Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ковтанюк М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Медведєва М. О. Використання масових відкритих онлайн-курсів у підготовці майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / М. О. Медведєва, О. І. Жмурко, І. І. Криворучко, М. С. Ковтанюк // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 33(2). - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_33(2)__33
| 2. |
Медведєва М. О. Елементи підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування технології формування Computational Thinking [Електронний ресурс] / М. О. Медведєва, О. І. Жмурко, І. І. Криворучко, М. С. Ковтанюк // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 1. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_1_13 Формування Computational Thinking (CT) у здобувачів освіти є одним з основних завдань сучасного педагога. Застосування технології формування CT у навчанні майбутніх учителів інформатики надасть можливість на практиці опанувати дану технологію та в майбутній професійній діяльності впроваджувати в освітній процес. Навички CT і комп'ютерної грамотності є незамінними для будь-якої людини незалежно від сфери її діяльності. Розуміння студентами принципів і підходів до формування CT, а також правильно підібрані форми, методи та засоби навчання надають можливість підготувати майбутнього фахівця до впровадження технології формування CT учнів під час освітнього процесу, зокрема на уроках інформатики. Матеріалом дослідження є процес проведення серії тренінгів "Технології формування Computational Thinking" у межах вивчення дисципліни "Методика навчання інформатики" для студентів, що навчаються за освітньо-професійними програмами Середня освіта (Інформатика), Середня освіта (Математика. Інформатика) та Середня освіта (Фізика. Інформатика). У дослідженні використано такі методи як аналіз результатів досліджень, узагальнення досвіду дослідників, опитування, анкетування, педагогічне спостереження, синтез, індукція, дедукція, математико-статистичні методи. Окреслено зміст основних принципів і підходів до формування CT. Описано досвід впровадження технології формування CT за допомогою використання навчальної гри MOON, що була розроблена університетом Деусто (Іспанія) під час проведення навчальних тренінгів. Узагальнюючи результати дослідження можна стверджувати, що використання технології формування CT, зокрема навчальної гри MOON, у форматі тренінгів сприяють формуванню зазначених навичок, позитивно впливають на атмосферу навчання та готують майбутнього педагога до професійної діяльності.
| 3. |
Медведєва М. О. Організація продуктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу в умовах дистанційного навчання: аналіз сучасних додатків [Електронний ресурс] / М. О. Медведєва, О. І. Жмурко, І. І. Криворучко, М. С. Ковтанюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 80(2). - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_80(2)__10
| 4. |
Ковтанюк М. С. Технічний супровід турніру юних інформатиків у дистанційному режимі [Електронний ресурс] / М. С. Ковтанюк // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57(1). - С. 253-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_57(1)__52
|
|
|