Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (20)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Козарезенко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Козарезенко Л. В. 
Використання суверенних фондів накопичення в підвищенні рівня розвитку людського потенціалу [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Економіка. Менеджмент. Підприємництво. - 2013. - № 25(2). - С. 69-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmepi_2013_25(2)__9
У перші роки ХХI ст. почали стрімко набирати силу нові фінансові інститути - суверенні фонди накопичення. З початком фінансової, а потім і загальної кризи капіталізму, кількість суверенних фондів почала стрімко збільшуватися на американському континенті, включаючи США, в азіатських, а також європейських країнах. Не маючи під собою приватної форми власності, ці фінансові інститути гармонічно вписуються в соціал-демократичну доктрину економічного розвитку і певним чином впливають не лише на інтернаціоналізацію економічного простору, а й на підвищення рівня розвитку людського потенціалу. Мета роботи - обгрунтувати необхідність створення в Україні суверенного фонду накопичення, як інструмента підвищення рівня розвитку людського потенціалу, запропонувати шляхи формування статутного капіталу. Методи дослідження: логічний та порівняльний аналіз, аналогія, графічний та табличний методи. Акумулювання коштів у окремому фонді з прозорою для суспільства підзвітністю дозволить не лише зберегти ці кошти, а й використовувати їх для суспільно значущих проектів з тривалім ефектом віддачі. Непрямі фінансові вигоди створення суверенного фонду накопичення в Україні можуть полягати у формі реалізації важливих проектів соціальної інфраструктури, фінансуванні розвитку інноваційних галузей економіки зі створенням робочих місць, розширенні освітніх можливостей для обдарованих дітей та молоді, поліпшенні системи охорони здоров'я, запровадженні пільгового кредитування для молодих сімей. Саме такий варіант використання коштів показав найбільший синергетичний ефект в економіках багатьох країн, де були створені подібні фонди. Висновок: формування в Україні нового промислового сегменту в секторі видобутку вуглеводнів та залучення масштабних інвестицій створює унікальну можливість для початку використання частини доходів від розробки національних надр на благо всього народу, в тому числі на розвиток людського потенціалу, відповідно до найкращих світових практик. Умовою реалізації даної можливості є створення суверенного фонду накопичення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 507.915 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Козарезенко Л. В. 
Людський потенціал як об’єкт економічних досліджень: еволюційний аспект [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Економічний вісник університету. - 2013. - Вип. 20(1). - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2013_20(1)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Козарезенко Л. В. 
Державне регулювання розвитку людського потенціалу в контексті політики підвищення якості життя населення [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Економіка розвитку. - 2014. - № 1. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2014_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.979 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Козарезенко Л. В. 
Фонд цільового капіталу як альтернатива бюджетного фінансування розвитку людського потенціалу [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Економічний вісник університету. - 2014. - Вип. 22(1). - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2014_22(1)__41
Досліджено економічні відносини, що виникають у процесі формування та функціонування фондів цільового капіталу (ФЦК). Мета роботи - виявлення можливостей, переваг і недоліків застосування ФЦК в українській господарській практиці. У процесі дослідження становлення ФЦК використано історичний метод, а можливостей використання ФЦК в українській практиці - логічного та порівняльного аналізу. Обгрунтовано доцільність застосування ФЦК як альтернативи бюджетного фінансування розвитку людського потенціалу. Виявлено переваги та недоліки застосування ФЦК у контексті політики розвитку людського потенціалу в Україні. Результати дослідження можна використовувати під час формування основних напрямів державної політики у сфері фінансування розвитку людського потенціалу. Зроблено висновки, що ФЦК мають важливе значення у розвитку соціальної сфери, адже це є підгрунтям для її довгострокового планування та розвитку. Для некомерційних організацій, як мінімум, переваг дві. По-перше, стабільність фінансування. По-друге, стабільність з точки зору залучення співробітників. Це і гарантії фінансування, і стабільного функціонування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.82 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Лондар С. Л. 
Акцизний податок як фінансовий регулятор поширення тютюнопаління в Україні [Електронний ресурс] / С. Л. Лондар, Л. В. Козарезенко // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 8. - С. 311-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_8_39
Досліджено можливості акцизного податку щодо регулювання поширеності тютюнопаління в Україні. Проаналізовано динаміку зміни специфічних та адвалорних ставок акцизного податку, його частки в дохідній частині Державного бюджету України. Оцінено зміни поширеності тютюнопаління в Україні на основі адаптованої імітаційної моделі за умови збільшення ставок акцизного податку до рівня ставок країн Європейського Союзу. Показано, що акцизний податок є ефективним фінансовим регулятором поширення тютюнопаління в Україні та впливає на стан здоров'я населення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.516 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Козарезенко Л. В. 
Вплив освіти на стан ринку праці в країнах Європейського Союзу та Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2010. - Вип. 26(1). - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2010_26(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 146.833 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Козарезенко Л. В. 
Інституціональне забезпечення функціонування системи соціальних послуг як передумови розвитку людського потенціалу в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко, Л. А. Лопатинська // Економічний вісник університету. - 2014. - Вип. 23(1). - С. 211-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2014_23(1)__40
Предметом роботи є аналіз законодавчого забезпечення функціонування системи соціальних послуг. Мета роботи - виявлення неузгодженостей, що стримують удосконалення системи надання соціальних послуг в Україні та надання пропозицій щодо їх усунення та покращання механізму функціонування системи соціального захисту населення. Робота виконана на основі аналізу нормативно-правового забезпечення надання соціальних послуг зокрема, та системи соціального захисту населення в цілому. Визначено необхідність внесення змін та доповнень до Законів України "Про громадські об'єднання" та "Про благодійну діяльність та благодійні організації", що спростить участь благодійних організацій у закупівлі соціальних послуг. Також необхідним є внесення змін до Бюджетного Кодексу України де визначено, що бюджетні видатки в рамках державних програм соціального забезпечення на надання соціальних послуг призначаються тільки для державних установ (територіальні центри соціального обслуговування, центри соціальної реабілітації дітей-інвалідів, центри професійної реабілітації інвалідів). Разом з тим, можливість спрямування цих коштів для одержання гарантованих державою соціальних послуг позабюджетною установою не передбачена у Бюджетному кодексі. Іншими словами, чинне бюджетне законодавство в Україні базується на концепції, яка передбачає, що соціально незахищеним категоріям громадян чи громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, соціальні послуги надаються апріорі у бюджетних установах (а не в недержавних закладах) і фінансуються за статтями видатків "Соціальний захист та соціальне забезпечення". Така норма закону порушує принцип рівноправності доступу недержавних постачальників соціальних послуг до одержання фінансування. Галузь застосування результатів: організація та проведення наукових досліджень у сфері державних фінансів, в тому числі фінансів соціальної сфери, формування основних напрямків державної політики регулювання фінансових відносин соціальної сфери. Висновки: без змін в законодавстві, реформування системи соціальних послуг та створення повноцінного ринку соціальних послуг залишиться лише популістським лозунгом, та не призведе до поліпшення якості послуг для громадян та сімей, що знаходяться в складних життєвих обставинах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.037 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Лондар С. Л. 
Імітаційне моделювання динаміки зростання надходжень з ПДВ при використанні механізму адресної допомоги домогосподарствам [Електронний ресурс] / С. Л. Лондар, Л. В. Козарезенко // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 7-8(1). - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_7-8(1)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.915 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Козарезенко Л. В. 
Державно-приватне партнерство як інструмент фінансового регулювання розвитку людського потенціалу [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Фінанси України. - 2014. - № 2. - С. 79-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2014_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 648.548 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лондар С. Л. 
Рівень добробуту населення як складова розвитку людського потенціалу: можливості фінансового регулювання в Україні [Електронний ресурс] / С. Л. Лондар, Л. В. Козарезенко // Фінанси України. - 2013. - № 9. - С. 45-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2013_9_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 667.34 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Козарезенко Л. В. 
Реформування податку на додану вартість в аспекті підвищення рівня розвитку людського потенціалу в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Наукові праці НДФІ. - 2014. - Вип. 1. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2014_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.739 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Козарезенко Л. В. 
Аналіз європейського досвіду розподілу державних видатків: уроки для України [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 24(1). - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_24(1)__24
Предметом роботи є аналіз європейського досвіду розподілу бюджетних видатків. Метою роботи є напрацювання пропозицій щодо пріоритетних напрямів розподілу бюджетних видатків в Україні. Робота виконана на основі аналізу розподілу бюджетних видатків ЄС в постсоціалістичних країнах. Доведено, що розподіл бюджетних видатків відбувається у відповідності із задекларованими пріоритетами розвитку Європейського Союзу. Видатки переважно спрямовані на розвиток сільського господарства та регіональну політику. В межах розвитку регіональної політики в аналізованих країнах кошти спрямовані на розвиток транспортної інфраструктури, капітальний ремонт та будівництво шляхів сполучення, реалізацію екологічних проектів. Деяка частка видатків спрямовується на проекти у сфері освіти та наукові розробки у сфері охорони здоров'я. Висновки: капітальні видатки бюджету ЄС умовно можна охарактеризувати за декількома напрямами: видатки на розвиток людського потенціалу, регіональний розвиток, видатки на сільське господарство та інноваційний розвиток. Також можемо виокремити такі критерії розподілу видатків: наявність екстернальних ефектів, висока економічна та соціальна ефективність, високий рівень інноваційності проектів, сприяння інтеграції країни-отримувача коштів до європейського та світового економічного простору, наявність чітких критеріїв ефективності видатків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 566.159 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Козарезенко Л. В. 
Бюджетне регулювання розвитку людського потенціалу [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 1-2(2). - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_1-2(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.564 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Козарезенко Л. 
Формування добробуту населення як передумови розвитку людського потенціалу [Електронний ресурс] / Л. Козарезенко // Економіст. - 2013. - № 10. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_10_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.587 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Козарезенко Л. В. 
Вплив освітньої сфери України на динаміку валового внутрішнього продукту [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2009. - № 19. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2009_19_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Козарезенко Л. В. 
Фінансове забезпечення соціального захисту населення в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко, Л. А. Лопатинська // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 26(1). - С. 183-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_26(1)__34
Предметом роботи є аналіз фінансового забезпечення соціального захисту населення в Україні. Мета роботи - виявлення проблем у фінансовому забезпеченні соціального захисту населення в Україні, та розробка пропозицій щодо якісних змін в цьому питанні. Використано інструментарій методів наукового дослідження: метод статистичного аналізу, порівняльного аналізу, системного аналізу, логічного узагальнення. Робота виконана за результатами дослідження сучасних наукових поглядів на систему фінансового забезпечення соціального захисту населення. Розкрито сучасний стан фінансового забезпечення системи соціального захисту населення в Україні та виявлено його недоліки. Розглянуто значення Державного та місцевих бюджетів у фінансуванні системи соціального захисту. Проаналізовано основні види видатків зведеного, Державного та місцевих бюджетів та їх динаміку. Наведено ключові принципи та деякі вимоги, які слід враховувати при формуванні видаткової частини бюджету. Окреслено питання реформування фінансового забезпечення системи соціального захисту населення. Організація та проведення наукових досліджень у сфері соціального захисту населення, формування основних напрямків державної соціальної політики щодо фінансового забезпечення. Висновки: сучасний стан фінансового забезпечення соціального захисту в Україні характеризується наявністю значної кількості проблем. Поліпшення фінансового забезпечення соціального захисту неможливе без зміцнення фінансової бази та підвищення фінансової незалежності місцевих бюджетів. Криза державних фінансів, негативна демографічна, економічна ситуація в Україні вимагає поступової зміни підходів до організаційних принципів в фінансуванні соціальної сфери. Водночас, оптимізація державних витрат на соціальний захист не повинна негативно позначатися на бідних верствах населення, їх добробуті та доступі до соціальних допомог і послуг. Сьогодні назріла нагальна потреба докорінно змінювати ситуацію, що склалася в країні, виводити соціальну сферу на новий, якісно досконалий рівень функціонування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 426.841 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Козарезенко Л. В. 
Фіскальна децентралізація в структурі стратегічних напрямів розвитку людського потенціалу [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Бізнес Інформ. - 2016. - № 3. - С. 220-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_3_33
Обгрунтовано стратегічні напрями розвитку людського потенціалу в напрямі фіскальної децентралізації. Доведено, що необхідними умовами ефективної децентралізації державного управління є створення правових основ децентралізації, які чітко визначають права й обов'язки різних рівнів влади. Сформульовано висновок, що пріоритет використання інституційного регулювання полягає в тому, що кожен з напрямів формування умов сталого людського розвитку не розвивається спонтанно, а чітко та цілеспрямовано керується - з відповідними показниками ефективності. Характерним є те, що процес управління організований вертикально-ієрархічно, а підгрунтям таких відносин виступає патерналізм наступних елементів ієрархії до попередніх. Подібну структуру можна визначити як систему, що не сприяє прояву свідомих ініціатив суспільства у будь-якій сфері зокрема і в державі в цілому. Протиставлення інституційного регулювання так званому "ручному" є протиставленням ієрархічно одноцентрових вертикалей управління вертикально децентралізованим блочним системам управління та децентралізованим мережевим системам управління, що більше відповідають завданням людського розвитку в умовах викликів сучасності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.042 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Козарезенко Л. В. 
Фінансова децентралізація як основа підвищення рівня розвитку людського потенціалу в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2014. - № 3. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2014_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.265 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Козарезенко Л. В. 
Місцеві бюджети: можливості регулювання розвитку людського потенціалу [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Фінанси України. - 2016. - № 4. - С. 65-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2016_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 554.093 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Козарезенко Л. В. 
Вплив прямих податків на людський розвиток [Електронний ресурс] / Л. В. Козарезенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 8. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_8_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 121.166 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського