Пошуковий запит: (<.>A=Лимаренко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Лимаренко Л. Тренінгова технологія постановки професійного дихання майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Л. Лимаренко // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип.. - С. 125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_5_12
|
2. |
Лимаренко Л. І. Діяльність студентського театру у вимірах часу: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Л. І. Лимаренко // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 293-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_49
|
3. |
Лимаренко Л. Використання студенського театру в європейських системах професійної підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. Лимаренко // Естетика і етика педагогічної дії. - 2015. - Вип. 9. - С. 176-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2015_9_19
|
4. |
Лимаренко Л. Закономірності використання синтезу мистецтв у виставах студентського театру [Електронний ресурс] / Л. Лимаренко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(3). - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(3)__11
|
5. |
Лимаренко Л. День любові та добра (пасхальна музична казка) [Електронний ресурс] / Л. Лимаренко // Мистецтво та освіта. - 2013. - № 2. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2013_2_9
|
6. |
Лимаренко Л. І. Діагностика діяльності студентських театрів у практиці професійної підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. І. Лимаренко // Таврійський вісник освіти. - 2016. - № 1. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2016_1_15
|
7. |
Лимаренко Л. Створення художнього образу-ролі у виставах студентського театру [Електронний ресурс] / Л. Лимаренко // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 15. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2015_15_36
|
8. |
Лимаренко Л. І. Професійна підготовка майбутніх культурологів засобами театрального мистецтва [Електронний ресурс] / Л. І. Лимаренко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 155. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_155_3
|
9. |
Лимаренко Л. І. Принципи діяльності студентського театру в системі професійної підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. І. Лимаренко // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 28. - С. 121-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_28_21
|
10. |
Лимаренко Л. І. Перспективи театрально-педагогічної підготовки майбутніх педагогів у системі професійної освіти [Електронний ресурс] / Л. І. Лимаренко // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 29. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_29_24
|
11. |
Білий М. У. Люмінесцентні властивості домішкових йонів самарію в кристалах вольфрамату кадмію [Електронний ресурс] / М. У. Білий, С. Г. Неділько, О. В. Чукова, Л. М. Лимаренко, З. Т. Мороз, М. В. Пашковський // Журнал фізичних досліджень. - 2001. - Т. 5, Число 2. - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_2001_5_2_12
|
12. |
Лісачук Г. В. Технологія шлікерного лиття цельзіан-славсонітової кераміки [Електронний ресурс] / Г. В. Лісачук, Я. М. Пітак, Р. В. Кривобок, Є. В. Чефранов, В. В. Волощук, М. С. Майстат, Л. С. Лимаренко // Наукові дослідження з вогнетривів та технічної кераміки. - 2020. - № 120. - С. 151-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vognetryv_2020_120_17 Розглянуто технологію шлікерного лиття цельзіан-славсонітової кераміки зі співвідношенням сировинних компонентів для отримання кристалічних фаз BaAl2Si2O8 : SrAl2Si2O8 - 25:75. Технологія виготовлення виробу перебігала у дві стадії. Першу стадію синтезу проводили в муфельній печі зі швидкістю набору температури 15 <^>oC/хв за максимальної температури випалу 1200 <^>oC із витримкою 2 год. Потім синтезовану кераміку мололи протягом 10 хв. Друга стадія полягала в отриманні цельзіан-славсонітового шлікера з додаванням ПАР (DOLAPIX PC 67). Для отримання сирцю готовий шлікер заливали у гіпсову форму. Сушку заготовки проведено в сушильній шафі за температури 110 <^>oC, протягом 3 год. Випал висушеного сирцю проводили в муфельній печі зі швидкістю набору температури 15<^>oC/хв за максимальної температури випалу 1250 <^>oC із витримкою 2 год. Випалені вироби піддавали механічній обробці. Отримані дані свідчать про те, що найкращий зразок був випалений за температури 1250 <^>oC і мав наступні властивості: діелектрична проникність - 9,4, водопоглинання - 5,9 %, відкрита пористість - 14,4 %, уявна щільність - 2,42 г/см<^>3, міцність на згин - 19 МПа.
|
13. |
Лимаренко Л. Репетиція як форма навчально-виховного процесу у студентському театрі [Електронний ресурс] / Л. Лимаренко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 4. - С. 161-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_4_21
|