Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Дерпак О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Дерпак О. В. Реклама як ефективний чинник формування мовленнєвої культури споживача (на матеріалі реклами будівельних послуг) [Електронний ресурс] / О. В. Дерпак // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 2. - С. 183–189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_2_22 З'ясовано проблему ефективного мовленнєвого впливу рекламного тексту на культуру мовлення. Вміщено детальний аналіз ненормативних текстів реклами у сфері будівельних послуг з погляду впливу на потенційного споживача. Дан висновк, що ненормативні українські рекламні тексти закріплюють у свідомості споживача кальковані суржикові форми, і якщо помилки трапляються часто, споживач може сприймати їх як норму.
| 2. |
Дерпак О. Термінологія з енергетики та її відображення у вітчизняній лексикографії [Електронний ресурс] / О. Дерпак // Вісник Львівського національного аграрного університету. Агроінженерні дослідження. - 2013. - № 17. - С. 321-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnau_agr_2013_17_52
|
|
|