Пошуковий запит: (<.>A=Грінченко Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Грінченко В. "Вікіпедія" як елемент культури інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / В. Грінченко, Т. Грінченко // Вісник Національної академії наук України. - 2010. - № 10. - С. 54-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2010_10_7 Досліджено феномен вільної електронної енциклопедії "Вікіпедія" в контексті змін, викликаних поширенням інформаційних технологій, які позначаються на розвитку науки та освіти, породжують нові форми збереження і застосування знань. Розглянуто проблеми доцільності та науково-освітньої значущості "Вікіпедії", зокрема її українського сегмента, крізь призму національної культури, яка сьогодні перебуває під тиском глобалізації.
|
2. |
Грінченко В. Т. Комп’ютери і наука [Електронний ресурс] / В. Т. Грінченко, Т. О. Грінченко // Вісник Національної академії наук України. - 2013. - № 9. - С. 53-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2013_9_4
|
3. |
Грінченко Т. Д. Підготовка майбутнього вчителя музикидо мистецько-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Т. Д. Грінченко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 36. - С. 352-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_36_85
|
4. |
Грінченко Т. Д. Теоретико-практичні засади підготовки майбутнього вчителя музики до концертмейстерської діяльності в дитячому хореографічному колективі [Електронний ресурс] / Т. Д. Грінченко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 44. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_44_28
|
5. |
Грінченко Т. Д. Художнє спілкування як головний чинник формування мистецького досвіду майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / Т. Д. Грінченко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 47. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_47_12
|
6. |
Грінченко Т. Д. Герменевтична інтерпретація як засіб досягнення глибинного розуміння твору мистецтва: до питання формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Д. Грінченко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 35. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_35_4
|
7. |
Грінченко Т. Д. Історія виникнення та становлення професії піаніст-концертмейстер [Електронний ресурс] / Т. Д. Грінченко // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2017. - Вип. 49. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2017_49_56 Спектр діяльності вчителя музики в школі є надзвичайно широким - від викладання уроків музики до режисури шкільних свят, організації художніх колективів тощо. Найбільш затребуваним є вчитель, який майстерно володіє музичним інструментом, уміннями та навичками акомпанування солістам, вокальним ансамблям, хоровим та хореографічним колективам. Опанування студентами дисципліни "Концертмейстерський клас" має розпочинатися з вивчення історії виникнення концертмейстерського виду діяльності піаніста, саме тому метою та завданнями даної статті є дослідження і висвітлення основних історичних етапів становлення професії "концертмейстер", ознайомлення з творчістю видатних концертмейстерів минулого і сучасності, надання методичних порад майбутнім учителям музики та їхнім викладачам у засвоєнні дисципліни "Концертмейстерський клас".
|
8. |
Грінченко Т. Д. Застосування принципів системи К. Станіславського в інструментальній підготовці вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Д. Грінченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 49. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_49_28
|
9. |
Грінченко Т. Формування індивідуального мистецького досвіду майбутнього піаніста-концертмейстера [Електронний ресурс] / Т. Грінченко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2019. - Вип. 23(1). - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2019_23(1)__30
|
10. |
Грінченко Т. Д. Музично-педагогічна спадщина Едуарда Бриліна у вимірі потреб сучасної мистецької освіти [Електронний ресурс] / Т. Д. Грінченко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2020. - № 62. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2020_62_34
|
11. |
Верещагіна-Білявська О. Музична освіта й система К. Станіславського: педагогічні умови інтеграції [Електронний ресурс] / О. Верещагіна-Білявська, Т. Грінченко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(1). - С. 235-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(1)__43
|
12. |
Грінченко Т. Д. Усвідомлення типологічних особливостей музичних і літературно-художніх текстів як необхідний складник фахових компетентностей учителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Т. Д. Грінченко, О. Є. Верещагіна-Білявська // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2022. - № 1. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2022_1_20
|
13. |
Зузяк Т. П. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя хореографії в контексті транскультурної комунікації [Електронний ресурс] / Т. П. Зузяк, Т. Д. Грінченко, О. М. Мацюк // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 3. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_3_5
|