Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (26)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кудрицька Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кудрицька Н. В. 
Економіко-математичне моделювання вибору оптимальних інвестиційних проектів на залізничному транспорті з урахуванням ризику [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 18. - С. 209-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_18_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.751 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кудрицька Н. В. 
Інвестиційне партнерство держави та бізнесу на транспорті: шляхи і проблеми [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 22. - С. 223-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_22_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.396 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кудрицька Н. В. 
Проблеми модернізації автомобільного транспорту України [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 7. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_7_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.935 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кудрицька Н. В. 
Прогнозування розвитку транспортно-дорожнього комплексу України за допомогою нейронних мереж [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем. - 2014. - Вип. 19. - С. 198-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emmses_2014_19_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 624.215 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кудрицька Н. В. 
Моделювання оцінки рівня транспортної забезпеченості регіонів України з використанням функції Харінгтона [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем. - 2015. - Вип. 20. - С. 203-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emmses_2015_20_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.612 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кудрицька Н. 
Теоретико-методологічні засади моделювання розвитку транспортно-дорожнього комплексу України [Електронний ресурс] / Н. Кудрицька // Економіст. - 2014. - № 1. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.734 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кудрицька Н. В. 
Когнітивна модель розвитку транспортної системи України [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 25(1). - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_25(1)__12
Розглянуто проблему дослідження транспортної системи України, розвиток якої відбувається у економічних умовах, що характеризуються високим ступенем нестабільності та невизначеності. З цією метою запропоновано застосувати когнітивний підхід, що дозволяє проводити якісний аналіз слабоструктурованої складної економічної системи (якою є транспортна система України), у вигляді когнітивного графа або когнітивної карти. Сформульовано нечітку когнітивну карту функціонування транспортної системи, враховуючи основні напрями та проблеми її розвитку, що дозволить перевести об'єкт управління у цільовий стан - одержання максимального прибутку при достатньому рівні екологічності. З метою реалізації карти розроблено комплекс економіко-математичних моделей, а саме: оцінки конкурентоспроможності транспортних підприємств за допомогою інтегрального показника з використанням імовірнісного підходу; визначення рейтингу регіонів України за рівнем транспортної забезпеченості та інноваційного розвитку за допомогою ієрархічного кластерного аналізу та функції бажаності Харінгтона; визначення собівартості перевезень вантажів автотранспортом з використанням інструментарію теорії нечітких множин; визначення тарифів на контейнерні перевезення вантажів залізничним транспортом; оцінки коефіцієнту дисконтування грошових потоків інвестиційних проектів у залежності від ставки дисконту та номеру року; вибору оптимальних інвестиційних проектів з використанням лінійного, нелінійного програмування та методу послідовного аналізу варіантів; оновлення транспортних засобів з використанням теорії марківських процесів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.503 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Кудрицька Н. В. 
Узагальнена оцінка коефіцієнта дисконтування грошових потоків інвестиційних проектів на транспорті [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Науково-технічна інформація. - 2011. - № 2. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTI_2011_2_8
Розглянуто актуальну проблему вдосконалення методологічного підходу до оцінювання інвестиційних проектів на транспорті. Запропоновано узагальнену модель визначення коефіцієнта дисконтування грошових потоків за різних значень ставки дисконту та з урахуванням часу за роками.
Попередній перегляд:   Завантажити - 738.151 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Кудрицька Н. В. 
Прогнозування показників транспортної інфраструктури з використанням логістичної функції [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Науково-технічна інформація. - 2012. - № 2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTI_2012_2_11
Запропоновано алгоритм прогнозування показників транспортної інфраструктури за допомогою логістичної функції. Наведено приклади його реалізації з використанням програмного забезпечення MathCAD для показників загальної довжини автодоріг і прямих іноземних інвестицій у підприємства транспорту і зв'язку України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 868.754 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Кудрицька Н. В. 
Концесії – прогресивний інструмент інвестиційного забезпечення розвитку морських портів України [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем. - 2016. - Вип. 21. - С. 158-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emmses_2016_21_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 560.342 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пащенко Ю. Є. 
Модернізація автомобільного транспорту як важливої складової транспортної інфраструктури України [Електронний ресурс] / Ю. Є. Пащенко, Н. В. Кудрицька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 2. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.121 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кудрицька Н. В. 
Оцінка ролі транспорту в зростанні економіки України: макроекономічний аспект [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем. - 2017. - Вип. 22. - С. 113-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emmses_2017_22_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 675.268 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кудрицька Н. В. 
Основні засади стратегії фінансування транспортної інфраструктури України [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 10. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_10_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.785 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кудрицька Н. В. 
Методологічні засади дослідження інституціонального розвитку водного транспорту України [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 4. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_4_13
Робота присвячена методологічним засадам дослідження інституціонального розвитку водного транспорту України в контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів до світової та європейської транспортних систем. З урахуванням основних ознак методології інституціоналізму окреслені можливі напрями досліджень розвитку портів. Представлена структура державних та спеціалізованих установ і організацій управління морським та річковим транспортом України. Розроблена схема міжнародних організацій у галузі морського та річкового транспорту. Сформульовані етапи та можливі варіанти проведення інституціонального реформування морських портів України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.251 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Кудрицька Н. В. 
Забезпечення конкурентоспроможності залізничного транспорту на основі розвитку логістичного сервісу [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2010. - № 30. - С. 181-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2010_30_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.296 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Кудрицька Н. В. 
Міжнародний огляд інституціонального забезпечення водного транспорту [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Економічний вісник університету. - 2018. - Вип. 38. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2018_38_10
Актуальність досліджень інституціонального забезпечення водного транспорту України підтверджується програмними документами Уряду: проектом Національної транспортної стратегії України на період до 2030 р.; Угодою про асоціацію між Україною та ЄС; Стратегією сталого розвитку "Україна 2020". Мета роботи - визначення основних положень удосконалення методології інституціонального забезпечення водного транспорту на основі міжнародного досвіду у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів. У результаті досліджень сформульовані наступні положення: - формалізація аспектів дослідження портів (простір; час; соціально-економічний; функціональний; інституційний; організаційний рівень); - визначення портів як кластерів правил, норм та моделей поведінки на противагу дослідженню їх у якості об'єктів інфраструктури та вузлів торговельних мереж; - доцільність досліджень інституціоналізації відносин між "акторами", які взаємодіють на водному транспорті; - представлення порту як технологічного і економічного вузла контактів та контрактів; - необхідність "вимірювання" впливу зацікавлених сторін на функціонування та продуктивність порту; - розгляд конкуренції портів з позиції побудови цільових ланцюгових систем (ланцюгів постачань); - урахування інституційних змін у портовій індустрії через появу транснаціональних корпорацій, мультинаціональних глобальних операторів терміналів; - дослідження портів у якості частини екологічної системи; - формулювання функцій портових адміністрацій: функція лендлорда, регулятора, оператора та керівника, який відповідає за весь портовий кластер; - розгляд портів як ринкових фірм з урахуванням міжфункціональної інтеграції їх бізнес-процесів у сукупності ланцюга цінностей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 772.247 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Кудрицька Н. В. 
Трансформація інститутів власності морських портів України [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Економічний вісник університету. - 2019. - Вип. 40. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2019_40_17
Розглянуто проблему трансформації інститутів власності морських портів, актуальність якої підтверджено у програмних документах Уряду: Національній транспортній стратегії України на період до 2030 р., Угоді про коаліцію депутатських фракцій "Європейська Україна", вимогах Міжнародного валютного фонду. Мета роботи - дослідження впливу трансформації інститутів власності морських портів України на ефективність їх діяльності, особливостей різних форм державно-приватного партнерства (концесії, приватизації, оренди) для розвитку стивідорних кампаній. На основі статистичних даних загальних, імпортних та експортних обсягів переробки вантажів у морських портах України сформовано динаміку та розраховано питому вагу стивідорних компаній державної, приватної та орендної форми власності у період 2015 - 2018 рр. Доведено, що приватизаційні процеси сприяють підвищенню ефективності діяльності стивідорних кампаній. Відповідно Закону України від 18.01.2018 № 2269-VIII "Про приватизацію державного і комунального майна" розглянуто варіант проведення приватизації стивідорних кампаній як об'єктів великої приватизації на аукціоні з умовами (аукціон, переможцем в якому стає не тільки той претендент, який запропонував найбільшу ціну, але і той, який погодився прийняти на себе додаткові приватизаційні умови). Найбільш прогресивною формою функціонування стивідорних кампаній є оренда причалів з їх подальшою концесією. Проте при цьому є три застереження: неможливість передати окремий порт в концесію одній компанії, не порушивши при цьому прав усіх інших орендарів й інвесторів; політизація процесу передачі об'єктів у концесію; перевагу одержають великі зарубіжні компанії, які вже орендують комплекси. Необхідно виважено підходити до процесу трансформації інститутів власності, враховувати вартість, розмір, обсяги та номенклатуру вантажів, які переробляє стивідорна кампанія.
Попередній перегляд:   Завантажити - 609.835 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Кудрицька Н. В. 
Зарубіжний досвід застосування концесії у морських портах [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - № 2(1). - С. 47-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2016_2(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 722.566 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кудрицька Н. В. 
Методологія оцінки конкурентоспроможності морських портів [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 1. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_1_9
Розглянуто актуальну проблему визначення основних напрямів підвищення конкурентоспроможності морських портів та удосконалення методології її оцінки. Багатогранність сучасної конкуренції зумовлює різноманіття авторських позицій у питанні визначення сутності конкурентоспроможності. Актуальність проблем підвищення конкурентоспроможності морських портів України підтверджена у наступних нормативно-правових актах: Національній транспортній стратегії України на період до 2030 року, Стратегії розвитку морських портів України на період до 2038 року, Законі України "Про морські порти України", Морській доктрині України на період до 2035 року. Розглянутий методологічний підхід до оцінки конкурентоспроможності порту Антверпен з використанням психометричної шкали Лайкерта на основі розширеної версії "діамантового" підходу Портера, яка передбачає чотири блоки: факторні умови; попит; пов'язані галузі та стратегія фірми; структура та суперництво. Уведення "діамантових" рамок дозволило розширити визначення переваг та слабких місць специфічного портового кластеру, надало можливість зробити суттєвий внесок у розвиток політики та менеджменту порту. Визначені основні напрями підвищення конкурентоспроможності портів України, а саме: дотримання вимог до агентських компаній, покращення їх фінансової спроможності та репутації; надання якісних послуг експедирування та складування вантажів; удосконалення нормативно-правової бази, яка сприяє імплементації вітчизняного законодавства у сфері морського транспорту до вимог ЄС та усього світу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.978 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Кудрицька Н. В. 
Морська інфраструктура України у рейтингу країн світу: сучасний стан та перспективи [Електронний ресурс] / Н. В. Кудрицька // Економічний вісник університету. - 2020. - Вип. 45. - С. 151-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2020_45_22
Розглянуто проблему визначення основних напрямів формування конкурентоспроможної морської інфраструктури України, актуальність якої підтверджена у Стратегії розвитку морських портів України на період до 2038 р., Морській доктрині України на період до 2035 р. Проблемам підвищення конкурентоспроможності морської інфраструктури присвячено багато наукових праць зарубіжних та вітчизняних вчених. Проте слід відмітити недостатність вітчизняних праць щодо проблем розвитку морського та річкового транспорту у сучасних економічних умовах, які характеризуються зростанням процесів глобалізації та інтеграції. Мета статті - оцінка позиції України у рейтингу країн світу за рівнем розвитку морського транспорту та визначення стратегічних заходів формування конкурентоспроможної національної морської інфраструктури. Наведено огляд стану та прогноз розвитку морських перевезень у світі. Сформульовано переваги доставки товару морським транспортом, які обумовлюють його конкурентоспроможність. Визначено позиції України у рейтингу країн світу за кількістю суден морського торгівельного флоту та довжиною водних шляхів. Наведено характеристику найбільших за обсягом світових альянсів на ринку контейнерних перевезень морським транспортом. Підкреслено проблему невизначеності перспектив розвитку морських перевезень, яка обумовлена поєднанням геополітичних і економічних ризиків, що пов'язано з торговельною політикою, структурними зрушеннями в світовій економіці, змінами у світовому енергетичному балансі, поширенням цифрових технологій. Україна має значний потенціал розвитку перевезень вантажів та пасажирів річковим та морським транспортом. Серед колишніх країн СНД вона займає другу позицію у рейтингах після Росії. Проте для підвищення рейтингу та конкурентоспроможності нашої країни на міжнародному ринку надання послуг водним транспортом необхідно здійснити низку заходів стосовно підвищення безпеки, впровадження інноваційних технологій, удосконалення тарифної політики, реформування управління.
Попередній перегляд:   Завантажити - 447.926 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського