Пошуковий запит: (<.>A=Лесик А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Лесик А. С. Разработка коммуникационной политики некоммерческой организации [Електронний ресурс] / А. С. Лесик // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_7
|
2. |
Пілецька С. Т. Оцінка впливу зовнішнього середовища на фінансову стійкість підприємства [Електронний ресурс] / С. Т. Пілецька, А. В. Лесик // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2016. - Вип. 14. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2016_14_29
|
3. |
Гайдаржийська О. М. Антикризове управління як інструмент фінансової реструктуризації підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Гайдаржийська, А. В. Лесик // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 4(1). - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_4(1)__9
|
4. |
Лесик А. І. Алготрейдинг криптоактивів із використанням штучного інтелекту [Електронний ресурс] / А. І. Лесик, Є. І. Невмержицький // Наукові записки НаУКМА. Комп'ютерні науки. - 2019. - Т. 2. - С. 73-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAkn_2019_2_14
|
5. |
Попова О. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування комунікативної компетентності учнів [Електронний ресурс] / О. І. Попова, А. С. Лесик // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2018. - № 2. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2018_2_7
|
6. |
Голуб О. Підготовка майбутніх учителів до формування сімейних цінностей в учнів початкової школи [Електронний ресурс] / О. Голуб, А. Лесик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 2. - С. 279-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2020_2_30 Визначено оптимальні умови підготовки студентів до виховного процесу в початковій школі, а саме: організаційно-методична підготовка до виховного процесу у ЗНЗ, уведення у навчальний процес ВНЗ курсу за вибором студентів "Особливості формування життєвої компетентності школярів", використання нетрадиційних форм організації навчальної діяльності зі студентами - тренінги, організаційно-діяльнісні ігри, рольові та ділові ігри, дискусійна трибуна, вивчення досвіду роботи кращих педагогів щодо організації колективно-творчих справ.Определены оптимальные условия подготовки студентов к воспитательному процессу в начальной школе, а именно: организационно-методическая подготовка к воспитательному процессу в общеобразовательных учебных заведениях, введение в учебный процесс ВУЗ курса по выбору студентов "Особенности формирования жизненной компетентности школьников", использование нетрадиционных форм организации учебной деятельности со студентами - тренинги, организационно-деятельностные игры, ролевые и деловые игры, дискуссионная трибуна, изучение опыта работы лучших педагогов по организации коллективно-творческих дел.The optimal conditions for preparing students for the educational process in grade school, namely, organizational and methodical preparation for the educational process in secondary schools, the introduction of the educational process of higher schoolcourse on students' choice, "Peculiarities of the competence of school life", the use of non-traditional forms of organization learning activities with students - training, organizational and activity-related games, role-playing and role-playing, discussion forum, learning experience the best teachers in organizing collective of creative affairs.
|
7. |
Попова О. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування толерантності в учнів [Електронний ресурс] / О. Попова, А. Лесик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 3. - С. 381-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2020_3_41
|
8. |
Чемоніна Л. Арт-педагогічні технології як засіб формування творчого самовираження учнів початкової школи у процесі позашкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. Чемоніна, А. Лесик // Молодь і ринок. - 2021. - № 1. - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_1_24
|
9. |
Попова О. Виховний потенціал уроків читання для формування толерантності молодших школярів [Електронний ресурс] / О. Попова, А. Лесик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 2. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2021_2_10
|
10. |
Лавніков О. А. Інтегративний підхід у системі вищої освіти: поняття і особливості [Електронний ресурс] / О. А. Лавніков, А. С. Лесик // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2020. - № 1. - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2020_1_24
|
11. |
Лесик А. С. Ідеї полікультурності та їх реалізація в освітньому середовищі закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / А. С. Лесик, Д. Є. Корнєєв // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2021. - № 2. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2021_2_3
|
12. |
Голуб О. Педагогічні умови ефективної діяльності вихователя групи продовженого дня [Електронний ресурс] / О. Голуб, А. Лесик, Н. Щербакова // Молодь і ринок. - 2022. - № 2. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_2_16
|
13. |
Попова О. Формування толерантності майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Попова, А. Лесик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 1. - С. 348-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_1_36
|
14. |
Щербакова Н. Шляхи удосконалення пізнавальної самостійності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Н. Щербакова, О. Голуб, А. Лесик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 1. - С. 463-472. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_1_49
|
15. |
Попова О. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / О. Попова, А. Лесик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 2. - С. 356-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_2_37
|
16. |
Лесик А. Явище булінгу як психолого-педагогічний феномен освітнього процесу сучасного шкільного середовища [Електронний ресурс] / А. Лесик, К. Сапранкова // Молодь і ринок. - 2023. - № 5. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_5_28
|
17. |
Канішевська Л. Формування безпечної поведінки молодших школярів у цифровому просторі [Електронний ресурс] / Л. Канішевська, А. Лесик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 1. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2023_1_13
|
18. |
Попова О. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкових класів в умовах невизначеності [Електронний ресурс] / О. Попова, А. Лесик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 2. - С. 400-406. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2023_2_38
|
19. |
Голуб О. В. Педагогічні умови виховання гіперактивних дітей у початковій школ [Електронний ресурс] / О. В. Голуб, А. С. Лесик, Н. М. Щербакова // Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2022. - № 1. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2022_1_8
|