Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гринчак Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шаповалов А. Л. Модель формирования критериев при выборе стратегии управления устойчивым развитием предприятия [Електронний ресурс] / А. Л. Шаповалов, Н. В. Гринчак, Е. В. Кузьмичева // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 9. - С. 255-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_9_59
| 2. |
Піскун Р. П. Генна терапія: особливості та досвід застосування при експериментальному атеросклерозі [Електронний ресурс] / Р. П. Піскун, А. В. Білошицька, Н. М. Гринчак, Т. І. Шевчук, С. М. Горбатюк, І. І. Піскун, О. А. Ромашкіна, А. А. Савицька // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2014. - Т. 14. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2014_14_57
| 3. |
Гринчак Н. В. Стенд для изучения микроконтроллеров [Електронний ресурс] / Н. В. Гринчак, Е. В. Кузьмичева // Технологический аудит и резервы производства. - 2013. - № 6(4). - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2013_6-4_7
| 4. |
Піскун Р. П. Про наукову діяльність у галузі біології та медицини видатних вчених ХІХ–ХХ ст. — вихідців з України [Електронний ресурс] / Р. П. Піскун, С. С. Хлєстова, Н. М. Гринчак // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2015. - Т. 16. - С. 277-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2015_16_60
| 5. |
Піскун Р. П. Морфофункціональна мінливість серця при експериментальному атеросклерозі під впливом генної корекції [Електронний ресурс] / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, І. М. Климчук // Вісник проблем біології і медицини. - 2016. - Вип. 2(2). - С. 258-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2016_2(2)__58
| 6. |
Гринчак Н. А. Особливості формування сучасної моделі міжнародного стратегічного менеджменту [Електронний ресурс] / Н. А. Гринчак // Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту. - 2014. - № 4. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvhastat_2014_4_6
| 7. |
Піскун Р. П. Фактори та умови еволюції – історія і сучасність [Електронний ресурс] / Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, І. М. Молчан, К. В. Мусатова, Н. М. Гринчак // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2017. - Т. 20. - С. 373-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2017_20_72
| 8. |
Малащук Д. В. Діагностування та прогнозування перспектив розвитку світового ринку контейнерних перевезень [Електронний ресурс] / Д. В. Малащук, Н. А. Гринчак // Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту. - 2018. - № 3. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvhastat_2018_3_10
| 9. |
Малащук Д. В. Вплив системи інтегрованої міжнародної логістики на формування глобального логістичного менеджменту [Електронний ресурс] / Д. В. Малащук, Н. А. Гринчак // Інвестиції: практика та досвід. - 2018. - № 13. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2018_13_6
| 10. |
Піскун Р. П. Геном як вища інформаційна характеристика біологічних видів [Електронний ресурс] / Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут, Т. Б. Васенко // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2018. - Т. 22. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2018_22_30
| 11. |
Піскун Р. П. Морфофункціональні особливості селезінки при атеросклерозі в експерименті [Електронний ресурс] / Р. П. Піскун, О. О. Савицька, В. М. Шкарупа, Н. М. Гринчак // Вісник проблем біології і медицини. - 2019. - Вип. 1(1). - С. 295-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2019_1(1)__68
| 12. |
Мотузка О. М. Сучасний стан та перспективи розвитку інвестиційного та військово-технічного співробітництва України з Азербайджанською Республікою [Електронний ресурс] / О. М. Мотузка, Н. А. Гринчак, А. Г. Тарасенко // Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту. - 2019. - № 1-2. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvhastat_2019_1-2_11
| 13. |
Піскун Р. П. Сучасна концепція викладання генетики у медичному вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут, І. М. Климчук // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2019. - Т. 25. - С. 368-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2019_25_66
| 14. |
Тарасенко А. Г. Еволюція уявлень про сутність капіталу як наукову категорію та чинник соціально-економічного розвитку [Електронний ресурс] / А. Г. Тарасенко, Н. А. Гринчак, В. В. Пархоменко // Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту. - 2019. - № 3. - С. 96-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvhastat_2019_3_11
| 15. |
Гринчак Н. А. Статистичний моніторинг розвитку ринку міжнародних контейнерних перевезень [Електронний ресурс] / Н. А. Гринчак // Бізнес Інформ. - 2019. - № 12. - С. 248-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_12_37 Мета роботи - статистичний моніторинг ринку глобальних контейнерних перевезень, визначення проблем цього ринку та пошук способів їх вирішення. За результатами проведеного статистичного дослідження ринку світових контейнерних перевезень встановлено, що 4/5 обсягу всіх перевезень здійснюється морем, при цьому 1/3 із них здійснюється контейнерами. Визначено, що подальше зростання ціни на нафту може негативно позначитися на прибутковості морських перевізників і загальній динаміці глобального попиту на контейнерні перевезення. Введення нових екологічних обмежень на вміст сірки в судновому паливі з початку 2020 р. (так звані норми IMO-2020) зумовило активізацію процесу модернізації флоту й інвестицій в установку систем очищення суднових вихлопів. Здійснено перегляд діяльності термінальних і лінійних операторів щодо стратегії розвитку зі зміщенням пріоритетів на прилеглий сегмент - логістику (Maersk, DP World, Cosco, Contship Italia). Ця тенденція зумовила зростання інтересу до фідерних операцій і, як наслідок, зростання попиту на будівництво невеликих фідерних контейнеровозів. Відзначено пряму залежність контейнерного ринку від політики. "Торгова війна" між США і Китаєм вплинула на розвиток ринку контейнерних перевезень у регіональному аспекті. Несприятлива ситуація в сегменті ринку перевезень Азія - Європа значною мірою обумовлена політичною нестабільністю в Європі. Встановлено, що, незважаючи на активне об'єднання перевізників в укрупнені альянси та на створення мультимодальних коридорів доставки товарів, більшість учасників ринку визнають, що залізничний коридор Азія - Європа стає повноцінним варіантом доставки, який в деяких моментах краще морських контейнерних перевезень.
| 16. |
Чала Т. Г. Статистичне вивчення технологічних трендів у логістиці: патентний аналіз [Електронний ресурс] / Т. Г. Чала, Н. А. Гринчак // Проблеми економіки. - 2019. - № 4. - С. 231-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2019_4_31 Мета роботи - розроблення методики розбудови рядів розподілу патентів за обраними характеристиками, аналіз динаміки структури та структурних зрушень у логістичних процесах як інформаційної бази статистичного дослідження технологічних трендів у логістиці. Визначено, що дослідження технологічних трендів стає досить актуальним для успішної технологічної стратегії в логістиці, враховуючи стратегічне значення виявлення можливостей та загроз технологічного розвитку для досягнення стійкої конкурентоспроможності на ринку логістичних послуг. Враховуючи швидкі темпи розвитку технологій, як у сфері логістики, так і в суміжних сферах, оператори логістичних послуг потребують методологічної підтримки та відповідних патентних даних, щоб полегшити дослідження технологічних трендів для підвищення своєї конкурентоспроможності. Визначено, що технологія експертних оцінок, кваліфікаційний та фірмовий аналіз при дослідженні технологічних трендів у логістиці в умовах сьогодення є неефективними. Натомість статистичне вивчення технологічних трендів, що основані на патентному аналізі, є недооціненим у логістиці. Обгрунтовано необхідність статистичного вивчення технологічних трендів у логістиці з використанням 4-етапної методики проведення патентного аналізу. Сутність запропонованої методики передбачає використання латентного розподілу Діріхле (LDA), що дозволяє визначити пов'язані з логістикою технологічні теми, які стоять за патентами. Крім того, інформація про технологічні теми та їх тенденції, отримана в результаті запропонованої методики патентного аналізу, допоможе краще розуміти технологічний ландшафт у логістиці.
| 17. |
Гринчак Н. А. Аналіз впливу технологій Інтернету речей на розвиток ринку транспортно-логістичних послуг [Електронний ресурс] / Н. А. Гринчак // Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту. - 2019. - № 4. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvhastat_2019_4_9
| 18. |
Гринчак Н. А. Статистичні аспекти обчислення та застосування індексу ефективності логістики [Електронний ресурс] / Н. А. Гринчак // Економіка та держава. - 2020. - № 3. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2020_3_27
| 19. |
Гринчак Н. А. Визначення сутності та структури ланцюга поставок логістичних послуг як об’єкта статистичного дослідження [Електронний ресурс] / Н. А. Гринчак // Бізнес Інформ. - 2020. - № 8. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_8_14 Мета роботи - визначення сутності та структури ланцюга поставок логістичних послуг як об'єкта статистичного дослідження. Здатність компаній зменшувати логістичні витрати та зосереджуватися на своїх основних конкурентних перевагах є ключовим фактором їх виживання та розвитку. Надійна робота ланцюга поставок логістичних послуг є визначальною для зростання ефективності логістики, оскільки підвищує продуктивність діяльності компанії шляхом мінімізації логістичних витрат. За результатами проведеного дослідження визначено, що під логістикою слід розуміти частину ланцюга поставок, яка відповідає за транспортування товарів від виробника/постачальника до замовника/клієнта, а сам логістичний канал включає весь процес передачі продукції від виробника/постачальника до споживача, включаючи зберігання, транспортування, перевантаження, складування, обробку матеріалів та упаковку, а також обмін інформацією, пов'язаною із цими процесами. Визначено, що основними елементами ланцюга поставок та операцій логістичного ланцюга є: виробництво; зберігання; пакування та розпакування; логістичні операції, такі як завантаження та розвантаження, транспортування, перевантаження, обслуговування, крім завантаження, спеціальні вантажні перевезення, складування; зворотну логістику, повернення вантажів. Традиційний ланцюг поставок логістичних послуг, складається з трьох фаз і включає три сторони: виробник/постачальник; провайдер/постачальник логістичних послуг; замовник/споживач. Відзначено, що постачальник логістичних послуг може надавати логістичні послуги безпосередньо замовнику/споживачу логістичних послуг або через інтегратора/посередника. З точки зору потоку інформації обмін інформацією здійснюється між постачальниками логістичних послуг, інтеграторами та замовниками. Фінансові потоки проходять від споживачів логістичних послуг до їх постачальників.
| 20. |
Малащук Д. В. Сучасний стан та особливості розвитку світового ринку логістичних послуг [Електронний ресурс] / Д. В. Малащук, Н. А. Гринчак. // Ефективна економіка. - 2018. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_6_15
| | |
|
|