Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гузар У$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Гузар У. Є. 
Дослідження етапів трансформації трудової діяльності в Україні [Електронний ресурс] / У. Є. Гузар // Фінансовий простір. - 2013. - № 4. - С. 178-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fin_pr_2013_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.418 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Семів Л. К. 
Трудова діяльність в економіці знань: підходи до оцінки впливу знаннєвих факторів [Електронний ресурс] / Л. К. Семів, У. Є. Гузар // Регіональна економіка. - 2011. - № 3. - С. 131-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2011_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 895.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гузар У. 
Філософські підходи до дослідження і оцінки особливостей трудової діяльності [Електронний ресурс] / У. Гузар, А. Шевчук // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2010. - Вип. 5. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2010_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гузар У. Є. 
Економіка знань та її перспективи для України [Електронний ресурс] / У. Є. Гузар // Регіональна економіка. - 2009. - № 1. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2009_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 818.364 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гузар У. Є. 
Трудова діяльність населення в світлі економіки знань: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / У. Є. Гузар // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 4. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.697 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Семів Л. К. 
Модифікація категорії "трудова діяльність" в умовах розвитку економіки знань [Електронний ресурс] / Л. К. Семів, У. Є. Гузар // Економічний форум. - 2017. - № 1. - С. 238-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2017_1_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.241 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гузар У. Є. 
Нестандартні форми зайнятості в умовах розвитку постіндустріального суспільства [Електронний ресурс] / У. Є. Гузар, М. В. Луцик // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2013. - Вип. 1. - С. 467-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2013_1_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 608.824 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Копилюк О. І. 
Системний підхід до формування безпеки страхового бізнесу в Україні [Електронний ресурс] / О. І. Копилюк, У. Є. Гузар, О. М. Музичка // Бізнес Інформ. - 2018. - № 10. - С. 296-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_10_46
Мета роботи - удосконалення концептуальних засад і розробка системного підходу до формування безпеки страхового бізнесу в Україні. Запропоновано авторський підхід до трактування системи безпеки страхового бізнесу та визначення її структури та елементів. Обгрунтовано методологічну основу формування системи безпеки страхового бізнесу з урахуванням єдності взаємопов'язаних елементів; визначено її ключові особливості. Доведено, що ефективність функціонування системи безпеки страхового бізнесу визначається її здатністю з найбільшою результативністю протистояти чинникам зовнішніх і внутрішніх загроз, що дозволить уникнути втрат, запобігти настанню страхових випадків, мінімізувати страхові відшкодування й максимізувати прибутковість бізнесу. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є аналіз й оцінювання безпеки страхового ринку та вдосконалення як індикаторного, так і інших підходів до визначення рівня безпеки страхового бізнесу на основі максимальної взаємоугодженості страхових інтересів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.048 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Копилюк О. І. 
Сучасні підходи до організації системи фінансово-економічної безпеки підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Копилюк, У. Є. Гузар, С. В. Гута // Бізнес Інформ. - 2019. - № 3. - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_3_33
Удосконалено існуючі теоретичні і методологічні підходи до організації системи фінансово-економічної безпеки підприємства. З урахуванням огляду існуючого наукового доробку запропоновано авторський підхід до формування системи забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємства, суті, компонентів та дієвого механізму, який є сукупністю відповідних методів, важелів та інструментів. Обгрунтовано методологічну основу формування системи фінансово-економічної безпеки підприємства з урахуванням єдності взаємопов'язаних елементів. Відзначено, що функціонування системи фінансово-економічної безпеки підприємства повинно враховувати низку основоположних компонентів: принципи побудови, його організаційну та управлінську структуру, ефективне функціонування підрозділів і служб, у тому числі з управління фінансово-економічною безпекою. Системний та безпекоорієнтований підходи спрямовані на досягнення мети, цілей та завдань діяльності підприємства в поточному та стратегічному вимірах. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розробка дієвої стратегії розвитку фінансово-економічної безпеки, яка б характеризувалася тісним взаємозв'язком і взаємообумовленістю її основних складових.
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.118 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Гузар У. Є. 
Особливості формування корпоративної культури підприємств готельно-ресторанного бізнесу в сучасних умовах [Електронний ресурс] / У. Є. Гузар, О. І. Завидівська, О. М. Кулик // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2020. - Вип. 2. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2020_2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.978 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гузар У. 
Проблеми формування іміджу підприємств індустрії гостинності в умовах пандемії [Електронний ресурс] / У. Гузар, А. Голод, М. Паска, Ю. Феленчак, І. Стахів // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 3. - С. 447-455. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_3_47
Мета роботи - дослідження проблем маркетингового забезпечення процесу формування іміджу підприємств індустрії гостинності в умовах пандемії. Пандемія загострила питання конкурентної боротьби, що зумовило активізацію та актуалізацію досліджень у напрямі формування позитивного іміджу підприємств індустрії гостинності. На основі трактувань дослідників надано власне визначення іміджу підприємства, яке охарактеризовано як "синергетичне" поняття, що охоплює різні іміджеві рівні, які формуються на основі ціннісних орієнтацій, комунікаційних зв'язків і соціально-економічних відносин між суб'єктами взаємодії та співпраці. Визначено, що імідж підприємства формується на основі корпоративної культури компанії, де фундаментальною складовою є чітке та зрозуміле формулювання місії організації. Наведено авторську модель формування іміджу закладів індустрії гостинності. Запропоновано розглядати довіру споживача як однин із ключових факторів стабілізації індустрії гостинності, яка відкриває горизонти нового бачення функціонування підприємства. Досліджено 3 основні компоненти довіри: довіра інвесторів (вкладників), довіра персоналу до організації, довіра клієнтів. Надано авторський підхід щодо формування сучасних складових довіри. Проаналізовано глобальні споживчі настрої населення під час пандемії (грудень 2020 р. - лютий 2021 р.) у розвинених країнах світу, на основі яких зроблено висновок, що споживачі все ж таки планують скоротити свої витрати щонайменше на 20 % у наступні 4 тиж у порівнянні з чотирма попередніми. Найбільша частка скорочених витрат припадає на ресторанні послуги та подорожі. Проведене дослідження сприяє вирішенню багатьох питань щодо поліпшення функціонування закладів індустрії гостинності в умовах пандемії. Зроблено висновок, що в умовах скорочення попиту на послуги підприємств індустрії гостинності та посилення ролі безпекового фактора в рекреаційно-туристичній діяльності особливого значення набуває формування нового рівня довіри клієнта, яка повинна базуватися на оновленому трактуванні принципу "почувайтеся як удома" з розширенням використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.868 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Гузар У. Є. 
Становлення індустрії гостинності як чинника підвищення конкурентоспроможності національної економіки [Електронний ресурс] / У. Є. Гузар, А. П. Голод, М. З. Паска, Ю. Б. Феленчак, Л. М. Федоришина // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 3. - С. 208-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_3_23
Мета роботи - аналіз підходів до трактування індустрії гостинності як наукової категорії та її становлення як важливого сектору національної економіки в контексті підвищення її конкурентоспроможності. Проаналізовано історичне походження терміна "гостинність", яке на сьогодні зазнало суттєвої трансформації. Охарактеризовано гостинність із різних наукових позицій. Запропоновано розглядати гостинність із релігійної наукової позиції, яка, на думку авторів, характеризується здатністю людини (колективу, спільноти) духовно взаємодіяти з представниками тотожного чи іншого віросповідання, гостинно надавати притулок для проживання та харчування, розділяти молитовні медитації, зібрання тощо. Надано авторське сучасне тлумачення поняття "гостинність", яке має базуватися на триєдиному поєднанні понять (HRP): людинавзаємини - місце (humanrelationship - place) - і в соціально-економічному сенсі реалізуватися через надання та споживання комплексних послуг гостинності. Охарактеризовано 2 головні підходи до виокремлення індустрії гостинності: "американський" та "європейський". Наведено авторську модель співвідношення та взаємозв'язків між індустрією гостинності та індустрією туризму. Запропоновано трактувати індустрію гостинності як сукупність підприємств та інших організацій, що надають послуги гостинності в межах певної території (локації, дестинації) її мешканцям і відвідувачам (туристам). Уперше запропоновано віднести до індустрії гостинності волонтерські послуги, які надаються на безкорисливій основі (харчування, проживання, супровід та ін.), а також різні форми релігійної активності (паломництво, прощі, зібрання тощо). Охарактеризовано найбільші сегменти індустрії гостинності: ресторанне та готельне господарства, рекреаційні заклади. Проаналізовано основні концепції, на яких функціонує сучасна індустрія гостинності - гуманітарна, технологічна, функціональна та комерційна. Зроблено висновок, що сьогодні варто розуміти відмінності між послугами гостинності (які переважно локалізовані) та туристичними послугами (які надаються за межами території постійного проживання їх споживача-туриста та передбачають обов'язкове переміщення в просторі для отримання цих послуг). Проаналізовано сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності та окреслено перспективні напрями функціонування цього сектора національної економіки. Обгрунтовано роль індустрії гостинності як вагомого чинника забезпечення функціонування національної економіки в кризові періоди.
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.888 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Островська Г. Й. 
Управління креативністю персоналу в закладах індустрії гостинності [Електронний ресурс] / Г. Й. Островська, У. Є. Гузар // Центральноукраїнський науковий вісник . Економічні науки. - 2023. - Вип. 9. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2023_9_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.916 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського