Пошуковий запит: (<.>A=Гайдамашко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Гайдамашко І. А. Технології профілактики третирування у шкільному середовищі [Електронний ресурс] / І. А. Гайдамашко // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 2. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_2_7
|
2. |
Гайдамашко І. А. Подолання агресії як актуальна соціально-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / І. А. Гайдамашко // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_13
|
3. |
Гайдамашко І. Зарубіжний досвід попередження агресивної поведінки підлітків [Електронний ресурс] / І. Гайдамашко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 32-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_23_13
|
4. |
Гайдамашко І. Помилки сімейного виховання як фактор виникнення агресивної поведінки підлітків [Електронний ресурс] / І. Гайдамашко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_14
|
5. |
Гайдамашко І. Третирування у шкільному середовищі та причини його виникнення [Електронний ресурс] / І. Гайдамашко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 32. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_32_19
|
6. |
Гайдамашко І. Технології оптимізації взаємовідносин в учнівському колективі [Електронний ресурс] / І. Гайдамашко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 1. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_1_19
|
7. |
Гайдамашко І. А. Технології роботи майбутнього соціального педагога з профілактики агресії підлітків [Електронний ресурс] / І. А. Гайдамашко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_22
|
8. |
Шквир О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. Шквир, І. Гайдамашко // Молодь і ринок. - 2020. - № 3-4. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_3-4_5 Проаналізовано стан проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до класного керівництва у педагогічній теорії та методиці виховання. Визначено специфіку роботи класовода. Розглянуто сучасні підходи до підвищення ефективності класного керівництва в початковій школі. Розкрито суть базових понять дослідження, конкретизовано професіограму класного керівника, а також розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель і технологію підготовки майбутніх вчителів до зазначеної діяльності. Визначено критерії та рівні підготовки випускників педагогічних факультетів до виконання функцій класного керівника.
|
9. |
Шквир О. Формування оцінювально-аналітичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / О. Шквир, І. Гайдамашко, Г. Дудчак, Н. Казакова, Н. Сівак // Молодь і ринок. - 2023. - № 1. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_1_13
|