно-рефлексивних завдань у програму виробничої практики, під якими розуміємо дослідні завдання, що спонукають до рефлексії, самооцінки власної педагогічної діяльності, подальшого її аналізу та коригування. Викладено базові методи їх розроблення: ведення педагогічного щоденника, самоспостереження, обміну думками, “оцінка учнями”, аудіо- та відео спостереження. Підкреслено роль когнітивного моделювання, в основі якої - реалізація певної технології з одночасним коментуванням дослідно-рефлексивної діяльності майбутнього вчителя.Рассмотрена производствення педагогическая практика как этап становления рефлексивно-исследовательской компетентности будущего учителя, формирования его профессиональной субъектной позиции. Предложено введение опытно-рефлексивных задач в программу производственной практики, под которыми понимаются исследовательские задачи, побуждающие к рефлексии, самооценке собственной педагогической деятельности, дальнейшего ее анализа и корректировки. Изложены базовые методы их разработки: ведения педагогического дневника, самонаблюдения, обмен мнениями, “оценка учениками”, аудио- и видео наблюдения. Подчеркнута роль когнитивного моделирования, в основе которой - реализация определенной технологии с одновременным комментированием опытно-рефлексивной деятельности будущего учителя.The article deals with the production teaching practice as reflexive phase of development and research competence of future teachers, the formation their professional subject position. It is proposed to pilot the introduction of reflective tasks in the application of production practices and use methods of research and reflective of the future teacher.
|
5. |
Ліннік О. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями [Електронний ресурс] / О. Ліннік // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2015. - Вип. 1. - С. 37-44 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2015_1_5
|
6. |
Ліннік О. Рівні діалогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Ліннік // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 25. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_25_40
|
7. |
Старух Г. М. Фотокаталітична деградація метиленового блакитного за участю ZnО-вмісних шаруватих подвійних гідроксидів та їх похідних [Електронний ресурс] / Г. М. Старух, О. І. Оранська, О. П. Ліннік // Поверхность. - 2016. - Вып. 8. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pov_2016_8_14 За допомогою методу співосадження синтезовано Zn-Al шаруваті подвійні гідроксиди при співвідношенні Zn:Al 2:1, 3:1 і 4:1 та досліджена їх перспективність для фотокаталітичної деградації органічних барвників. Встановлено вплив співвідношення Zn:Al в ШПГ, температури їх обробки та здатності до відновлення шаруватої структури на фотокаталітичну активність змішаних оксидів, одержаних при термічному розкладі ШПГ, в реакції деградації модельного барвника метиленового блакитного.
|
8. |
Ліннік О. О. Закономірності та принципи педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в умовах вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. О. Ліннік // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 17. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_7
|
9. |
Ліннік О. О. Модель системи підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи [Електронний ресурс] / О. О. Ліннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 8(2). - С. 150-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_8(2)__21
|
10. |
Ліннік О. О. Формування суб'єктної позиції майбутнього педагога [Електронний ресурс] / О. О. Ліннік // Молодий вчений. - 2017. - № 3.2. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3
|
11. |
Ліннік О. О. Дитяча субкультура у світі дорослих цінностей [Електронний ресурс] / О. О. Ліннік, Х. В. Барна // Молодий вчений. - 2017. - № 3.2. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3
|
12. |
Ліннік О. П. Математична постановка задачі формування програми технічного обслуговування повітряних суден [Електронний ресурс] / О. П. Ліннік // Наукоємні технології. - 2013. - № 1. - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2013_1_6
|
13. |
Ліннік О. О. Підготовка майбутніх учителів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями [Електронний ресурс] / О. О. Ліннік // ScienceRise. - 2014. - № 4(1). - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2014_4(1)__15
|
14. |
Ліннік О. П. Особливості золь-гель синтезу напівпровідникових азотвмісних плівок ТіО2, модифікованих іонами металів (Zn2+, Zr4+, Pt2+) [Електронний ресурс] / О. П. Ліннік, Н. П. Смірнова, Г. М. Єременко // Доповіді Національної академії наук України. - 2020. - № 12. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2020_12_10
|
15. |
Лагута І. В. Антиоксидантні властивості рослинних екстрактів — стабілізаторів біодизелю [Електронний ресурс] / І. В. Лагута, О. М. Ставинська, П. О. Кузема, Р. В. Іванніков, В. М. Аніщенко, О. П. Ліннік // Доповіді Національної академії наук України. - 2021. - № 2. - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2021_2_13 Із використанням двох різних процедур екстракції одержано 8 етанольних екстрактів із листя рослин Magnolia x soulangeana Soul.-Bod., Magnolia kobus і двох зразків Camellia japonica L. За допомогою високоефективної рідинної хроматографії, методу Фоліна - Чокальтеу і DPPH тесту вивчено склад та антиоксидантні властивості (АОВ) одержаних екстрактів. Показано, що основними складовими екстрактів магнолій є глікозиди кверцетину та похідні оксикоричних кислот, тоді як у екстрактах камелій переважають катехіни та похідні оксибензойних кислот. Склад екстрактів залежить не тільки від виду рослини, а й від способу екстрагування; загалом, екстракти, одержані за температури 60 <^>oC і під дією ультразвуку, мають більший вміст поліфенолів, ніж екстракти, отримані кип'ятінням рослинного матеріалу у 70 %-му етанолі за ~ 85 <^>oC; загальна кількість фенольних сполук у екстрактах змінювалась у діапазоні 50 - 150 мг/л. Виявлено, що, попри значну різницю у вмісті фенолів, усі екстракти мають дуже високу антиоксидантну активність як у тесті Фоліна - Чокальтеу, так і в реакції з DPPH радикалами. Показано, що екстракти мають загальний фенольний індекс 1,5 - 7,5, а протягом 30 хв реакції сім із восьми екстрактів інгібують понад 50 % радикалів DPPH навіть після розведення у 10 разів. Екстракт камелії з найвищими АОВ протестовано як добавку до біодизелю, що має запобігти його окисненню під час зберігання. Стабільність біодизелю, одержаного з Camelina sativa (L.) Crantz, досліджено за прискореною процедурою за 43 <^>oC протягом чотирьох тижнів, критерієм окиснення біопалива слугувало його кислотне число. Попередні результати показали, що екстракт камелії може бути ефективним антиоксидантним агентом - запобіжником окиснення біодизелю.
|
16. |
Ліннік О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту [Електронний ресурс] / О. Ліннік // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2021. - № 35. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2021_35_5
|
17. |
Ліннік О. П. Базові принципи моделювання процесу технічного обслуговування пасажирських літаків [Електронний ресурс] / О. П. Ліннік // Наукоємні технології. - 2014. - № 3. - С. 326-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2014_3_12
|
18. |
Ліннік О. Ідеї "Філософії для дітей" у проєктуванні курсу "Я досліджую світ" [Електронний ресурс] / О. Ліннік // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 1. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_1_4 Проаналізовано ідеї авторського курсу "Філософія для дітей" Н. Гавриш та О. Ліннік. Ідеї розбудови курсу зіставляються з ключовими засадами концепції Нової української школи (НУШ), на підставі чого обгрунтовується доцільність їхнього використання в проєктуванні інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Розкрито аспекти визначення тематики, орієнтовного змісту курсу, а також його методичного забезпечення. Приділено окрему увагу веденню навчально-пізнавальних діалогів. Розкрито позицію вчителя стосовно учнів під час навчання. Матеріали статті підготовлено на основі досвіду проєктування навчальних матеріалів для учнів других пілотних класів НУШ.
|
19. |
Гриневич Л. М. Формування наскрізних умінь у молодших школярів в умовах реформи "Нова українська школа" [Електронний ресурс] / Л. М. Гриневич, О. О. Ліннік, І. П. Старагіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2022. - № 2. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2022_2_6
|
20. |
Іванніков Р. Стерильна культура рижію сійного (Camelina sativa (L.) Crantz) сорту "Клондайк": особливості отримання та мультиплікації in vitro [Електронний ресурс] / Р. Іванніков, В. Аніщенко, І. Лагута, П. Кузема, Н. Смирнова, О. Ставинская, О. Ліннік, А. Крамар // Biological systems: theory and innovation. - 2021. - Vol. 12, № 4. - С. 19-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bsti_2021_12_4_4
|
| |