Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Каменська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Каменська Н. Л. 
Роль соціального інтелекту в адаптації молодших школярів до освітнього середовища середньої школи [Електронний ресурс] / Н. Л. Каменська // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_7_35
Актуалізовано дослідження вікового становлення соціальної складової інтелекту та її ролі в адаптації молодших школярів до нового навчального середовища середньої школи. Одержані за допомогою методики Дж. Гілфорда показники соціального інтелекту за переходу школярів з молодшої групи в середню наведено в таблиці. Відстеження динаміки показників, що визначені з використанням критерію Стьюдента, дозволяє стверджувати, що соціальний інтелект, який відповідає за успішність спілкування людини та її соціальної адаптації, змінюється за переходу з молодшої школи до середньої. Проаналізовано динаміку розвитку показників соціального інтелекту учнів з різним рівнем адаптації, що одержані з використанням анкети Н. Г. Лусканової, і встановлено, що учні з вищим рівнем розвитку соціального інтелекту більш адаптовані та мотивовані до навчання в середній школі й успішніше справляються з навчальною діяльністю. З’ясовано, що діти, які не набули необхідного досвіду спілкування в початковій школі, відчувають труднощі адаптації в шкільному колективі. Подальші дослідження спрямовані на вивчення взаємозв’язку та взаємообумовленості соціального інтелекту та психологічних процесів особистості.Актуализировано исследование возрастного становления социальной составляющей интеллекта и ее роли в адаптации младших школьников к новой учебной среде средней школы. Полученные с помощью методики Дж. Гилфорда показатели социального интеллекта при переходе школьников из младшей группы в среднюю представлены в таблице. Отслеживание динамики показателей, определенных с использованием критерия Стьюдента, позволяет утверждать, что социальный интеллект, отвечающий за успешность общения человека и его социальной адаптации, меняется при переходе из младшей школы в среднюю. Проанализирована динамика развития показателей социального интеллекта учащихся с разным уровнем адаптации, полученных с использованием анкеты Н. Г. Лускановой, и установлено, что учащиеся с высоким уровнем развития социального интеллекта более адаптированы и мотивированы к обучению в средней школе и успешнее справляются с учебной деятельностью. Выяснено, что дети, которые не получили необходимого опыта общения в начальной школе, испытывают трудности адаптации в школьном коллективе. Дальнейшие исследования направлены на изучение взаимосвязи и взаимообусловленности социального интеллекта и психологических процессов личности.The article deals with the role of social component of intelligence in the process of schoolchildren's adaptation to new school environment in the transition from primary to secondary school. The higher is pupils' level of social intelligence, the more adaptable and motivated they are to the school; they feel more safely at school, when answering questions they show less dependence on the stringent requirements and standards. Children who haven't got the necessary experience of communication with adults and contemporaries in a primary school have difficulties in adapting to the school community.
Попередній перегляд:   Завантажити - 508.777 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Каменська Н. П. 
Публічна адміністрація: логіко-методологічний аналіз дефініції [Електронний ресурс] / Н. П. Каменська // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2014. - № 6. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2014_6_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.263 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Каменська Н. П. 
Об’єкти звернень до публічної адміністрації: актуальні теоретичні питання [Електронний ресурс] / Н. П. Каменська // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2015. - № 1. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2015_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.901 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Каменська Н. Л. 
Соціальний та "вільний" інтелект як детермінанти здатності до навчання [Електронний ресурс] / Н. Л. Каменська // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_1_17
Розкрито питання розвитку інтелекту в юнацькому віці і його взаємозв'язок зі здатністю до навчання, академічною успішністю та професійною спрямованістю. На основі теорії Кеттела, який виокремлює два фактора інтелекту, та теорії соціального інтелекту Гілфорда визначено взаємозв'язок рівня соціального інтелекту та рівня вільного культурного інтелекту зі здатністю до навчання, академічною успішністю та професійною спрямованістю. Підкреслено, що результати дослідження підтвердили наявність взаємозв’язку загального і соціального інтелекту у юнацькому віці: чим вище загальний інтелект, тим вище інтелект соціальний, тим вище здатність до навчання та академічна успішність учнів. Обгрунтовано зв’язок між професійною спрямованістю та рівнем загального інтелекту; звязок між професійною спрямованістю та здатністю до навчання не виявлено.Раскрыты вопросы развития интеллекта в юношеском возрасте и его взаимосвязь со способностью к обучению, академической успеваемостью и профессиональной направленностью. На основании теории Кеттелла, который выделяет два фактора интеллекта, и теории социального интеллекта Гилфорда определена взаимосвязь уровня социального интеллекта и уровня свободного культурного интеллекта со способностью к обучению, академической успеваемостью и профессиональной направленностью. Обоснована взаимосвязь общего и социального интеллекта в юношеском возрасте: чем выше общий интеллект, тем выше интеллект социальный, тем выше способность к обучению и академическая успеваемость учеников. Связи между профессиональной направленностью и уровнем общего интеллекта, а также способностью к обучению не обнаружено.This research highlights the issues of intelligence development in adolescence and its connection with learning ability, academic performance and professional orientation. The relationships between the level of social intelligence, free cultural intelligence and learning ability, academic performance and professional orientation were defined on the basis of R. Cattell’s theory and J. Guildford’s theory of social intelligence. According to R. Cattell, intelligence general factor has a psychological meaning, if one relies on the two-factor model: a - common fluid factor‖ (or - free‖ intelligence) and - common crystalline factor‖ (or - linked‖ intelligence). J. Guildford considered social intelligence as a system of mental abilities which are independent on the general factor of intelligence, and related primarily to learning behavioral information, which can be described in the space of three variables: content, operation, results. J. Guildford marked one operation, cognition, and focused his research on learning one’s behaviour.
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.77 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Каменська Н. 
Класифікація звернень до публічної адміністрації за змістом (призначенням): дискусійні питання [Електронний ресурс] / Н. Каменська // Юридична Україна. - 2014. - № 9. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urykr_2014_9_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.979 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Каменська Н. П. 
Реалізація права на доступ до публічної інформації за інформаційними запитами [Електронний ресурс] / Н. П. Каменська // Інформація і право. - 2011. - № 3. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Infpr_2011_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.655 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Каменська Н. Л. 
Вплив соціального інтелекту на формування особистісних якостей учнів [Електронний ресурс] / Н. Л. Каменська, Г. С. Алтуніна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2014. - Вип. 2. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2014_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.381 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Каменська Н. Л. 
Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів [Електронний ресурс] / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 10, Вип. 27. - С. 163-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_10_27_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.366 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Каменська Н. 
Звернення до публічної адміністрації [Електронний ресурс] / Н. Каменська // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 6. - С. 85–96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_6_11
Проаналізовано особливості взаємозв'язку адміністративно-правових відносин з кореспондуючими адміністративно-правовими нормами та юридичними фактами в межах механізму адміністративно-правового регулювання реалізації права на звернення до публічної адміністрації з функціональної точки зору.
Попередній перегляд:   Завантажити - 478.781 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Каменська Н. 
Акти реалізації права на звернення до публічної адміністрації: функціонально-правовий аналіз [Електронний ресурс] / Н. Каменська // Підприємництво, господарство і право. - 2017. - № 2. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgip_2017_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 71.059 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Каменська Н. П. 
Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про звернення до публічної адміністрації: актуальні проблеми правового регулювання [Електронний ресурс] / Н. П. Каменська // Приватне та публічне право. - 2017. - № 4. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prpulaw_2017_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.554 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Гелюх Є. П. 
Досвід впровадження фінансування на основі результатів у практику надання послуг хворим на туберкульоз [Електронний ресурс] / Є. П. Гелюх, Н. М. Каменська, О. І. Масюк, С. А. Філіппович // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2018. - № 1. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tlkhvil_2018_1_14
Мета роботи - описати впровадження пілотного проекту "Фінансування на основі результатів для забезпечення контрольованого лікування хворих на туберкульоз (ТБ) на амбулаторному етапі" у Одеському регіоні та оцінити його ефективність. У дослідження введено 422 хворих на чутливий ТБ та 60 - на хіміорезистентний ТБ (ХРТБ), які одержували контрольоване лікування в межах Проекту "Фінансування на основі результатів для забезпечення контрольованого лікування хворих на ТБ на амбулаторному етапі (Проект) в Одеському регіоні. Результати лікування пацієнтів з чутливим ТБ 1 - 2-ї когорти 2017 р. (140 осіб), які завершили курс, було враховано для оцінки ефективності моделі. МБФ "Альянс громадського здоров'я" за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, ТБ та малярією впроваджував пілотний проект "Фінансування на основі результатів для забезпечення контрольованого лікування хворих на ТБ" шляхом залучення фахівців ЦПМСД. Головна мета Проекту - відпрацювати нову для України модель фінансування контрольованого лікування хворих на ТБ на амбулаторному етапі для орієнтування медичних працівників ЦПМСД на кінцеві результати і зменшення відривів від лікування та поліпшення його ефективності. Висновки: у межах згаданого Проекту забезпечено контрольоване амбулаторне лікування 422 хворих на ТБ та 60 хворих на мультирезистентний ТБ шляхом залучення фахівців центрів первинної медико-санітарної допомоги. Середня вартість контрольованого амбулаторного 6-місячного курсу лікування хворого на ТБ на базі центрів у межах Проекту становила 2288 грн, на хіміорезистентний - 2652 грн. Фінансова мотивація на основі результатів є незначною, але ефективним методом заохочення фахівців центрів первинної медико-санітарної допомоги для надання послуг хворим на ТБ/ХРТБ. Зазначена модель фінансування лікувальних закладів надає змогу для переходу на амбулаторні пацієнт-орієнтовані моделі лікування ТБ/ХРТБ із досягненням ефективних результатів лікування. Проект продемонстрував спроможність щодо забезпечення високої ефективності лікування хворих на ТБ (92,9 %). Пілотована модель впровадження фінансування на основі результатів у практику надання послуг хворим на ТБ на базі центрів первинної медико-санітарної допомоги може створити суттєвий базис для загальної стратегії забезпечення сталості програм протидії ТБ, що сприятиме досягненню цілей Глобальної стратегії ВООЗ із протидії ТБ "Покласти край туберкульозу".
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.245 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Каменська Н. 
Деякі аспекти удосконалення нормативно-правового регулювання інформаційних відносин [Електронний ресурс] / Н. Каменська // Правова інформатика. - 2007. - № 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pinform_2007_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 475.373 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Каменська Н. 
Провадження у справах за зверненнями платників податків - джерело інформації для органів державної податкової служби України та платників податків [Електронний ресурс] / Н. Каменська // Правова інформатика. - 2007. - № 2. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pinform_2007_2_11
Проведено комплексне наукове дослідження проваджень у справах за зверненнями платників податків до органів державної податкової служби України. Наведено визначення поняття "провадження у справах за зверненнями платників податків до органів державної податкової служби України", структуру проваджень та їх зміст. Охарактеризовано платників податків і податкові органи як суб'єкти таких проваджень. Запропоновано класифікацію звернень, суб'єктами розгляду яких є податкові органи. Розроблено пропозиції та рекомендації з метою вдосконалення механізму проваджень у справах за зверненнями платників податків до органів державної податкової служби України.Розкрито теоретико-правові основи проваджень у справах за зверненнями платників податків до органів державної податкової служби (ДПС) України. Проаналізовано структуру адміністративного процесу та показано місце у ній даних проваджень. Увагу приділено механізму, правовому регулюванню й удосконаленню організації проваджень у справах за зверненнями платників податків до органів ДПС України. Описано види звернень платників податків до органів ДПС України.Раскрыты теоретико-правовые основы производств по делам обращений налогоплательщиков в органы государственной налоговой службы (ГНС) Украины. Проанализирована структура административного процесса, показано место в ней данных производств. Внимание уделено механизму, правовому регулированию и усовершенствованию производств по делам обращения налогоплательщиков в органы ГНС Украины. Описаны виды обращений налогоплательщиков в органы ГНС Украины.
Попередній перегляд:   Завантажити - 485.358 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Каменська Н. П. 
Законодавче регулювання діяльності податкових органів у справах за зверненнями платників податків [Електронний ресурс] / Н. П. Каменська // Правова інформатика. - 2010. - № 2. - С. 53-61 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pinform_2010_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.629 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Каменська Н. П. 
Класифікація адміністративно-правових норм механізму адміністративно-правового регулювання реалізації права на звернення до публічної адміністрації: динамічний погляд на проблему [Електронний ресурс] / Н. П. Каменська // Часопис Київського університету права. - 2016. - № 3. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2016_3_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.465 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Каменська Н. Л. 
Гендерні особливості інтелекту: від юності до зрілості [Електронний ресурс] / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(1). - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2015_20_2(1)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.857 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Каменська Н. Л. 
Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів [Електронний ресурс] / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2016. - Т. 21, Вип. 2. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2016_21_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 558.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Каменська Н. П. 
Класифікація строків у провадженнях за зверненнями до публічної адміністрації [Електронний ресурс] / Н. П. Каменська // Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2017. - Вип. 2(1). - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apvu_2017_2(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського