Пошуковий запит: (<.>A=Козаченко Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пасічник А. М. Логістичний аналіз та моделювання розподілу вагонопотоків вантажного митного комплексу [Електронний ресурс] / А. М. Пасічник, Д. М. Козаченко, С. С. Кравчук // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки. - 2009. - № 2. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2009_2_3
|
2. |
Козаченко Д. М. Дослідження параметрів вагонопотоків, що розформовуються на сортувальних гірках [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, І. М. Березовий, Т. В. Болвановська // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2012. - Вип. 4. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2012_4_11
|
3. |
Козаченко Д. Н. К вопросу о нормировании продолжительности грузовых операций на грузовых фронтах подъездных путей [Електронний ресурс] / Д. Н. Козаченко, Н. И. Березовый, Р. В. Вернигора, А. М. Шепета // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2012. - Вип. 4. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2012_4_12
|
4. |
Козаченко Д. Н. Комплексный анализ железнодорожной инфраструктуры металлургического комбината на основе графоаналитического моделирования [Електронний ресурс] / Д. Н. Козаченко, Р. В. Вернигора, Н. И. Березовый // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2012. - Вип. 4. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2012_4_13
|
5. |
Козаченко Д. М. Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 4(3). - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_4-3_8 Наведено результати досліджень режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках. Запропоновано критерії для оцінки якості прицільного та інтервального регулювання швидкості скочування відчепів за стохастичних умов. Визначено область допустимих швидкостей виходу відчепів із гальмових позицій для вирішення задачі управління швидкістю їх скочування на сортувальних гірках.
|
6. |
Козаченко Д. Н. Математическая модель для оценки технико-технологических показателей работы железнодорожных станций [Електронний ресурс] / Д. Н. Козаченко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 3. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_3_5 Рассмотрен вопрос создания математической модели функционирования железнодорожной станции для решения задач разработки станционной технологии на основании плана-графика. В качестве методов исследования использованы методы теории графов и объектно-ориентированного анализа. Модель плана-графика работы станции включает в себя модель технического оснащения станции (сетка плана-графика) и модель процесса функционирования станции, которые формализованы на основании параметрических графов. Представленная модель реализована в виде приложения к графическому пакету AutoCAD. Программное обеспечение разработано на языках Visual LISP и Visual Basic. Учитывая, что построение плана-графика представляет преимущественно традиционный процесс добавления, удаления и модификации значков, то разработанный интерфейс является интуитивно понятным технологу и практически не требует дополнительного обучения. На основании методов теории графов и объектно-ориентированного анализа создана математическая модель для оценки технико-технологических показателей работы железнодорожных станций, ориентированная на решение задач разработки технологии их работы. Предложенная математическая модель реализована в виде приложения к графическому пакету AutoCAD. Наличие математической модели позволяет выполнять автоматический анализ плана-графика и, за счет этого, сократить продолжительность его создания более чем в 2 раза.
|
7. |
Козаченко Д. М. Об’єктно-орієнтована модель функціонування залізничних станцій [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 4. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_4_7
|
8. |
Козаченко Д. М. Математична модель для дослідження перевезення вантажів у міжнародному сполучені [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, Ю. М. Германюк // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2013. - Вип. 5. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2013_5_6 Проаналізовано конкурентні напрямки слідування вантажопотоків у міжнародному сполученні. Розглянуто структуру системи міжнародних залізничних перевезень. Описано цілі учасників перевізного процесу.
|
9. |
Борцова М. В. Экспериментальная проверка метода восстановления профиля водной поверхности [Електронний ресурс] / М. В. Борцова, Д. Ю. Козаченко, А. В. Попов, Я. И. Долженко // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2010. - № 4. - С. 105–113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2010_4_16 Для экспериментальных исследований профиля водной поверхности предложена конструкция лазерного волнографа, принцип работы которого основан на измерении угла преломления лазерного луча при прохождении границы вода - воздух. Разработан лабораторный генератор квазисинусоидальных волн, позволяющий формировать волны на поверхности воды с частотой от 0,1 до 15 Гц и амплитудой до 3 см. Предложена методика проведения экспериментальных исследований, методика обработки полученных экспериментальных данных и метод восстановления профиля водной поверхности. Исследована возможность построения математической модели поверхности по результатам дистанционных измерений ее профиля.
|
10. |
Бобровский В. И. Анализ эффективности режимов торможения отцепов на сортировочных горках [Електронний ресурс] / В. И. Бобровский, Д. Н. Козаченко, Н. В. Рогов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 11. - С. 103-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_11_21
|
11. |
Козаченко Д. М. Дослідження впливу параметрів відчепів та умов їх скочування на величину інтервалів на розділових стрілках [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, М. І. Березовий, Р. Г. Коробйова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 12. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_12_19
|
12. |
Козаченко Д. М. Моделювання роботи сортувальної гірки в умовах невизначеності параметрів відчепів та характеристик навколишнього середовища [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, М. І. Березовий, О. І. Таранець // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 16. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_16_18
|
13. |
Козаченко Д. М. Програмні засоби для функціонального моделювання залізничних станцій [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, І. Л. Журавель, О. М. Пасічний // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2013. - № 36. - С. 25-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdizt_2013_36_7
|
14. |
Козаченко Д. А. Проблемы коммерческих банков Украины и пути их решения [Електронний ресурс] / Д. А. Козаченко // Управління розвитком. - 2014. - № 2. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_2_5
|
15. |
Козаченко Д. М. Напрямки підвищення ефективності перевезень зернових вантажів залізничним транспортом [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, Р. Ш. Рустамов, Х. В. Матвієнко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2013. - Вип. 6. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2013_6_12 Мета роботи - удосконалення організації перевезень зернових вантажів в Україні. На основі статистичного аналізу визначено тенденції розвитку ринку перевезень зернових вантажів. Встановлено, що залізничний транспорт здійснює перевезення зернових вантажів за умов критичного зносу основних засобів та підвищення конкуренції зі сторони інших видів транспорту. Зниження логістичних витрат на перевезення зерна може бути досягнуто за рахунок побудови системи вузлових елеваторів та маршрутизації залізничних перевезень між ними та морськими портами. Розглянуто можливість перевезення зернових вантажів у контейнерах із застосуванням бімодальних технологій.
|
16. |
Шевченко В. В. Економічна оцінка стану з безпеки руху поїздів [Електронний ресурс] / В. В. Шевченко, О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, Д. М. Козаченко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_14 З метою визначення залежності економічних показників та показників безпеки руху і розробки заходів з удосконалення системи безпеки руху поїздів на залізницях виконано аналіз статистичних даних з порушень безпеки руху. Обгрунтовано необхідність та особливу важливість урахування економічних аспектів для всебічного аналізу стану безпеки руху поїздів на залізницях. Визначено розмір оцінного коефіцієнтф безпеки руху з урахуванням обсягів інвестицій та збитків.
|
17. |
Мямлін С. В. Визначення показників безпеки руху вагонів при гальмуванні уповільнювачами [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Д. М. Козаченко, Н. Я. Гаркаві // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 23. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_23_23
|
18. |
Козаченко Д. М. Оптимізація розподілу сортувальних колій між призначеннями плану формування [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, М. І. Березовий, Р. Г. Коробйова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 22. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_22_14
|
19. |
Козаченко Д. М. Методи збільшення області допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмових позицій [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2013. - Вип. 22. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2013_22_27
|
20. |
Козаченко Д. Підвищення ефективності перевезень зернових вантажів залізничним транспортом [Електронний ресурс] / Д. Козаченко, Р. Вернигора, Р. Рустамов // Українські залізниці. - 2014. - № 7. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrzal_2014_7_15
|
| |