Пошуковий запит: (<.>A=Грушевська Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Грушевська Ю. Володарка холоду [Електронний ресурс] / Ю. Грушевська // Рідний край. - 2014. - № 1. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Almpolt_2014_1_9
|
2. |
Грушевська Ю. Корпоративна соціальна відповідальність: управління зовнішніми комунікаціями організації [Електронний ресурс] / Ю. Грушевська // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_3
|
3. |
Грушевська Ю. Етичний аспект розмивання межі між рекламою та редакційним матеріалом [Електронний ресурс] / Ю. Грушевська // Теле- та радіожурналістика. - 2017. - Вип. 16. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2017_16_13
|
4. |
Барабанова Н. Р. Технології моделювання типових ситуацій взаємодії в рекламно-інформаційній сфері [Електронний ресурс] / Н. Р. Барабанова, Ю. А. Грушевська // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_12 Досліджено основні формально-змістовні характеристики типових ситуацій взаємодії сторін у сфері рекламно-інформаційної діяльності та проаналізовано їх з погляду ефективності встановлення контактів. Підкреслено, що підготовка фахівців-рекламістів, їх професійне зростання неможливі без розв'язання таких проблем: розвиток творчих мовленнєвих умінь, оволодіння комунікативно-мовленнєвими технологіями моделювання ефективних рекламно-інформаційних текстів. Описано деякі із цих технологій, а також процес побудови моделі ТКС на прикладі спілкування співробітника рекламного агентства з клієнтом.Досліджено основні формально-змістовні характеристики типових ситуацій взаємодії сторін у сфері рекламно-інформаційної діяльності та проаналізовано їх з погляду ефективності встановлення контактів. Підкреслено, що підготовка фахівців-рекламістів, їх професійне зростання неможливі без розв'язання таких проблем: розвиток творчих мовленнєвих умінь, оволодіння комунікативно-мовленнєвими технологіями моделювання ефективних рекламно-інформаційних текстів. Описано деякі із цих технологій, а також процес побудови моделі ТКС на прикладі спілкування співробітника рекламного агентства з клієнтом.
|
5. |
Барабанова Н. Формування соціально-ділової компетентності випускників вишів в умовах глобалізації освітнього простору [Електронний ресурс] / Н. Барабанова, Ю. Грушевська // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2019. - Вип. 42. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2019_42_5
|
6. |
Барабанова Н. Технології моделювання типових ситуацій рекламної та pr-діяльності [Електронний ресурс] / Н. Барабанова, Ю. Грушевська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 6(3). - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_6(3)__41 Досліджено основні формально-змістовні характеристики типових ситуацій взаємодії сторін у сфері рекламно-інформаційної діяльності та проаналізовано їх з погляду ефективності встановлення контактів. Підкреслено, що підготовка фахівців-рекламістів, їх професійне зростання неможливі без розв'язання таких проблем: розвиток творчих мовленнєвих умінь, оволодіння комунікативно-мовленнєвими технологіями моделювання ефективних рекламно-інформаційних текстів. Описано деякі із цих технологій, а також процес побудови моделі ТКС на прикладі спілкування співробітника рекламного агентства з клієнтом.Досліджено основні формально-змістовні характеристики типових ситуацій взаємодії сторін у сфері рекламно-інформаційної діяльності та проаналізовано їх з погляду ефективності встановлення контактів. Підкреслено, що підготовка фахівців-рекламістів, їх професійне зростання неможливі без розв'язання таких проблем: розвиток творчих мовленнєвих умінь, оволодіння комунікативно-мовленнєвими технологіями моделювання ефективних рекламно-інформаційних текстів. Описано деякі із цих технологій, а також процес побудови моделі ТКС на прикладі спілкування співробітника рекламного агентства з клієнтом.
|
7. |
Барабанова Н. Про необхідність формування соціокомунікативного складника професійної компетенції майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Н. Барабанова, Ю. Грушевська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 3(2). - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_3(2)__36
|
8. |
Барабанова Н. Р. Види та засоби соціальних комунікацій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Н. Р. Барабанова, Ю. А. Грушевська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2022. - Т. 33(72), № 6(2). - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_6(2)__31
|