Пошуковий запит: (<.>A=Захаріна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Захаріна О. В. Виробництво та конкурентоспроможність зерна в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / О. В. Захаріна // Інноваційна економіка. - 2014. - № 3. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_3_21
|
2. |
Захаріна О. В. Управління якістю зерна у механізмі забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Захаріна // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2014. - № 1-2(2). - С. 153-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2014_1-2(2)__20
|
3. |
Сайкевич М. І. Проблеми оцінки ефективності політики регіонального розвитку [Електронний ресурс] / М. І. Сайкевич, Л. І. Симоненко, О. В. Захаріна // Інвестиції: практика та досвід. - 2018. - № 6. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2018_6_16
|
4. |
Захаріна О. В. Механізм функціонування інвестиційних проектів на принципах державно-приватного партнерства [Електронний ресурс] / О. В. Захаріна, С. В. Ярош, С. В. Тищенко // Наукові горизонти. - 2018. - № 6. - С. 61–71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2018_6_10
|
5. |
Ходаківський Є. І. Формування європейської системи Q-менеджменту в децентралізованих громадах [Електронний ресурс] / Є. І. Ходаківський, В. П. Якобчук, О. В. Захаріна, М. Ф. Плотнікова, О. В. Іванюк // Наукові горизонти. - 2019. - № 3. - С. 10–18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2019_3_4
|
6. |
Симоненко Л. І. Управління структурою виробництва в аграрному секторі [Електронний ресурс] / Л. І. Симоненко, О. В. Захаріна, М. І. Сайкевич. // Ефективна економіка. - 2018. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_2_53
|
7. |
Захаріна О. В. Публічно-приватне партнерство як механізм розвитку інфраструктури регіону [Електронний ресурс] / О. В. Захаріна, Л. І. Симоненко, М. І. Сайкевич. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2018. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2018_2_16
|
8. |
Якобчук В. П. Управління територіальними громадами в умовах інтелектуалізації економіки [Електронний ресурс] / В. П. Якобчук, С. В. Тищенко, О. В. Захаріна. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2018. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2018_3_7
|
9. |
Захаріна О. В. Експлікація поняття "державно-приватне партнерство" в теорії публічного управління [Електронний ресурс] / О. В. Захаріна, Є. І. Ходаківський, В. П. Якобчук // Наукові горизонти. - 2020. - № 3. - С. 26–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2020_3_5
|
10. |
Данкевич В. Є. Генезис ідеї брендингу як інструменту публічного управління [Електронний ресурс] / В. Є. Данкевич, О. В. Захаріна, В. М. Походенко. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2021. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2021_2_9
|
11. |
Данкевич В. Є. Інституціональне забезпечення розвитку публічно-приватного партнерства в системі публічного управління [Електронний ресурс] / В. Є. Данкевич, О. В. Захаріна, Ю. В. Золотницька // Проблеми економіки. - 2021. - № 2. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2021_2_3 Досліджено теоретичні аспекти формування та розвитку публічно-приватного партнерства (ППП). На підставі використання системного підходу визначено, що найважливішим фактором підвищення ефективності функціонування ППП є його інституціональне забезпечення. Обгрунтовано, що у більшості країн світу ініціатором ППП виступає публічна влада. І цьому є пояснення. По-перше, публічна влада відповідальна за стратегічний розвиток країни. По-друге, публічна влада формує "правила гри" для бізнесу та населення, планує капітальні вкладення та обирає об'єкти ППП, які є пріоритетними з точки зору публічного інтересу. Фактично держава бере на себе вирішення всіх завдань, які стоять перед суспільством. Тому сьогодні важливість створення сприятливого інституціонального середовища для розвитку ППП визнається на всіх рівнях управління економікою та підкреслюється в науковому світі. Доведено, що за рахунок комплементації політичних, правових, соціально-економічних норм і правил поведінки досягається узгодження інтересів публічної влади, приватного бізнесу та громади. Систематизовано функції публічної влади на найвищому та регіональному рівнях управління.
|
12. |
Данкевич В. Є. Стратегічне планування розвитку громад в контексті реформи децентралізації [Електронний ресурс] / В. Є. Данкевич, О. В. Захаріна, А. В. Шевчук, О. Г. Ловинюк. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2022. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2022_11_6
|
13. |
Захаріна О. В. Державний брендинг та національні інтереси: управлінський аспект [Електронний ресурс] / О. В. Захаріна, В. М. Походенко. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2022. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2022_6_12
|
14. |
Захарін В. В. Механізми забезпечення відкритості та прозорості органів публічної влади [Електронний ресурс] / В. В. Захарін, О. В. Захаріна, А. С. Пазюк. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2023. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2023_1_10
|