Пошуковий запит: (<.>A=Гапоненко Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гапоненко Г. М. Забезпечення інформаційного середовища застосування інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці майбутніх водолазів-підривників [Електронний ресурс] / Г. М. Гапоненко, М. А Попов // Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. - 2012. - № 3. - С. 68-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sitsbo_2012_3_16
|
2. |
Гапоненко Г. М. Покоління і моделі організації дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Г. М. Гапоненко // Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. - 2013. - № 1. - С. 66-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sitsbo_2013_1_20
|
3. |
Сінченко В. М. Вимоги біоадаптивної технології виробництва цукрових буряків до основного обробітку ґрунту [Електронний ресурс] / В. М. Сінченко, Я. П. Цвей, B. I. Пиркін, B. B. Іванінa, Я. П. Макух, Г. Д. Гапоненко, В. І. Гореленко, Л. Н. Гізбулліна, В. П. Москаленко // Цукрові буряки. - 2013. - № 4. - С. 5-9 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cb_2013_4_3
|
4. |
Панін В. Г. Методичні рекомендації щодо розвитку професійної компетентності водолазів-підривників [Електронний ресурс] / В. Г. Панін, О. М. Борзак, Г. М. Гапоненко, Л. В. Солодєєва // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - Вип. 43. - С. 257-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2013_43_44
|
5. |
Гапоненко Г. М. Результати дослідно-експериментального дослідження розвитку професійної компетентності водолазів-підривників [Електронний ресурс] / Г. М. Гапоненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_13 Наведено основні результати дослідно-експериментального дослідження розвитку професійної компетентності водолазів-підривників. Розкрито етапи проведення дослідження. Узагальнено та оброблено експериментальні дані.Приведены основные результаты опытно-экспериментального исследования развития профессиональной компетентности водолазов-подрывников. Раскрыты этапы проведения исследования. Обобщены и обработаны экспериментальные данные.The article reveals the main results of an experimental study of the development of professional competence of divers-deminers. It disclosed the stages of the research. The article summarizes the experimental and processed data and draw conclusions based on research finding.
|
6. |
Сінченко В. М. Біоадаптивна технологія вирощування цукрових буряків: технологічні аспекти [Електронний ресурс] / В. М. Сінченко, В. І. Пиркін, Г. Д. Гапоненко, В. І. Гореленко, Л. Н. Гізбулліна, В. П. Москаленко, А. В. Шамсутдінова, В. Р. Аскаров // Цукрові буряки. - 2014. - № 3. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cb_2014_3_3
|
7. |
Пиркін В. І. Складові ефективності виробництва цукрових буряків [Електронний ресурс] / В. І. Пиркін, Г. Д. Гапоненко, В. І. Гореленко, Л. Н. Гізбулліна, В. П. Москаленко, О. П. Кирковська // Цукрові буряки. - 2012. - № 6. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cb_2012_6_2
|
8. |
Кінах В. А. Етапи становлення інституту: люди, події, факти [Електронний ресурс] / В. А. Кінах, Г. Д. Гапоненко, П. П. Сташенко, М. І. Саганов // Цукрові буряки. - 2012. - № 2-3. - С. 12-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cb_2012_2-3_5
|
9. |
Гапоненко Г. М. Аналіз розвитку водолазної справи і проблеми підготовки водолазів-підривників на сучасному етапі [Електронний ресурс] / Г. М. Гапоненко // Системи озброєння і військова техніка. - 2011. - № 1. - С. 200-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2011_1_51 Проаналізовано розвиток водолазної справи, визначено проблеми підготовки водолазів-підривників і запропоновано шляхи їх вирішення.
|
10. |
Гапоненко Г. М. Аналіз поглядів вітчизняних та зарубіжних фахівців на підготовку водолазів-підривників на сучасному етапі [Електронний ресурс] / Г. М. Гапоненко // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2011. - Вип. 3. - С. 250-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2011_3_65 Проведено аналіз підготовки водолазів-підривників, визначено професійні компетенції і сформовано вимоги, які пред'являються до водолазів-підривників.
|
11. |
Гапоненко Г. Д. Значення насіння цукрових буряків у виробництві цукросировини [Електронний ресурс] / Г. Д. Гапоненко, В. І. Пиркін, В. І. Гореленко, Л. Н. Гізбулліна, В. П. Москаленко // Збірник наукових праць [Інституту цукрових буряків]. - 2010. - Вип. 11. - С. 298-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpicb_2010_11_45
|
12. |
Гапоненко Г. Д. Шляхи підвищення ефективності виробництва насіння цукрових буряків безвисадковим способом [Електронний ресурс] / Г. Д. Гапоненко, Н. В. Гапоненко // Збірник наукових праць [Інституту цукрових буряків УААН]. - 2008. - Вип. 10. - С. 412-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpicb_2008_10_74
|
13. |
Гапоненко Г. Д. Ефективність безвисадкового способу вирощування насіння цукрових буряків [Електронний ресурс] / Г. Д. Гапоненко // Збірник наукових праць [Інституту цукрових буряків УААН]. - 2003. - Вип. 5. - С. 357-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpicb_2003_5_60
|
14. |
Гапоненко Г. Д. Особливості методики визначення економічної ефективності виробництва насіння цукрових буряків [Електронний ресурс] / Г. Д. Гапоненко, В. І. Пиркін, В. І. Гореленко // Збірник наукових праць [Інституту цукрових буряків УААН]. - 2007. - Вип. 9. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpicb_2007_9_28
|
15. |
Пиркін В. І. Ефективність виробництва насіння цукрових буряків в Україні [Електронний ресурс] / В. І. Пиркін, Г. Д. Гапоненко, Л. Н. Гізбулліна, В. П. Москаленко, М. М. Федоряка // Збірник наукових праць [Інституту цукрових буряків УААН]. - 2005. - Вип. 8. - С. 526-530. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpicb_2005_8_79
|
16. |
Гапоненко Г. М. Методична основа комплексності педагогіко – психологічної підготовки майбутніх водолазів – підривників [Електронний ресурс] / Г. М. Гапоненко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_43
|
17. |
Гапоненко Г. М. Роль компетентності викладача при підготовці водолазів-підривників [Електронний ресурс] / Г. М. Гапоненко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 9. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_9_30
|
18. |
Гапоненко Г. М. Компетентність водолазів-підривників як результат сформованості професійних компетенцій [Електронний ресурс] / Г. М. Гапоненко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 181-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_37
|
19. |
Гапоненко Г. М. Диференціація підходу до фізичної підготовки майбутніх військовослужбовців у вищому військовому навчальному заклад [Електронний ресурс] / Г. М. Гапоненко // Військова освіта. - 2015. - № 2. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2015_2_9
|
20. |
Гапоненко Г. М. Філософські та загальнонаукові погляди на процес підготовки водолазів-підривників на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Г. М. Гапоненко // Військова освіта. - 2016. - № 2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2016_2_8
|
| |