Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Грушевська Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Грушевська Ю. 
Володарка холоду [Електронний ресурс] / Ю. Грушевська // Рідний край. - 2014. - № 1. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Almpolt_2014_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.945 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Грушевська Ю. 
Корпоративна соціальна відповідальність: управління зовнішніми комунікаціями організації [Електронний ресурс] / Ю. Грушевська // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.146 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Грушевська Ю. 
Етичний аспект розмивання межі між рекламою та редакційним матеріалом [Електронний ресурс] / Ю. Грушевська // Теле- та радіожурналістика. - 2017. - Вип. 16. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2017_16_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 474.06 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Барабанова Н. Р. 
Технології моделювання типових ситуацій взаємодії в рекламно-інформаційній сфері [Електронний ресурс] / Н. Р. Барабанова, Ю. А. Грушевська // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_12
Досліджено основні формально-змістовні характеристики типових ситуацій взаємодії сторін у сфері рекламно-інформаційної діяльності та проаналізовано їх з погляду ефективності встановлення контактів. Підкреслено, що підготовка фахівців-рекламістів, їх професійне зростання неможливі без розв'язання таких проблем: розвиток творчих мовленнєвих умінь, оволодіння комунікативно-мовленнєвими технологіями моделювання ефективних рекламно-інформаційних текстів. Описано деякі із цих технологій, а також процес побудови моделі ТКС на прикладі спілкування співробітника рекламного агентства з клієнтом.Досліджено основні формально-змістовні характеристики типових ситуацій взаємодії сторін у сфері рекламно-інформаційної діяльності та проаналізовано їх з погляду ефективності встановлення контактів. Підкреслено, що підготовка фахівців-рекламістів, їх професійне зростання неможливі без розв'язання таких проблем: розвиток творчих мовленнєвих умінь, оволодіння комунікативно-мовленнєвими технологіями моделювання ефективних рекламно-інформаційних текстів. Описано деякі із цих технологій, а також процес побудови моделі ТКС на прикладі спілкування співробітника рекламного агентства з клієнтом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 175.545 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Барабанова Н. 
Формування соціально-ділової компетентності випускників вишів в умовах глобалізації освітнього простору [Електронний ресурс] / Н. Барабанова, Ю. Грушевська // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2019. - Вип. 42. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2019_42_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 853.635 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Барабанова Н. 
Технології моделювання типових ситуацій рекламної та pr-діяльності [Електронний ресурс] / Н. Барабанова, Ю. Грушевська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 6(3). - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_6(3)__41
Досліджено основні формально-змістовні характеристики типових ситуацій взаємодії сторін у сфері рекламно-інформаційної діяльності та проаналізовано їх з погляду ефективності встановлення контактів. Підкреслено, що підготовка фахівців-рекламістів, їх професійне зростання неможливі без розв'язання таких проблем: розвиток творчих мовленнєвих умінь, оволодіння комунікативно-мовленнєвими технологіями моделювання ефективних рекламно-інформаційних текстів. Описано деякі із цих технологій, а також процес побудови моделі ТКС на прикладі спілкування співробітника рекламного агентства з клієнтом.Досліджено основні формально-змістовні характеристики типових ситуацій взаємодії сторін у сфері рекламно-інформаційної діяльності та проаналізовано їх з погляду ефективності встановлення контактів. Підкреслено, що підготовка фахівців-рекламістів, їх професійне зростання неможливі без розв'язання таких проблем: розвиток творчих мовленнєвих умінь, оволодіння комунікативно-мовленнєвими технологіями моделювання ефективних рекламно-інформаційних текстів. Описано деякі із цих технологій, а також процес побудови моделі ТКС на прикладі спілкування співробітника рекламного агентства з клієнтом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.11 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Барабанова Н. 
Про необхідність формування соціокомунікативного складника професійної компетенції майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Н. Барабанова, Ю. Грушевська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 3(2). - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_3(2)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.421 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Барабанова Н. Р. 
Види та засоби соціальних комунікацій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Н. Р. Барабанова, Ю. А. Грушевська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2022. - Т. 33(72), № 6(2). - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_6(2)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського