Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (66)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Згурская М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Згурская М. П. 
Диагностика формирования педагогической культуры преподавателей высшей технической школы [Електронний ресурс] / М. П. Згурская // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 139-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_23
Проведены диагностика формирования и мониторинг состояния педагогической культуры преподавателя технических дисциплин высшей школы. Проанализированы блоки профессионально значимых педагогических качеств.Розглянуто діагностику формування та проведено моніторинг стану педагогічної культури викладача технічних дисциплін вищої школи. Проаналізовано блоки професійно значущих педагогічних якостей.The article deals with the diagnostics of forming and monitoring the state of technical discipline teacher’s pedagogical culture at Higher School through analizing blocks of professionally important pedagogical features.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.008 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Пономарев А. С. 
Применение таблиц сопряженности в педагогических исследованиях факторных влияний [Електронний ресурс] / А. С. Пономарев, М. П. Згурская // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_34
Рассмотрены результаты педагогических исследований влияния фактора «ученое звание преподавателя» на уровень знаний студентов высшей технической школы при изучении общетехнического цикла дисциплин. Доказано на основе рандомизированных моделей дисперсионного анализа эффективность применения таблиц сопряженности для получения статистически значимых выводов о качественных влияниях исследуемого фактора на показатели эффективности учебного процесса.Розглянуто результати педагогічних досліджень впливу чинника «вчене звання викладача» на рівень знань студентів вищої технічної школи у процесі вивчення загальнотехнічного циклу дисциплін. Доведено на основі рандомізованих моделей дисперсійного аналізу ефективність вживання таблиць зв'язаності з метою здобуття статистично значущих підсумків про якісні впливи досліджуваного чинника на показники ефективності навчального процесу.The results of pedagogical researche of influence the factor “academic rank of a teacher” of the level of students’ knowledge at higher technical school while studying general technical cycle disciplines. On the basis of the randomized models of the dispersion analysis, the efficiency has been proved of applying contingency tables for receiving statistically important conclusions about a qualitative influence of the factor under study on the educational process efficiency factor.
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.72 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського