Пошуковий запит: (<.>A=Завидівська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Завидівська Н. Н. Особливості формування загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів в умовах здоров’язбережувального навчання [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 1. - С. 37–42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_1_9 Мета роботи - обгрунтувати особливості формування загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів за умов здоров'язбережувального навчання. Учасниками формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту стало 186 осіб. Усього в експерименті взяли участь 1018 осіб. Наведено аналіз існуючої системи загальної фізкультурної освіти у вищих навчальних закладах різного професійного спрямування. Охарактеризовано можливості формування здоров'язбережувальної компетентності студентів упродовж фізичного виховання. Розкрито змістовну суть новоствореної здоров'язбережувальної педагогічної технології навчання студентів, виокремлено структурні елементи. Проаналізовано впровадження у процес фізичного виховання розробленої педагогічної здоров'язбережувальної технології навчання студентів. Висновки: проведений експеримент надає змогу зробити висновок про доцільність використання вищезазначеної педагогічної технології у процесі фізичного виховання студентів.
|
2. |
Завидівська Н. Н. Особливості розвитку здоров’язбережувального потенціалу студентської молоді: статистико-ймовірнісний аналіз основних чинників [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська, В. П. Яцишин // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 2. - С. 277-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_2_57
|
3. |
Завидівська Н. Н. Якість життя як основа для розвитку людського капіталу в умовах активізації глобалізаційних процесів [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 3. - С. 300–304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_3_61
|
4. |
Завидівська Н. Особливості інтегративного навчання здоров’язбереження у системі фізичного виховання вищої школи [Електронний ресурс] / Н. Завидівська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 8. - С. 196-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_8_24
|
5. |
Завидівська Н. Н. Особливості здоров’язбережувальних педагогічних процесів в умовах фундаменталізації непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 2. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_2_11
|
6. |
Завидівська Н. Н. Особливості вдосконалення змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у контексті законів і категорій філософії [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 3. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_3_9 Обгрунтовано необхідність удосконалення змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у контексті законів і категорій філософії. Конкретизовано та проаналізовано основні закони та категорії філософії для визначення дієвих механізмів оптимізації здоров'язбережувального навчання через фундаменталізацію змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів.
|
7. |
Завидівська Н. Н. Навчання здоров’язбереження – основа сучасної системи фізичного виховання студентів [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 4. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_4_8
|
8. |
Завидівська Н. Н. Науково-теоретичні і практичні засади модернізації змісту фізичного виховання як фундаментальної основи здоров’язбережувального навчання студентів [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(3). - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(3)__31
|
9. |
Завидівська Н. Н. Онтологія компетентнісного підходу у фізкультурній освіті студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 1. - С. 14–18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_1_5 Окреслено основні аспекти проблеми обгрунтування онтологічних засад компетентнісного підходу у фізкультурній освіті студентів вищих навчальних закладів. Виявлено основні закономірності та принципи процесу навчання здоров'ю на базі онтологічної концепції.
|
10. |
Завидівська Н. Н. Шляхи оптимізації фізкультурно-спортивної діяльності студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська, І. В. Ополонець // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 2. - С. 50–54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_2_16 Проаналізовано шляхи оптимізації та формування активного суб'єкта фізкультурно-спортивної діяльності (ФСД). Описано суперечності особистісного співробітництва між викладачем і студентом. Частково висвітлено методи стимулювання та керування, які має використовувати сучасний викладач у процесі фізичного виховання задля оптимізації ФСД студентської молоді.
|
11. |
Дубогай О. Д. Особливості педагогічного експерименту із упровадження здоров’язберігальної технології навчання студентів [Електронний ресурс] / О. Д. Дубогай, Н. Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 142–148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_37 Висвітлено результати педагогічного експерименту щодо впровадження педагогічної здоров'язберігальної технології навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації. Здійснено аналіз даних, одержаних під час анкетування студентів, що проводилося для підтвердження результативності цієї технології. Проведено порівняльний аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи із впровадження педагогічної здоров'язберігальної технології навчання студентів вищих навчальних закладів різного професійного спрямування.
|
12. |
Завидівська Н. Н. Організаційно-педагогічні засади формування культури вільного часу у студентів вищих навчальних закладів засобами фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 111–113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_36 Обгрунтовано основні аспекти проблеми формування культури вільного часу студентів вищих навчальних закладів у процесі фізичного виховання. Розкрито суть основних категорій соціології вільного часу - структури та змісту.
|
13. |
Завидівська Н. Механізми формування загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] / Н. Завидівська // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2014. - № 2. - С. 37-42 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2014_2_9
|
14. |
Щур Л. Рівень залучення фахівців різних спеціальностей до фізкультурно-оздоровчих занять [Електронний ресурс] / Л. Щур, І. Грибовська, В. Іваночко, Ф. Музика, Н. Завидівська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2014. - Вип. 11. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2014_11_45
|
15. |
Завидівська Н. Н. Особливості впровадження елементів соціально-орієнтованого менеджменту у систему здоров’язбереження майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 1. - С. 321-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2015_1_40 Проаналізовано науково-теоретичні та практичні засади необхідності впровадження механізмів управління здоров'ям у Вищій школі. Розкрито сутність методик виховання людської агентності, копінг-поведінки як IT-технологій соціально-орієнтованого менеджменту. Обгрунтовано необхідність модернізації методик формування культури здоров'я студентів, що є невід'ємним елементом корпоративної та управлінської культури майбутніх економістів.
|
16. |
Завидівська Н. Особливості реалізації основних положень кібернетики та синергетики в умовах фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів [Електронний ресурс] / Н. Завидівська // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_19 Обґрунтовано особливості реалізації основних положень кібернетики та синергетики в процесі здоров’язберігального навчання студентів. Розкрито сутність змісту та виявлено головні компоненти кібернетики і синергетики для використання в системі фізичного виховання за умов фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти та визначено механізми їх реалізації.
|
17. |
Завидівська Н. Валеопедагогіка – основа вдосконалення фізичної підготовленості студентів в умовах здоров’язбережувального навчання [Електронний ресурс] / Н. Завидівська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__44
|
18. |
Завидівська Н. Особливості вдосконалення системи фізичного виховання студентів у контексті нового закону про вищу освіту [Електронний ресурс] / Н. Завидівська, О. Римар // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 11. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_11_21 Обгрунтовано способи вдосконалення системи фізичного виховання за умов фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів ВНЗ. Здійснено аналіз змісту і методик викладання курсу фізичного виховання у вищій школі. Окреслено основні напрями фундаменталізації й удосконалення сучасної системи фізкультурно-оздоровчої освіти студентів та визначено закономірності цього процесу, його регулятивні принципи. Виділено організаційні засади системи фізичного виховання в контексті фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів.Обобщены пути совершенствования системы физического воспитания в условиях фундаментализации физкультурно-оздоровительного образования студентов ВУЗ. Осуществлен анализ содержания и методики преподавания курса физического воспитания в высшей школе. Определены основные направления фундаментализации и совершенствования современной системы физкультурно-оздоровительного образования студентов, определены закономерности этого процесса и регулятивные принципы. Выделены организационные положения системы физического воспитания в контексте фундаментализации физкультурно-оздоровительного образования студентов.Ways of the physical education system reorganization under conitions of fundamentalization of the physical training and health-improving education of students in higher educational establishments are substantiated. New trends of fundamentalization andimprovement of the modern physical training and health-improving education of students are outlined; regularities and regulatory principles of this process are determined. Organizational points of the physical education system in the context of fundamentalization of the physical training and health-improving education of students are singled out.
|
19. |
Завидівська Н. Реорганізація системи фізичного виховання студентів вищої школи: проблеми й перспективи [Електронний ресурс] / Н. Завидівська, О. Ханікянц // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 1. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_1_11 Окреслено перспективні напрями реорганізації системи фізичного виховання (ФВ) за умов сучасності. Обгрунтовано зміст сучасних організаційних психолого-педагогічних умов фізичного вдосконалення студентської молоді. Проаналізовано стан і перспективи розвитку системи ФВ у вищих навчальних закладах, визначено пріоритети та принципи системи ФВ за умов реорганізації. Надано організаційну технологію ФВ студентської молоді, що за своєю суттю становить спеціальний узірець використання змісту, організаційних аспектів і заходів фізичного виховання з урахуванням специфіки навчання й особливостей фаху. Окреслено методологію фізичного вдосконалення студентів, що сприяє формуванню в них профілактичної ініціативності, реабілітаційної спроможності та рекреаційних уподобань щодо свого здоров'я. Наведено комунікативне середовище ФВ, що спонукає студентів до ретроспективного пошуку інформації, систематизації, аналізу та синтезу, накопичення індивідуального інформаційного банку з питань збереження власного здоров'я.
|
20. |
Завидівська О. І. Особливості формування мотиваційної сфери до здорового способу життя у майбутніх банкірів [Електронний ресурс] / О. І. Завидівська, Н. Н. Завидівська // Вісник Університету банківської справи. - 2015. - № 3. - С. 157–164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2015_3_26
|
| |