Пошуковий запит: (<.>A=Ларіна Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Худолій Л. М. Методи наукових досліджень в аграрній економіці [Електронний ресурс] / Л. М. Худолій, Я. С. Ларіна, Г. М. Чорний // Економіка АПК. - 2013. - № 9. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2013_9_15
|
2. |
Ларіна Я. С. Холістична концепція як основа розвитку маркетингу підприємств Аграрного сектору України [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 1(1). - С. 303-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_1_1_39
|
3. |
Ларіна Я. С. Особливості маркетингу біотехнологічної продукції. [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2013. - Вип. 181(4). - С. 225-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2013_181(4)__37
|
4. |
Ларіна Я. С. Інноваційні процеси та інноваційна політика як чинники забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПК [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна, М. О. Балацька // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2014. - Вип. 200(1). - С. 226-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2014_200(1)__38
|
5. |
Ларіна Я. С. Стратегічніе маркетингове планування діяльності переробних підприємств апк в умовах динамічних змін зовнішнього середовища [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна // Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України. - 2014. - № 3-4. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VAPSV_2014_3-4_12
|
6. |
Ларіна Я. С. Визначальні тенденції та чинники маркетингового середовища підприємств на ринку соняшникової олії [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна // Агросвіт. - 2012. - № 8. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_8_4
|
7. |
Ларіна Я. С. Інноваційні стратегії розвитку підприємств аграрного сектора економіки України [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна // Економічні інновації. - 2015. - Вип. 60(1). - С. 260-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60(1)__30
|
8. |
Чорний Г. М. Аспекти управлінської діяльності в теорії аграрного менеджменту [Електронний ресурс] / Г. М. Чорний, Я. С. Ларіна, І. А. Міщенко // Економіка АПК. - 2016. - № 3. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2016_3_13
|
9. |
Ларіна Я. С. Стратегічні напрямки розвитку підприємств на ринку дитячого харчування [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна // Бізнес-навігатор. - 2013. - № 1. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2013_1_9
|
10. |
Ларіна Я. С. Маркетингова політика комунікацій підприємства АПК на ринку органічних продуктів [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна // Бізнес-навігатор. - 2012. - № 2. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2012_28_10
|
11. |
Чорний Г. М. Класифікація методів наукових досліджень на рівні суб'єктів агробізнесу [Електронний ресурс] / Г. М. Чорний, Л. М. Худолій, Я. С. Ларіна, І. А. Міщенко // Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2015_12_4
|
12. |
Ларіна Я. С. Соціально-етичний маркетинг як засіб забезпечення конкурентоспроможності агропромислових підприємств [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна, К. А. Цимбалюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2017. - Вип. 260. - С. 197-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2017_260_23
|
13. |
Ларіна Я. С. Брендинг як складова маркетингової діяльності та необхідна умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку молочної продукції [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна, І. І. Медведкова // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 826-832. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12
|
14. |
Ларіна Я. С. Маркетингові стратегії в міжнародному бізнесі: роль, умови та методи вибору [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна // Економічні інновації. - 2017. - Вип. 64. - С. 183-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2017_64_31
|
15. |
Ларіна Я. С. Обгрунтування й можливості реалізації сільськогосподарськими підприємствами маркетингових стратегій диверсифікації на основі оцінки потенціалу біомаси [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна, А. Л. Діченко // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 1217-1223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_295
|
16. |
Ларіна Я. С. Оцінка розвитку аграрних формувань Хмельницької області [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна, К. С. Завальнюк // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 934-940. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_214
|
17. |
Ларіна Я. С. Моделювання обсягів споживання м’ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна, К. М. Луцій // Економіка АПК. - 2018. - № 8. - С. 82-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2018_8_11
|
18. |
Ларіна Я. С. Методичні підходи щодо забезпечення економічної стійкості підприємств на основі маркетингового моніторингу [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 3(1). - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2018_3(1)__17
|
19. |
Ларіна Я. С. Методологія дослідження ринку біоенергетики [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна, Ю. М. Гальчинська // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 5. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_5_10
|
20. |
Ларіна Я. С. Аналіз сировинної бази, обсягів виробництва і збуту продукції молокопереробних підприємств в Україні [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна, А. О. Гречуха // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2018. - Вип. 290. - С. 153-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2018_290_21
|
| |