![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Головійчук І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Головійчук І. Особливості експериментальної методики занять аквафітнесом зі студентами спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / І. Головійчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. : Фізичне виховання і спорт. - 2013. - Вип. 9. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2013_9_5
| 2. |
Попадьїн В. В. Роль і місце фізичної підготовки в процесі бойового вдосконалення військовослужбовців Військово-Морських сил Збройних сил України [Електронний ресурс] / В. В. Попадьїн, С. В. Номеровський, І. М. Головійчук, О. І. Максак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 239–243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_61 Розглянуто посилення взаємозв'язку рівня розвитку фізичних здібностей військовослужбовців з якістю виконання завдань за призначенням, підвищення ролі фізичної підготовки в процесі їх бойового вдосконалення. Проаналізовано наявний рівень фізичної підготовленості призовних контингентів, проблемну ситуацію, що полягає в суперечності між високими вимогами до нього та його реальними показниками, між різноманітністю форм підготовки й відсутністю взаємозв'язків між ними. Обгрунтовано необхідність високої спеціальної підготовки воїнів, усебічного розвитку їх інтелектуальних і фізичних здібностей. Наведено дані теоретичного аналізу проблеми й практичних експериментальних досліджень, проведених із військовими моряками строкової служби (n = 125) протягом першого етапу служби в корабельних з'єднаннях вітчизняного флоту. Запропоновано авторську методику комплексного застосування різноманітних раціональних рухових режимів й оздоровчих фізичних вправ у навчальному процесі з фізичної підготовки цієї категорії військовослужбовців.
| 3. |
Головійчук І. Впровадження засобів йоги в навчальний процес фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / І. Головійчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 110-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__34
| 4. |
Головійчук І. Особливості здорового способу життя студентської молоді [Електронний ресурс] / І. Головійчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 85-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__28
| 5. |
Бондар Т. Стан розуміння студентами фізкультурно-спортивної діяльності як фактору здоров’язбереження [Електронний ресурс] / Т. Бондар, І. Головійчук // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2019. - № 4. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2019_4_9 Мета роботи - визначення стану взаємозв'язку між знаннями студентів щодо факторів збереження здоров'я людини та реальним станом їх фізкультурно-спортивної діяльності. Матеріал і методи: у соціологічному дослідженні брали участь студенти спеціальностей "Фінанси", "Банківська справа та страхування", "Економіка", "Облік та оподаткування", "Менеджмент", "Психологія", "Право". У процесі аналізу даних опитування встановлено, що з однго боку, більшість студентів знає про фактори збереження здоров'я та користь фізичної активності для його зміцнення. З іншого боку, лише невелика частина студентів свідомо використовує фізичні вправи для зміцнення власного організму. Одержані під час дослідження результати засвідчили, що існує необхідність удосконалення педагогічної та організаційно-управлінської роботи щодо фізкультурно-спортивного дозвілля дітей і молоді, зокрема, їх залучення до сучасних форм активного відпочинку.
| 6. |
Бондар Т. Фізична активність підлітків у закладах оздоровлення та відпочинку: мотиви та інтереси [Електронний ресурс] / Т. Бондар, І. Головійчук // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2019. - № 4. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2019_4_10 Мета роботи - з'ясування мотивів та інтересів підлітків щодо форм фізичної активності у закладах оздоровлення та відпочинку. У соціологічному дослідженні брали участь підлітки віком 10 - 15 років, які відвідували дитячі заклади оздоровлення та відпочинку. У процесі аналізу даних опитування виявлено, що для хлопців-підлітків незалежно від віку в заняттях фізичними вправами та спортом є дуже важливим існування певних правил і меж, що впливає на їх інтерес і мотивацію. Для дівчат, навпаки, існування правил і меж є фактором, що знижує інтерес до занять фізичними вправами. Наявність емоційного забарвлення та різноманітності рухових режимів, навпаки, стимулюють творчість дівчат, фантазію, що призводить до отримання ними задоволення від рухової активності. У процесі аналізу даних опитування встановлено різноманітність і нестандартність інтересів підлітків щодо фізкультурно-спортивних занять і гендерні особливості їх мотивації. Окреслено необхідність у розробленні організаційно-управлінські технологій, які будуть враховувати інтереси та мотиви підлітків, з метою їх активного залучення до рухової діяльності.
| 7. |
Бондар Т. Нормативно-правове регулювання фізичного виховання дітей шкільного віку [Електронний ресурс] / Т. Бондар, І. Головійчук // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2019. - № 5. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2019_5_5 Мета роботи - аналіз та узагальнення нормативно-правового регулювання фізичного виховання дітей у шкільний і позашкільний час. У процесі дослідження використано методи аналізу літературних джерел і документів, індукції та дедукції, аналізу та синтезу, що надало змогу визначити нормативно-правове забезпечення системи фізичного виховання школярів в урочний і позаурочний часи, а також його сучасний стан. У процесі аналізу встановлено, що на законодавчому рівні унормовано фізичне виховання школярів в усіх компонентах шкільної та позашкільної освіти. Проте основне навантаження щодо формування фізичної культури особистості покладено державою на урочну форму занять. Утім, виходячи з матеріалів досліджень багатьох науковців, можна стверджувати, що сформувати фізичну культуру особистості за рахунок лише уроків майже неможливо. Одержані під час дослідження результати засвідчили, що на законодавчому рівні не розроблено, а й відповідно не закріплено, методологію оцінювання показників сформованості фізичної культури особистості школярів, а й відтак, не існує ефективної системи контролю реалізації визначених цілей.
| 8. |
Головійчук І. М. Участь закладів вищої освіти в національному дослідженні STEPS в Україні: потенціал та перспективи [Електронний ресурс] / І. М. Головійчук, В. В. Кидонь, Ю. О. Забіяко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 2. - С. 50–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_2_7
| 9. |
Байрамов Р. Х. Концептуальні засади розвитку неолімпійського спорту (на прикладі сумо) [Електронний ресурс] / Р. Х. Байрамов, А. С. Бондар, Т. С. Бондар, І. М. Головійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 5. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2021_5_6
|
|
|