Пошуковий запит: (<.>A=Ловейкін В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 289
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ловейкін В. С. Застосування фазочастотних методів впливу на параметри вимушеної сили для мінімізації динамічних коефіцієнтів вібраційних систем з сухим тертям [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. В. Човнюк, К. І. Почка // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2013. - № 759. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2013_759_10 Для мінімізації динамічних коефіцієнтів вібраційних систем із сухим тертям використано методи фазочастотного впливу на параметри вимушеної сили. Зменшення амплітуди коливань без пауз досягнуто за допомогою використання суперрезонансних режимів функціонування вібраційної системи, а у разі коливань із паузами застосовується регулювання початкової фази вимушеної сили.
|
2. |
Ловейкін В. С. Оптимізація руху вантажопідйомного крана із траверсною підвіскою вантажу методом динамічного програмування [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич // Машинобудування. - 2012. - № 10. - С. 15-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2012_10_4 Синтезовано оптимальне керування у вигляді зворотного зв'язку для динамічної системи кран із траверсною підвіскою - вантаж. Задачу оптимального керування розв'язано за допомогою методу динамічного програмування. Побудовано фазовий портрет руху динамічної системи та прованалізовано одержані графічні залежності.
|
3. |
Ловейкін В. С. Синтез оптимального керування рухом кранового візка. Частина І [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич // Машинобудування. - 2013. - № 11. - С. 21-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2013_11_7 Виконано постановку задачі оптимального керування рухом крана з вантажем на гнучкому підвісі. Знайдено функціональне рівняння Беллмана, як необхідну умову оптимізації. Задачу знаходження оптимального керування зведено до розв'язування системи нелінійних алгебричних рівнянь. Шляхом аналізу руху точки у фазовому просторі системи встановлено розв'язок, який відповідає стійкості руху динамічної системи кран - вантаж. Оптимальне керування знайдено у відкритій області керувань.Показано вплив на величину оптимального керування динамічною системою кран - вантаж значення вагового коефіцієнта, що входить у структуру оптимізаційного критерію та відображає "ціну" на керування. Встановлено умову закінчення керування динамічною системою. Розроблено алгоритм роботи цифрової системи керування рухом кранового візка з вантажем за обмеження на керування. Запропоновано поширити алгоритм для виконання обмежень на швидкість зміни керування системою.
|
4. |
Ловейкін В. С. Синтез оптимального режиму руху механізмів вантажопідйомних машин за критерієм динамічної потужності [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич // Электротехнические и компьютерные системы. - 2013. - № 9. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2013_9_4 Розв’язано варіаційну задачу визначення оптимального режиму руху механізму вантажопідйомної машини. Рух механізму описується диференціальним рівнянням другого порядку. Для оптимального закону руху розраховано динамічні, кінематичні та енергетичні показники, які можуть бути використані для вибору приводу механізму.Решена вариационная задача определения оптимального режима движения механизма грузоподъемной машины. Движение механизма описывается дифференциальным уравнением второго порядка. Для оптимального закона движения рассчитаны динамические, кинематические иэнергетические показатели, которые могут быть использованы для выбора привода механизма.The variation problem of load-lifting machine’s mechanism optimal movement mode has been solved. The mechanism movement is describing by differential equation of second order. Dynamical, kinematical, power indexes has been calculated for optimal movement law, which may be using for mechanism drive selection.
|
5. |
Ловейкін В. С. Визначення оптимальних конструктивних параметрів роликової формувальної установки з рекупераційним приводом [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, К. І. Почка // Автоматизація виробничих процесів у машинобудуванні та приладобудуванні. - 2013. - Вип. 47. - С. 65-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avtomatyzac_2013_47_10 Для роликової формувальної установки з рекупераційним приводом із забезпеченням формування виробів з бетонних сумішей на одній технологічній лінії з приводним механізмом зі зміщенням осі переміщення формувальних візків відносно осі обертання кривошипів знайдено оптимальне значення кута зміщення кривошипів для різних значень осьового зміщення та відношень радіуса кривошипа до довжини шатуна.
|
6. |
Ловейкін В. С. Вдосконалення існуючих аналітичних методів розрахунку динамічних навантажень кранів при їх пуску/гальмуванні [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. В. Човнюк, М. Г. Діктерук, К. І. Почка // Автоматизація виробничих процесів у машинобудуванні та приладобудуванні. - 2013. - Вип. 47. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avtomatyzac_2013_47_11 Складено динамічні моделі, які адекватно описують та уточнюють розрахункові схеми аналізу навантажень, що виникають у вантажопідйомних машинах/кранах у процесі їх пуску/гальмування. Визначено області прикладання та величини (процеси) зовнішніх впливів (силових чи кінематичних). Вибрано числово-аналітичний метод розв'язання відповідних диференціальних рівнянь моделей, заснований на аналізі фазових портретів руху системи (класичних і вищих порядків).
|
7. |
Ловейкін В. С. Визначення тривалості перехідних процесів для різних залежностей електромагнітного моменту двигунів вантажопідйомних кранів [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. В. Човнюк, Ю. О. Ромасевич // Машинобудування. - 2009. - № 4. - С. 22-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2009_4_5 Визначено тривалість перехідних процесів для електромагнітного моменту двигунів вантажопідйомних кранів, а саме АХЧ, АФК, ФХЧ як двомасової системи.
|
8. |
Ловейкін В. С. Дослідження динамічного поля напружень у канатах вантажопідйомних механізмів [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. В. Човнюк, О. Б. Тисленко // Машинобудування. - 2011. - № 7-8. - С. 48-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2011_7-8_8 Проведено всебічний аналіз динамічного поля напружень у канатах вантажопідйомних механізмів, які намотуються на барабан, з урахуванням сил тертя. В межах моделей в'язкого та сухого тертя одержано нові неперіодичні розв'язки відповідних хвильових (телеграфних) рівнянь, що моделюють процеси розповсюджень збурень у канатах.
|
9. |
Ловейкін В. Результати теоретичних і експериментальних досліджень динаміки руху стрілової системи портального крана [Електронний ресурс] / В. Ловейкін, Д. Паламарчук // Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини. - 2013. - Вип. 81. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gbdmm_2013_81_5
|
10. |
Бажан В. Пониження матеріалоємності землерийних машин на прикладі дослідження напруженого стану ланок типового розпушувача [Електронний ресурс] / В. Бажан, В. Ловейкін, Д. Паламарчук // Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини. - 2013. - Вип. 81. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gbdmm_2013_81_12
|
11. |
Ловейкін В. Аналіз зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою [Електронний ресурс] / В. Ловейкін, О. Шевчук // Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини. - 2013. - Вип. 82. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gbdmm_2013_82_6
|
12. |
Ловейкін В. Оптимізація енергетичного режиму зміни вильоту врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи вантажопіднімального крана з урахуванням коливань вантажу [Електронний ресурс] / В. Ловейкін, Д. Паламарчук, О. Ходневич // Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини. - 2013. - Вип. 82. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gbdmm_2013_82_8
|
13. |
Ловейкін В. С. Синтез оптимального керування рухом кранового візка. Частина ІІ [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич // Машинобудування. - 2013. - № 12. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2013_12_5 Виконано постановку задачі оптимального керування рухом крана з вантажем на гнучкому підвісі. Знайдено функціональне рівняння Беллмана, як необхідну умову оптимізації. Задачу знаходження оптимального керування зведено до розв'язування системи нелінійних алгебричних рівнянь. Шляхом аналізу руху точки у фазовому просторі системи встановлено розв'язок, який відповідає стійкості руху динамічної системи кран - вантаж. Оптимальне керування знайдено у відкритій області керувань.Показано вплив на величину оптимального керування динамічною системою кран - вантаж значення вагового коефіцієнта, що входить у структуру оптимізаційного критерію та відображає "ціну" на керування. Встановлено умову закінчення керування динамічною системою. Розроблено алгоритм роботи цифрової системи керування рухом кранового візка з вантажем за обмеження на керування. Запропоновано поширити алгоритм для виконання обмежень на швидкість зміни керування системою.
|
14. |
Ловейкін В. С. Аналіз усталених коливань металоконструкцій сучасних кранів, що мають тріщини скінченої довжини [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. В. Човнюк, К. І. Почка // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 1. - С. 4-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_1_3
|
15. |
Ловейкін В. С. Організація режиму руху маніпуляційної системи промислового робота [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 2. - С. 12-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_2_4
|
16. |
Ловейкін В. С. Динамічна оптимізація режиму руху кранового механізму переміщення [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 3. - С. 5-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_3_3
|
17. |
Ловейкін В. С. Оптимізація руху вантажопідйомного крана із траверсною підвіскою вантажу методом динамічного програмування [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 3. - С. 50-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_3_8 Синтезовано оптимальне керування у вигляді зворотного зв'язку для динамічної системи кран із траверсною підвіскою - вантаж. Задачу оптимального керування розв'язано за допомогою методу динамічного програмування. Побудовано фазовий портрет руху динамічної системи та прованалізовано одержані графічні залежності.
|
18. |
Ловейкін В. С. Аналіз коливань ванажу на гнучкому підвісі при повороті стріли вантажопідйомного крана [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. В. Човнюк, В. В. Мельніченко // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 4. - С. 4-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_4_3
|
19. |
Ловейкін В. С. Методика експериментальних досліджень динаміки пуску скребкового конвеєра [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, В. М. Рибалко, О. Ю. Ткаченко // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 4. - С. 16-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_4_4
|
20. |
Ловейкін В. С. Аналіз зміни вильоту шарнірно-зчленованої стрілової системи при русі стріли [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, О. Г. Шевчук. // Наукові доповіді Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nd_2014_1_11
|
| |