Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кульчинський В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Микитюк Т. І. Оптимізація оптичних характеристик тандемного сонячного елемента CdMgTe/Cu(In,Ga)Se2 [Електронний ресурс] / Т. І. Микитюк, Л. А. Косяченко, X. Mathew, І. М. Фодчук, В. В. Кульчинський, О. Л. Маслянчук // Сенсорна електроніка і мікросистемні технології. - 2014. - Т. 11, № 4. - С. 70-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seimt_2014_11_4_9 Досліджено тонкоплівкову тандемну структуру з CuInSe2 і Cd1-xMgxTe сонячними елементами і тонким електропровідним прозорим прошарком ZnTe між ними. Твердий розчин Cd1-xMgxTe (x << 0,1) у верхньому сонячному елементі застосовано з метою розширення забороненої зони CdTe. З виміряних спектрів пропускання верхнього сонячного елемента на ділянці спектра з низьким оптичним пропусканням, коли його періодичні зміни (осциляції) значно послаблені, знайдено криві поглинання <$Ealpha ( lambda )> і ширину забороненої зони Cd1-xMgxTe (1,54 і 1,6 еВ). Оскільки коефіцієнт відбивання і осциляції у виміряних спектрах пропускання значно послаблені у разі оптичного контакту Cd1-xMgxTe з ZnTe, пропускання верхнього сонячного елемента під час визначення характеристик тандему можна розраховувати з малою похибкою, ігноруючи осциляції. Показано, що струми короткого замикання верхнього та нижнього сонячних елементів стають однаковими за ширини забороненої зони Cd1-xMgxTe ~ 1,65 еВ.
| 2. |
Кульчинський В. В. Можливості застосування твердого розчину телуриду ртуті-кадмію з широкою забороненою зоною у фотоелектроніці [Електронний ресурс] / В. В. Кульчинський // Науковий вісник Чернівецького університету. Фізика, електроніка. - 2006. - Вип. 303. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnufe_2006_303_23 Досліджено можливість застосування твердого розчину телуриду кадмію-ртуті з широкою забороненою зоною для детекторів для волоконно-оптичних ліній зв'язку та детекторів X- і <$E gamma>-випромінювання. Показано можливість застосування матеріалу для виготовлення детекторів електромагнітного випромінювання.
| 3. |
Федів В. І. Деякі підходи щодо вдосконалення викладання медичної та біологічної фізики у медичному університеті [Електронний ресурс] / В. І. Федів, О. І. Олар, О. Ю. Микитюк, Т. В. Бірюкова, В. В. Кульчинський, Д. І. Остафійчук // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2017. - Т. 17, Вип. 1. - С. 281-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsm_2017_17_1_66
| 4. |
Іванчук М. А. Зворотний зв'язок в освітньому процесі: досвід використання BYOD-технологій [Електронний ресурс] / М. А. Іванчук, В. В. Кульчинський // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_12 Зворотний зв'язок (ЗЗ) у педагогіці є невід'ємною частиною освітнього процесу. Завдяки наявності ЗЗ у процесі навчання відбувається інтеграція діяльності викладача з діяльністю студента. Відомим способом ЗЗ є опитування студентів. Проте, усне опитування затребує значну частину часу заняття, письмове - вимагає виділення часу поза практичними заняттями на перевірку письмових відповідей. Тестування за допомогою комп'ютерів вимагає наявності локального програмного комплексу для такого опитування, а також обмежує місцеположення проведення занять. Новітні інформаційні технології надають можливість здійснювати персоніфікований ЗЗ у навчальному процесі. BYOD (Bring Your Own Device) - це технологія використання власних принесених пристроїв у роботі. Використання т.з. "хмарних" технологій, з одного боку, забезпечує доступ студенту до навчального засобу з довільного місцеположення, з іншого боку, надає можливість викладачу швидко аналізувати індивідуальне зростання кожного студента чи узагальнювати таке в цілому по групах студентів. Використано "хмарний" сервіс опитування від google та власні смартфони студентів. Проведено статистичний аналіз результатів тестування з визначенням коефіцієнта складності, коефіцієнта дискримінативності тестового завдання, коефіцієнта кореляції результатів відповіді тестового завдання та загального результату тестування. Використання BYOD-технологій і "хмарного" сервісу google-форми зменшило час для опитування студентів - 3 - 5 хв., підвищило інтерес до інформатики. Валідність тестових завдань динамічно перевірялася впродовж тестування, в разі потреби проводилося їх удосконалення. Зроблено висновки, що поєднання технології BYOD із "хмарними" технологіями створює можливості здійснювати гнучкий ЗЗ зі студентами впродовж навчання, підвищувати їх зацікавленість у використанні сучасних інформаційних технологій. Кінцева мета впровадження такого елемента навчання - підвищення ефективності засвоєння студентами теоретичного та практичного матеріалу курсу.
| 5. |
Іванчук М. А. Проблема узгодження інформаційної пари викладач-студент: особливості вивчення курсу "Інформаційні технології в медицині" студентами спеціальності "Медична психологія" [Електронний ресурс] / М. А. Іванчук, В. В. Кульчинський // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 3(2). - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_3(2)__11 Для узгодження інформаційної пари викладач-студент розроблено та впроваджено в освітній процес сукупність завдань, що наближено відтворюють задачі з практики медичних психологів. Загальновідомо, що для того, щоб процес передачі інформації відбувся, необхідне узгодження параметрів інформаційної пари джерело-приймач. У випадку телекомунікаційних мереж приймач для отримання інформації за обраним каналом зв'язку підлаштовує свої параметри з параметрами джерела інформації. Освітній процес викладання інформаційних дисциплін для студентів, обрана спеціальність яких (на перший погляд) віддалена від інформатики, вимагає зміни способу подачі інформації від джерела (викладача) для кращого та більш ефективного сприйняття приймачем (студентом). Розробка завдань з інформаційних технологій, що за змістом передбачають освоєння методів обробки інформації, а за формулюванням наближені до реалій обраної студентом спеціальності, є шляхом узгодження інформаційної пари викладач-студент. Проведено аналіз наукових джерел, спостереження за освітнім процесом, аналіз результатів навчання студентів у відповідності до проблеми дослідження. Розроблено курс "Інформаційні технології в медицині" для студентів спеціальності "Медична психологія", який містить сукупність змістових модулів із завданнями, які наближені до реальних задач, що постають перед практикуючими медичними психологами. Встановлено, що процес узгодження інформаційної пари викладач-студент є динамічним і нескінченним із точки зору поглиблення засвоюваності студентами переданої інформації від викладача, оскільки поряд з освітнім процесом відбуваються зміни в оточувальному житті, що вимагають постійних змін. Наприклад, перехід більшості сфер життя на віддалений режим роботи в зв'язку з пандемією. Тому в курс введено завдання для опанування навиків роботи з он-лайн технологіями: створення сайтів, он-лайн опитувальників, обробка результатів засобами "хмарних" застосунків.
| 6. |
Федів В. І. Використання кейс-методу під час вивчення дисципліни "Медична та біологічна фізика" [Електронний ресурс] / В. І. Федів, О. І. Олар, Т. В. Бірюкова, О. Ю. Микитюк, В. В. Кульчинський // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2021. - № 1. - С. 269-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2021_1_32
| 7. |
Іванчук М. Голографічний підхід як засіб міжпредметної інтеграції при вивченні медичної інформатики [Електронний ресурс] / М. Іванчук, В. Кульчинський // Фізико-математична освіта. - 2022. - Т. 35, № 3. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2022_35_3_6
|
|
|