Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (72)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (18)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=КАНІЩЕНКО$<.>+<.>A=АНТОНІНА$<.>+<.>A=ПАНТЕЛЕЙМОНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Каніщенко О. Л. 
Динаміка життєвого циклу інвестиційних ресурсів підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості  [Електронний ресурс] / О. Л. Каніщенко, Н. М. Чуприна // Вопросы химии и химической технологии. - 2012. - № 1. - С. 198-201 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchem_2012_1_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.275 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Каніщенко О. Л. 
Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" [Електронний ресурс] / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.762 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Каніщенко О. 
Глобально-логістичні системи в системі екпортно-орієнтованого виробництва [Електронний ресурс] / О. Каніщенко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_6_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 819.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Каніщенко О. Л.  
Ідентифікація бренда: юридичне визнання і маркетингові реалії [Електронний ресурс] / О. Л. Каніщенко, О. І. Сухомліна // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.651 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Каніщенко О. 
Актуальні дослідження інтернет-маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / О. Каніщенко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 2. - С. 149–152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.728 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Каніщенко О. Л. 
Прогнозні сценарії інтернаціоналізації інноваційного розвитку в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / О. Л. Каніщенко, А. І. Козлова // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2014. - Вип. 118(2). - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2014_118(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 117.68 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Каніщенко О. Л. 
Управління підприємством в умовах посилення нестабільності міжнародного ринкового середовища [Електронний ресурс] / О. Л. Каніщенко // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2015. - Вип. 1. - С. 154-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2015_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.948 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Осецький В. Л. 
Підвищення якості корпоративного управління в державних акціонерних товариствах в Україні [Електронний ресурс] / В. Л. Осецький, О. Л. Каніщенко, M. В. Pоссо // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 1. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.535 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Россо M. В. 
Аналіз впровадження корпоративного управління у світовому економічному просторі [Електронний ресурс] / M. В. Россо, В. Л. Осецький, О. Л. Каніщенко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 3. - С. 51-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_3_9
Мета роботи - дослідження впливу ефективного корпоративного управління на економічний розвиток. Стратегічний аналіз та оцінювання впровадження корпоративного управління у світовому економічному просторі здійснено шляхом виявлення емпіричних зв'язків між якістю корпоративного управління та економічним розвитком у незбалансованій робочій групі до 185 країн на період з 2010 по 2015 рр. На основі проведеного дослідження доведено, що корпоративне управління є позитивним чинником припливу прямих іноземних інвестицій та зростання ринкової капіталізації, а також негативним детермінантом зайнятості в державному секторі країн з низькими доходами. Виявлено, що корпоративне управління негативно співвідноситься з корупцією в країнах з високим рівнем доходу. Визначено односпрямовану причинність від корпоративного управління до економічного розвитку, тобто, причинного впливу економічного розвитку на корпоративне управління не підтверджено. Обгрунтовано, що для прискорення економічного розвитку в економіках, що розвиваються, політики повинні звернути увагу, насамперед, на інституційний розвиток країн, включаючи впровадження найкращих практик корпоративного управління.
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.971 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Каніщенко О. Л. 
Розвиток міжнародних маркетингових комунікацій в умоваох глобалізації товарних ринків [Електронний ресурс] / О. Л. Каніщенко // Економічний вісник ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет". - 2021. - № 1. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evdvnz_2021_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.239 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського