Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (40)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (20)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кожушко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кожушко С. П. 
Дидактичні ігри як засіб підготовки майбутніх фахівців комерційної діяльності до професійної взаємодії [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 184-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кожушко С. П. 
До питання про принципи формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців комерційної діяльності [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 231-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.77 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кожушко С. П. 
Інтерактивні технології навчання в підготовці майбутніх фахівців до професійної взаємодії [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.176 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кожушко С. П. 
Компетентнісний підхід як методологія професійної підготовки майбутніх фахівців комерційної діяльності до професійної взаємодії [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко. // Науковий вісник Донбасу. - 2011. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2011_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.699 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кожушко С. П. 
До питання про сутність, види, причини появи бар’єрів професійної взаємодії [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кожушко С. П. 
Навчання професійної взаємодії студентів-психологів з використанням проектної технології [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.48 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кожушко С. П. 
Професійна взаємодія та її характеристики [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_39
На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовано сутність поняття «взаємодія» як соціально-психологічної категорії, інтегрувального чинника, який об’єднує частини в цілісний процес безпосереднього або опосередкованого взаємовпливу об’єктів (суб’єктів), що породжує їх взаємну обумовленість і зв’язок. Виокремлено категорії, що характеризують взаємодію в загальному плані та відображають особливості професійної діяльності фахівця: мету, предмет, способи, зворотний зв’язок.На основе анализа психолого-педагогической литературы обоснована суть понятия «взаимодействие» как социально-психологической категории, интегрирующего фактора, который объединяет части в целостный процесс непосредственного или опосредованного взаимовлияния объектов (субъектов), что порождает их взаимную обусловленность и связь. Выделены категории, которые характеризуют взаимодействие в общем плане и отображают особенности профессиональной деятельности специалиста: цель, предмет, способы, обратная связь.On the base of analysis the literature on psychology and pedagogy the author describes the essence of the notion “interaction” as a social-and-psychological category and an integrating factor which unites separate parts into holistic process of director indirect mutual interference of objects (subjects) that engenders their interconnection and i conditionality. The categories which characterize interaction in its general aspects and reflect such peculiarities of specialist’s professional activities as goal, object, means and feedback have been singled out.
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.536 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Кожушко С. І. 
Особливості предмета трудового права в сучасних умовах [Електронний ресурс] / С. І. Кожушко // Форум права. - 2008. - № 1. - С. 229-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.085 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кожушко С. І. 
Правові проблеми визначення структури трудових правовідносин [Електронний ресурс] / С. І. Кожушко // Форум права. - 2009. - № 1. - С. 268-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.552 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кожушко С. І. 
Проблема збереження трудових правовідносин при реорганізації виробництва [Електронний ресурс] / С. І. Кожушко // Форум права. - 2010. - № 4. - С. 482-486. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.66 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кожушко С. І. 
Організаційно-трудові відносини у сфері забезпечення санітарно-епідеміологічного нагляду [Електронний ресурс] / С. І. Кожушко, К. М. Буяло // Форум права. - 2012. - № 1. - С. 487-491. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.934 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кожушко С. І. 
Особливості визначення правового статусу посадових осіб державної санітарно-епідеміологічної служби України [Електронний ресурс] / С. І. Кожушко, К. М. Буяло // Форум права. - 2011. - № 4. - С. 386-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.242 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кожушко С. І. 
Правове регулювання інвентаризації парникових газів в Україні [Електронний ресурс] / С. І. Кожушко, Д. Б. Кожушко // Форум права. - 2013. - № 1. - С. 452-458. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.496 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кожушко С. П. 
Можливості електронної пошти та чатів у підготовці до професійної взаємодії майбутніх практичних психологів [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 33. - С. 83-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_33_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.265 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Кожушко С. П. 
Підготовка майбутніх фахівців з комерційної діяльності до професійної взаємодії [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_9
Викладено результати аналізу й узагальнення відповідних філософських, соціологічних, психологічних, педагогічних досліджень, які було здійснено за логікою генетичного методу. Розкрито процес становлення професії комерсанта, охарактеризовано професійну діяльність фахівців у галузі комерції й особливості їх взаємодії. Обгрунтовано поняття "професійна взаємодія фахівців з комерційної діяльності" та підхід до виокремлення сукупності функцій професійної взаємодії фахівців з комерційної діяльності. Проведено генетичний аналіз процесу професійної підготовки фахівців-комерсантів, висвітлено питання наявного вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки майбутніх фахівців до професійної взаємодії. Розкрито поняття "компетентність у здійсненні професійної взаємодії" як інтегральне особистісне утворення, що забезпечує ефективність здійснення професійної взаємодії в системі професійних відносин, виокремлено його складові. Обгрунтовано методологічні засади дослідження підготовки майбутніх фахівців з комерційної діяльності до професійної взаємодії. Розроблено та науково обгрунтовано модель системи підготовки майбутніх фахівців з комерційної діяльності до професійної взаємодії, охарактеризовано її компоненти: концептуальний, змістово-ціннісний, процесуально-технологічний, рефлексивно-аналітичний, результативно-оцінювальний. Обгрунтовано науково-методичне забезпечення системи підготовки майбутніх фахівців з комерційної діяльності до професійної взаємодії, яка включає сукупність технологій навчання, особливостей їх реалізації, корекцію, що гарантують успішне формування в студентів компетентності у здійсненні професійної взаємодії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.758 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Кожушко С. П. 
Соціальний інтелект як інтегральна властивість, що забезпечує ефективність професійної взаємодії майбутніх фахівців комерційної діяльності [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 31. - С. 241-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_31_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.955 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Кожушко С. П. 
Інтерактивні технології навчання у підготовці майбутніх практичних психологів до професійної взаємодії [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.703 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Кожушко С. П. 
Питання підготовки майбутніх фахівців до професійної взаємодії у психолого-педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / С. П. Кожушко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 192-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.516 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кожушко С. 
Підготовка майбутніх фахівців до професійної взаємодії у контексті зарубіжної педагогіки [Електронний ресурс] / С. Кожушко // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_15
Розглянуто теоретичні та практичні напрацювання зарубіжних вчених, які досліджували окремі аспекти проблеми підготовки майбутніх фахівців з комерційної діяльності. Охарактеризовано основні види технологій навчання в країнаї Європи та Азії. Зроблено висновок, що сучасна зарубіжна вища освіта знаходиться у стані пошуку ефективних технологій підготовки майбутніх комерсантів до професійної взаємодії, а наявні досягнення зарубіжних колег доцільно використовувати під час організації навчально-виховного процесу в українських ВНЗ відповідного профілю. Рассмотрены теоретические и практические наработки зарубежных ученых, исследовавших отдельные аспекты проблемы подготовки будущих специалистов по коммерческой деятельности. Охарактеризованы основные виды технологий обучения в странах Европы и Азии. Сделан вывод, что современное зарубежное высшее образование находится в состоянии поиска эффективных технологий подготовки будущих коммерсантов к профессиональному взаимодействию, а имеющиеся достижения зарубежных коллег целесообразно использовать при организации учебно-воспитательного процесса в украинских ВУЗ соответствующего профиля.The article deals with theoretical and practical achievements of foreign researchers, who studied certain issues of preparing future specialists in commercial activity for their professional interaction. The author comes to the conclusion that the present foreign education is at the stage of search of new effective technologies, which could be used in the process of preparing future businessmen for their interaction, while the existing achievements of foreign colleagues can be introduced into educationalandtraining process of Ukrainian higher schools of relevant directions of study.
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.904 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Кожушко С. 
Стратегії колаборативного навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / С. Кожушко // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_16
Висвітлено підходи науковців до розкриття сутності стратегій колаборативного навчання студентів у ВНЗ. Розкрито семантичне значення таких термінів як "стратегія навчання", "технологія навчання" та "колаборація у навчанні". Проведено порівняльний аналіз кооперативного та колаборативного навчання. Досліджено елементи, необхідні для ефективного навчання у групі: позитивна взаємозалежність, індивідуальна відповідальність, соціальні навички та навички обробки інформації. Розглянуто такі прийоми колаборативного навчання: "Подумайте в парах", "Зигзаг", "Зворотній зигзаг", "Взаємне навчання", "Письмовий круглий стіл". Освещены подходы ученых к раскрытию сущности стратегий колаборативного обучения студентов в ВУЗ. Раскрыто семантическое значение таких терминов как "стратегия обучения", "технология обучения" и "коллаборация в обучении". Проведен сравнительный анализ кооперативного и колаборативного обучения. Исследованы элементы, необходимые для эффективного обучения в группе: положительная взаимозависимость, индивидуальная ответственность, социальные навыки и навыки обработки информации. Рассмотрены такие приемы колаборативного обучения: "Подумайте в парах", "Зигзаг", "Обратный зигзаг", "Взаимное обучение", "Письменный круглый стол".Scientists highlight approaches to the disclosure strategies kolaborativnogo training of students in higher education. Discloses the semantic meaning of such terms as a learning strategy, technology education and collaboration in learning. A comparative analysis of cooperative learning and kolaborativnogo. Investigated the elements that are necessary for effective learning in the group: positive interdependence, individual accountability, social skills and abilities of information processing. Consider these techniques kolaborativnogo study: "Think in pairs", "Zigzag", "Reverse zigzag", "mutual learning", "Writing a round table."
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.797 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського