Пошуковий запит: (<.>A=Кіян О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кіян О. Доходи імперії Романових. Рецензія на книгу Орлик В.М. Податкова політика Російської імперії в Україні в дореформений період: Монографія. – Кіровоград: Імекс ЛТД, 2007. – 631 с. [Електронний ресурс] / О. Кіян // Етнічна історія народів Європи. - 2008. - Вип. 24. - С. 158–159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2008_24_27
|
2. |
Кіян О. В. Межі адміністративно-правового регулювання зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Кіян // Митна справа. - 2014. - № 4. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2014_4_6
|
3. |
Кіян О. Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен морально-духовного виховання молодших підлітків [Електронний ресурс] / О. Кіян // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 1. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_1_38 Акцентовано увагу на сутності, визначенні змісту й основних напрямів реалізації як на теоретичному, так і на практичному рівнях проблеми батьківсько-вчительської взаємодії, вплив цього процесу на формування та розвиток зростаючої особистості. Досліджено поняття батьківсько-вчительської взаємодії у морально-духовному становленні особистості молодших підлітків.Акцентировано внимание на сущности, содержании и основных направлениях реализации как на теоретическом, так и на практическом уровнях проблемы родительско-учительского взаимодействия, влияние этого процесса на формирование и развитие растущей личности. Исследовано понятие родительско-учительского взаимодействия в процессе нравственно-духовного становления личности младших подростков.With through the analysis of scientific paper emphasizes on the essence, the content and main directions of implementation at both the theoretical and the practical levels the parent-teacher interaction, its impact on the formation and development of a growing personality. Investigate the concept of parent-teacher interaction in the moral and spiritual development of personality younger adolescents.
|
4. |
Фока М. Живописні ефекти в поетичному світі Миколи Вороного [Електронний ресурс] / М. Фока, О. Кіян // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 5. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2014_5_13
|
5. |
Кіян О. І. Великочий В. С. Українська історіографія суспільно-політичних процесів у Галичині 1914–1919 рр.: монографія / Володимир Великочий. – Івано-Франківськ: Видавничо-дизайнерський відділ ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2009. – 812 с. [Електронний ресурс] / О. І. Кіян // Проблеми історії України XIX - початку XX ст.. - 2009. - Вип. 16. - С. 471-472. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piu19-20_2009_16_41
|
6. |
Кіян О. Педагогічні умови виховання громадянської компетентності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Кіян // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 4. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_4_32
|
7. |
Кіян О. М. П. Драгоманов як критик народницької історіографії [Електронний ресурс] / О. Кіян // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Історичні науки. - 2012. - Вип. 17. - С. 220-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_i_2012_17_35
|
8. |
Кіян О. Історико-географічний фактор у дослідженні історії Володимира Антоновича [Електронний ресурс] / О. Кіян // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Історичні науки. - 2012. - Вип. 16. - С. 207-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_i_2012_16_30
|
9. |
Кіян О. Методологічні принципи історіографічного синтезу: антропологічний контекст і гносеологічні орієнтири [Електронний ресурс] / О. Кіян // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Історичні науки. - 2010. - Вип. 13. - С. 250-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_i_2010_13_30
|
10. |
Кіян О. Полеміка навколо наукової спадщини Володимира Антоновича в українській історіографії радянської доби [Електронний ресурс] / О. Кіян // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Історичні науки. - 2011. - Вип. 14. - С. 214-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_i_2011_14_28
|
11. |
Філоретова Л. Кіровоградський період у викладацькій й науковій діяльності професора В. В. Крутікова (1981 – 1998 рр.) [Електронний ресурс] / Л. Філоретова, О. Кіян // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Історичні науки. - 2012. - Вип. 15. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_i_2012_15_6
|
12. |
Кіян О. На маргінесі польської романтичної історіографії: Міхал Грабовський [Електронний ресурс] / О. Кіян, П. Антонюк-Кисіль // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Історичні науки. - 2012. - Вип. 15. - С. 204-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_i_2012_15_27
|
13. |
Кіян О. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії [Електронний ресурс] / О. Кіян // Рідна школа. - 2014. - № 4-5. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_4-5_15 З метою плекання нової генерації українців проаналізовано сутність понять «громадянськість», «громадянин» і «громадянство», пов’язаних з вихованням громадянськості в учнів. Запропоновано шляхи формування громадянськості в учнів молодшого шкільного віку в процесі цілеспрямованої взаємодії сім’ї та школи. Розглянуто підходи та наведено принципи виховання особистості, яка за умов соціалізації набувала б патріотичних почуттів і соціальної відповідальності. Зазначено, що для формування громадянської свідомості ключове значення має співвідношення індивідуально та колективно орієнтованих цінностей.С целью взращивания новой генерации украинцев проанализирована сущность понятий «гражданственность», «гражданин» и «гражданство», связанных с воспитанием гражданственности у учеников. Предложены пути формирования гражданственности в учащихся младшего школьного возраста в процессе целенаправленного взаимодействия семьи и школы. Рассмотрены подходы и приведены принципы воспитания личности, которая в условиях социализации приобретала бы патриотические чувства и социальную ответственность. Указано, что для формирования гражданского сознания ключевое значение имеет соотношение индивидуально и коллективно ориентированных ценностей.The article is dedicated to the problem of civil education of pupils of junior teens. The ways of decision of this problem in the process of cooperation of parents and teachers and different approaches and principles of upbringing personality, which acquire the proper features and qualities of citizen in conditions of socialization, are suggested in this article.
|
14. |
Кіян О. Співробітництво Михайла Драгоманова із часописом "Вестник Европы” (1868 – 1874) [Електронний ресурс] / О. Кіян // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Історичні науки. - 2013. - Вип. 18. - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_i_2013_18_29
|
15. |
Кіян О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації Концепції "Нова українська школа" [Електронний ресурс] / О. Кіян // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 3. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_3_5
|
16. |
Кіян О. Роль взаємодії школи та сім’ї в організації ранньої профілізації учнів [Електронний ресурс] / О. Кіян // Рідна школа. - 2015. - № 7-8. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_7-8_11
|
17. |
Кириленко С. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти [Електронний ресурс] / С. Кириленко, О. Кіян // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_4_16
|
18. |
Кириленко С. В. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти [Електронний ресурс] / С. В. Кириленко, О. І. Кіян // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 8. - С. 140-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2016_8_16
|
19. |
Кіян О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка [Електронний ресурс] / О. Кіян // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 2. - С. 145-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_2_34
|
20. |
Кіян О. І. Соціальне партнерство як педагогічне явище у формуванні громадянина-патріота [Електронний ресурс] / О. І. Кіян // Молодий вчений. - 2020. - № 4(1). - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_4(1)__33
|
| |