Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кірейчева Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Кірейчева Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Є. Кірейчева // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_3_15 Теоретично обгрунтовано ефективність соціально-психологічного тренінгу як методу розвитку Я-концепції майбутніх учителів. Розглянуто поняття "тренінг", "соціально-психологічний тренінг", "Я – концепція майбутнього вчителя". Розглянуто компоненти Я-концепції: когнітивний, емоційний та поведінковий. Підкреслено, критеріями ефективності Я-концепцію майбутнього вчителя є чітке й адекватне уявлення про себе, відчуття цінності свого "Я", наявність умінь саморегуляції та прагнення до саморозвитку.Теоретически обоснована эффективность социально-психологического тренинга как метода развития Я-концепции будущих учителей. Рассмотрены понятия "тренинг", "социально-психологический тренинг", "Я - концепция будущего учителя", а также компоненты Я-концепции: когнитивный, эмоциональный и поведенческий. Подчеркнуто, что эффективностью Я-концепции будущего учителя является четкое и адекватное представление о себе, ощущение ценности своего "Я", наличие умений саморегуляции и стремление к саморазвитию.Theoretically proved that a socially-psychological training as a method of self-concept for future teachers. The concept of "training", "socio-psychological training", "I - the concept of the future teacher" and the self-concept components: cognitive,emotional and behavioral. Emphasize that effective self-concept of the future teacher is clear and adequate representation of themselves, a sense of the value of his "I", the presence of self-regulation skills and the desire for self-development.
|
|
|