Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Реферативна база даних (15)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кубіч В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Кубіч В. І. 
Візуалізація процесу формування мідьутримаючого покриття в галлиєво-індиєвому середовищі на натурному зразку-шийці [Електронний ресурс] / В. І. Кубіч // Проблеми техніки. - 2013. - № 1. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptekh_2013_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.636 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кубіч В. І. 
Про вплив вмісту компонентів галієво-індієвого середовища на триботехнічні характеристики трибоз’єднання [Електронний ресурс] / В. І. Кубіч, Л. Й. Івщенко // Проблеми тертя та зношування. - 2010. - Вип. 52. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2010_52_13
Наведено результати випробувань на зносостійкість трибоз'єднання з покриттям, що містить мідь, яке сформовано за різного змісту компонентів галієво-індієвого середовища, що дозволило оцінити ступінь впливу вмісту компонентів середовища на триботехнічні характеристики трибоз'єднання і визначити його більш значущий склад.
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.138 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кубіч В. І. 
Стан трибологічної системи "ШХ15-"мастильне середовище" - ШХ15" підшипника кочення при ступінчастому навантаженні [Електронний ресурс] / В. І. Кубіч, М. М. Марущак, Д. А. Курликов // Проблеми трибології. - 2017. - № 4. - С. 12-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2017_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.407 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Чернета О. Г. 
Аналіз механізмів зміцнення середнєвуглецевих сталей [Електронний ресурс] / О. Г. Чернета, В. І. Кубіч, Є. С. Скорняков // Перспективні технології та прилади. - 2017. - Вип. 11. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptp_2017_11_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.126 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кубіч В. І. 
Стан трибологічної системи "ВЧ50 - моторна олива - АО20-1" в умовах недостатнього мащення [Електронний ресурс] / В. І. Кубіч, Д. А. Курликов, М. М. Марущак // Проблеми тертя та зношування. - 2017. - № 4. - С. 48-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2017_4_7
Наведено результати триботехнічних випробувань трибологічної системи матеріалів "ВЧ50 - моторна олива - АО20-1", яка досліджувалась у трибоз'єднанні "шийка - вкладиш" з використанням натурних зразків деталей кривошипно-шатунного механізму двигуна ЗМЗ-402 за циклом: припрацювання оливи; тертя без подачі оливи; тертя з подачею оливи при ступеневому навантаженні та одношвидкісному режимі тертя ковзання. Встановлено неоднозначний вплив складу олив на швидкість зміни коефіцієнта тертя при взаємодії матеріалів за умов втрати спроможності мастильних утворень, сформованих при припрацюванні, здійснювати мащення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.524 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Слинько Г. I. 
Вплив навантаження бензинового чотиритактного двигуна на критерій мащення шатунного підшипника колінчастого валу [Електронний ресурс] / Г. I. Слинько, В. I. Кубіч, В. I. Бокарьов // Вестник двигателестроения. - 2019. - № 1. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vidv_2019_1_5
Мета роботи - визначення результуючої сили, що навантажує поверхні тертя шатунних підшипників у межах робочих частот обертання колінчастого валу та навантажень двигуна для отримання відповідних діапазонів критерію мащення із врахуванням в'язкості моторної оливи. Розглянуто бензиновий чотиритактний двигун, який має діапазон робочих частот обертання колінчастого валу від 900 до 5600 хв<^>-1. За допомогою програми "DVS-2" з використанням ПЕОМ проведено серію теплових розрахунків двигуна. На базі теплових розрахунків, з урахуванням кінематики кривошипно-шатунного механізму та рухомих мас шатунної і поршневої групи, отримані величини сумарних сил, що діють на шатунну шийку колінчастого валу. Дослідження проведені для трьох частот обертання колінчастого валу і трьох величин навантаження для кожної з частот. В якості фактору навантаження використано початковий тиск в циліндрах двигуна - тиск у кінці такту впуску. Для кожної частоти обертання обрані вихідні дані для трьох навантажувальних точок: максимальне навантаження, яке відповідає повному відкриттю дросельної заслінки; середнє навантаження - тиск pa, відповідний режиму половини максимального крутного моменту, що розвивається на даному режимі; для спрощення розрахунків мінімальне навантаження задано постійним тиском, який відповідає режиму холостого ходу двигуна. Розрахунки проводились для частоти обертання холостого ходу, максимального крутного моменту та номінальної частоти обертання. Під час розрахунку критеріїв мащення шатунного підшипника для різних режимів роботи двигуна враховані в'язкість моторної оливи та шорсткість поверхонь тертя. Наведено результати теоретичних досліджень з моделювання величини результуючої сили, яка навантажує поверхні тертя шатунного підшипника бензинового чотиритактного двигуна за умов зміни розрахункових тисків горючих газів в циліндрах у кінці такту впуску на фіксованих частотах обертання колінчастого валу. Отримані дані дали можливість визначити діапазони значень критерію мащення шатунного підшипника за умов зміни в'язкості моторної оливи та шорсткості поверхонь тертя. Показано зростання впливу газової складової сили, що навантажує поверхні тертя шатунного підшипника зі зниженням частоти обертання. При цьому за низьких та середніх частот обертання критерій мащення може сягати критичних величин, що призводить до порушення режиму гідродинамічного тертя шатунного підшипника під час процесу згорання паливо-повітряної суміші в циліндрах двигуна. Визначено закономірності зміни сумарної сили, що діє на шатунний підшипник, її газової та інерційної складових від навантаження та частоти обертання колінчастого валу. Встановлено, що при роботі двигуна на високих частотах обертання навантаження на двигун практично не впливає на значення сумарної сили, що діє на шатунну шийку колінчастого валу. Розроблено методику визначення порушення умов гідродинамічного тертя у шатунному підшипнику на малих частотах обертання і високих навантаженнях на двигун. Встановлено критичні режими роботи шатунного підшипника бензинового двигуна 4Ч 7,6/8. Методику розрахунку можна використати у навчальному процесі з дисциплін "Теорія ДВЗ" та "Динаміка ДВЗ".
Попередній перегляд:   Завантажити - 690.181 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського