Пошуковий запит: (<.>A=Заредінова Е$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Заредінова Е. Впровадження в роботу вчителя початкових класів здоров’язбережувальних технологій [Електронний ресурс] / Е. Заредінова, О. Хвостенко // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_19
|
2. |
Заредінова Е. Р. Поняття "компетенція" і "компетентність" у контексті компетентнісного підходу в освіті [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова, Р. І. Зіядінова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 181-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_38 Проведено аналіз поглядів науковців до визначення сутності поняття "компетентність", розглянути різні погляди на трактування понять "компетенція" і "компетентність" у контексті компетентнісного підходу в освіті. Аналіз поглядів науковців до визначення сутності поняття "компетентність", "компетенція" у педагогічній науці показав, що сутність визначених понять та їх диференціювання трактується по-різному. Зроблено спробу узагальнити та проаналізувати різні підходи до цієї проблеми.Осуществлен анализ взглядов ученых к определению сущности понятия "компентность" и "компетенция", рассмотрены различные подходы на трактовку понятий в контексте компетентностного подхода в образовании. Анализ взглядов ученых к выявлению сущности понятия "компетнтность" и "компетенция" показал, что сущность обозначенных понятий и их диффиеренциация трактуется по-разному. Осуществлена попытка проанализировать и обобщить многообразие подходов к данной проблеме.Analysis of the views of scientists to the definition of the term "competence" and "competency" is done in the article, various approaches to the interpretation of the concepts in the context of the competence-based approach to education are studied. Analysis of the views of scientists to identify the essence of the notion competence and competency has shown that the substance of the mentioned concepts and their differentiation is treated differently. The article made an attempt to analyze and summarize the diversity of approaches to the problem.
|
3. |
Заредінова Е. Р. Виховний та крос-культурний аспект формування морально-ціннісних взаємин у кримськотатарській сім’ї [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_21
|
4. |
Заредінова Е. Р. Формування крос-культурних цiнностей учнів у школах АР Крим як наукова проблема [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова, Р. І. Зіядінова // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_28
|
5. |
Журба К. О. Виховання культури гідності в дітей у вітчизняній і зарубіжній науці [Електронний ресурс] / К. О. Журба, Е. Р. Заредінова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_20 Здійснено розбір категорії «культура гідності». Розглянуто основні підходи до виховання культури гідності в школярів. Охарактеризовано повагу до особистості дитини, педагогічну допомогу та індивідуальність виховних умов кожної сім'ї як основні чинники, що забезпечують виховання культури гідності у дітей. Зазначено, що в роботах західних науковців культура гідності розкривається через самоповагу, самооцінку та самоставлення. Зафіксовано негативний вплив насилля у сім'ї на культуру гідності молодших школярів. Зауважено про роль розробки і використання доцільних форм і методів у вихованні культури гідності підростаючого покоління. Осуществлен разбор категории «культура достоинства». Рассмотрены основные подходы к воспитанию культуры достоинства у школьников. Охарактеризованы уважение к личности ребенка, педагогическая помощь и индивидуальность воспитательных условий каждой семьи как основные факторы, обеспечивающие воспитание культуры достоинства у детей. Отмечено, что в работах западных ученых культура достоинства раскрывается через самоуважение, самооценку и самоотношение. Зафиксировано негативное влияние насилия в семье на культуру достоинства младших школьников. Отмечено, что роль разработки и использования целесообразных форм и методов в воспитании культуры достоинства подрастающего поколения.Performed analysis category «culture dignity». The basic approaches to foster a culture of dignity among schoolchildren. Characterized by respect for the individual child, educational assistance and educational conditions of each individual family as the main factors responsible for developing a culture of dignity in children. Expressed in the works of Western culture dignity scientists revealed through self-esteem, self-esteem and the self. Recorded negative impact of domestic violence on the culture of the dignity of younger students. Noted that the role of development and use of appropriate forms and methods in nurturing a culture of dignity of the younger generation.
|
6. |
Заредінова Е. Використання можливостей ландшафтно-естетичного потенціалу Кримського регіону в екологічному вихованні молодших школярів [Електронний ресурс] / Е. Заредінова, Р. Зіядінова // Гірська школа Українських Карпат. - 2014. - № 11. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2014_11_43
|
7. |
Заредінова Е. Р. Напрями та умови реалізації полікультурної освіти в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова, А. С. Муєдінова // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_4 Розглянуто сутність, стан і перспективи полікультурної освіти. Проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених педагогів і психологів щодо питань полікультурної освіти. Виявлено педагогічні умови, що забезпечують успішне вирішення завдань полікультурної освіти та ефективне функціонування її систем у багатонаціональному соціокультурному просторі українського суспільства. Визначено основні напрямки реалізації полікультурної освіти в сучасній системі загальноосвітніх шкіл.Рассмотрены суть, состояние и перспективы поликультурного образования. Проанализированы взгляды отечественных и зарубежных ученых педагогов и психологов на вопросы поликультурного образования. Выявлены педагогические условия, обеспечивающие успешное решение задач поликультурного образования и эффективное функционирование его систем в многонациональном социокультурном пространстве украинского сообщества. Выделены основные направления реализации поликультурного образования в современной системе общеобразовательных школ.The article reveals the problem of multicultural education, its nature, status and prospects. The opinions of the Ukrainian and foreign educators and psychologists on the issue of multicultural education have been analyzed. The pedagogical conditions, which ensure a successful solution of the tasks of multicultural education and effective functioning of its systems in multinational social and cultural space of the Ukrainian community have been clarified and substantiated. Main directions for the implementation of multicultural education in the modern system of secondary schools have been defined in the paper.
|
8. |
Заредінова Е. Р. Гра як метод навчання у формуванні математичних уявлень молодших школярів [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова, С. І. Ісмаїлова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 9. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_9_13
|
9. |
Заредінова Е. Р. Соціокультурні цінності як регулятори життєдіяльності суспільства та особистості [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2015. - Вип. 19(1). - С. 226-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2015_19(1)__23
|
10. |
Заредінова Е. Р. Наукові підходи у дослідженні процесу формування соціокультурних цінностей студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2017. - Вип. 21(1). - С. 227-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2017_21(1)__21
|
11. |
Заредінова Е. Сутнісна характеристика середовищного підходу до сучасної вищої освіти [Електронний ресурс] / Е. Заредінова // Естетика і етика педагогічної дії. - 2017. - Вип. 16. - С. 35-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2017_16_5
|
12. |
Заредінова Е. Р. Аналіз провідних напрямів дослідження феномену аксіогенезу [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 1. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2018_1_17
|
13. |
Заредінова Е. Р. Дефініційний аналіз поняття "освітнє середовище ВНЗ" [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 8(1). - С. 193-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_8(1)__26
|
14. |
Заредінова Е. Модель формування соціокультуриних цінностей студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Е. Заредінова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2018. - Вип. 22. - С. 90-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2018_22_10
|
15. |
Заредінова Е. Соціокультурні цінності: системно-структурний аналіз [Електронний ресурс] / Е. Заредінова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2019. - Вип. 23(1). - С. 122-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2019_23(1)__12
|
16. |
Заредінова Е. Р. Критерії, показники та рівні сформованості соціокультурних цінностей студентів ЗВО [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2019. - № 6(2). - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2019_6(2)__6
|
17. |
Заредінова Е. Р. Парадигмальні засади формування соціокультурних цінностей особистості у ВНЗ [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 1. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_1_14
|
18. |
Заредінова Е. Р. Культурні та особистісні цінності: логіка взаємозв’язку [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_2_36
|
19. |
Заредінова Е. Аксіозорієнтоване середовищеутворення: сутність й логіка [Електронний ресурс] / Е. Заредінова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2020. - Вип. 24(1). - С. 171-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2020_24(1)__13
|
20. |
Заредінова Е. Р. Формування творчої особистості майбутнього вчителя в контексті сучасного навчально-виховного процесу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Е. Р. Заредінова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 360-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_56 Обгрунтовано необхідність формування творчої особистості майбутнього вчителя відповідно до реалій і вимог сучасного суспільства. Наголошено, що творчість майбутнього педагога передбачає комплексне та варіативне використання ним всій сукупності основних теоретичних знань і практичних умінь, здатність до педагогічної рефлексії, критичної оцінки самого себе. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено педагогічні умови ефективного формування творчої особистості майбутнього вчителя в процесі навчання у ВНЗ.Обоснована необходимость формирования творческой личности будущего учителя относительно реалий и требований современного общества. Подчеркнуто, что творчество будущего педагога предполагает комплексное и вариативное использование им всей совокупности основных теоретических знаний и практических умений, способность к педагогической рефлексии, к критической оценке самого себя. На основе анализа психолого-педагогической литературы определены педагогические условия эффективного формирования творческой личности будущего учителя в процессе обучения в ВУЗ.
|
| |