Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Данілов Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Ульєв Л. М. Визначення потенціалу енергозбереження процесу концентрації гідролізної сірчаної кислоти [Електронний ресурс] / Л. М. Ульєв, М. В. Нехаенко, Ю. Б. Данілов // Інтегровані технології та енергозбереження. - 2012. - № 2. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itte_2012_2_4
| 2. |
Гришманов Є. А. Розробка інформаційної технології автоматизованого прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті [Електронний ресурс] / Є. А. Гришманов, А. С. Могілатенко, Ю. А. Данілов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 1. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_1_8 Розроблено інформаційну технологію (ІТ) автоматизованого прогнозування несприятливого авіаційних подій в польоті з використання глибоких нейронних мереж для вирішення задач розпізнавання і запобігання несприятливих авіаційних подій є мало розглянутими і вимагають подальших досліджень. Запропоновано реалізація розробленої ІТ в чотири етапи: підготовчий, основний, додатковий та заключний. Перший (підготовчий) етап функціонування ІТ виконується до початку прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті. Вхідні дані задаються у вигляді архівних текстових повідомлень про ситуацію в польоті за даними від зовнішніх джерел. Вихідні дані включають топологію та вагові коефіцієнти згорткової нейронної мережі (ЗНМ), які передаються для виконання основного етапу функціонування ІТ. Основний, додатковий та заключний етапи функціонування ІТ виконуються в процесі прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті. Вхідними даними для відповідних етапів є текстові повідомлення про ситуацію в польоті за даними від зовнішніх джерел, а також топологія та вагові коефіцієнти ЗНМ, отримані на підготовчому етапі з використанням модулю рекурентної нейронної мережі (LSTM). Вихідними даними основного етапу функціонування ІТ є задокументована інформація щодо результатів прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті. Розроблена ІТ технологія дозволяє реалізувати процес автоматизованого прогнозування несприятливого авіаційних подій в польоті з використанням глибоких нейронних мереж, з чітко визначеною і взаємозалежної сукупністю етапів, з можливістю подальшого розпаралелювання виконання їх процедур, з урахуванням особливостей подання (формалізації) знань про розпізнавання несприятливих авіаційних подій в польоті по текстовій і нформації, що одержана та узагальнена від різних джерел за результатами контролю повітряного простору.
| 3. |
Данілов Ю. О. Моделювання процесу функціонування штучного зсуву повітряних мас в атмосфері [Електронний ресурс] / Ю. О. Данілов, В. В. Стадник // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 4. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_4_12 Штучний зсув повітряних мас (ШЗПМ), спричинений вивільненням великої кількості енергії в повітряному просторі, є аналогом природного зсуву вітру, але може бути набагато потужнішим. ШЗПМ розглянуто як зсув вітру синусоїдального типу, описаного відповідною системою диференційних рівнянь зміни газодинамічних характеристик навколишнього середовища при потужних вибухах. Він може мати значний вплив на стійкість та керованість, зміну маневрових можливостей і траєкторії літального апарату. Мета статті - провести аналіз проведених досліджень формування ШЗПМ та моделювання цього явища в атмосфері з одержанням результатів зміни основних характеристик. Запропонована математична модель цього явища для дослідження впливу його на динаміку руху літального апарату дозволила провести чисельний експеримент. Це в подальшому надасть змогу відпрацювати рекомендації по зменшенню впливу штучного зсуву повітряних мас та запобіганню попадання в зони його рушійної дії. Можливе застосування цього явища для зменшення ефективності дій авіації противника.Штучний зсув повітряних мас (ШЗПМ), спричинений вивільненням великої кількості енергії в повітряному просторі, є аналогом природного зсуву вітру, але може бути набагато потужнішим. ШЗПМ розглянуто як зсув вітру синусоїдального типу, описаного відповідною системою диференційних рівнянь зміни газодинамічних характеристик навколишнього середовища при потужних вибухах. Він може мати значний вплив на стійкість та керованість, зміну маневрових можливостей і траєкторії літального апарату. Мета статті - провести аналіз проведених досліджень формування ШЗПМ та моделювання цього явища в атмосфері з одержанням результатів зміни основних характеристик. Запропонована математична модель цього явища для дослідження впливу його на динаміку руху літального апарату дозволила провести чисельний експеримент. Це в подальшому надасть змогу відпрацювати рекомендації по зменшенню впливу штучного зсуву повітряних мас та запобіганню попадання в зони його рушійної дії. Можливе застосування цього явища для зменшення ефективності дій авіації противника.
| 4. |
Данілов Ю. О. Методика визначення раціональних параметрів винищувача з урахуванням витрат на розробку, створення, експлуатацію [Електронний ресурс] / Ю. О. Данілов, І. К. Келлєр, О. В. Задкова // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 3. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2020_3_12 Вирішено актуальні науково-практичні задачі визначення раціональних льотно-технічних характеристик і конструктивно-компонувальної схеми літального апарата (ЛА) за критерієм ефективності при фіксованій вартості, який враховує ефективність і витрати на досягнення цієї ефективності. Мета статті - розробка методики обгрунтування тактико-технічних характеристик перспективного ЛА з урахуванням економічного критерію. Завдання технічних вимог та рівня технічної досконалості дозволили визначити в першому наближенні геометричні та масові характеристики ЛА. За розробленою методикою було визначено раціональні льотно-технічні характеристики ЛА. Проведений ваговий розрахунок ЛА. Визначені геометричні та об'ємні розміри ЛА. Висновки: теоретично обгрунтовані тактико-технічні характеристики перспективного ЛА з урахуванням економічного критерію. Результати можуть бути використані для обгрунтування напрямків розробки перспективних ЛА.
| 5. |
Данілов Ю. О. Моделювання функціонального циклу застосування бойової машини мобільного комплексу озброєння [Електронний ресурс] / Ю. О. Данілов, Л. О. Хроль, А. В. Бологов, С. В. Мошной, Л. В. Солодєєва // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2020. - № 69. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2020_69_6
|
|
|