Пошуковий запит: (<.>A=Вікович І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Оленюк Ю. Р. Управління проектом розвитку транспортної мережі міста при трансформації виробничих зон [Електронний ресурс] / Ю. Р. Оленюк, Є. В. Мартин, І. А. Вікович, І. Ю. Оленюк // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2013. - № 7. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2013_7_18
|
2. |
Вікович І. А. Розробка методу забезпечення пріоритету автобусам на регульованих перехрестях [Електронний ресурс] / І. А. Вікович, Р. М. Зубачик // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 5(3). - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_5(3)__8 Обгрунтовано метод "спеціальна смуга в зоні перехрестя", який надає можливість забезпечити просторово-часовий пріоритет автобусам на регульованих перехрестях (здебільшого ізольованих), підходи яких мають не більше двох смуг руху в одному напрямку. Визначено від чого залежать геометричні параметри таких спеціальних смуг, їх типи та різновиди.
|
3. |
Дівеєв Б. М. Застосування динамічних гасників коливань для зменшення горизонтальних коливань штанг обприскувачів [Електронний ресурс] / Б. М. Дівеєв, І. А. Вікович, І. М. Височан, І. Р. Дорош // Наукові нотатки. - 2012. - Вип. 36. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2012_36_21 Розглянуто застосування динамічних гасників коливань (ДГК) коткового типу для зменшення вібрації подовгастих елементів. Розглянуто вплив еластичних і демпфувальних властивостей та основної конструкції, і ДГК. Наведено дискретно-континуальні моделі динаміки фермових конструкцій штанг із приєднаними ДГК. Проведено ідентифікацію параметрів базисної конструкції. Розглянуто малопараметричні схеми аналізу вібрації та генетичні алгоритми оптимізації. Наведено приклади оптимальних конструкцій ДГК.
|
4. |
Дівеєв Б. Алгоритми оптимального проектування колісних сільгоспагрегатів на основі дискретно-континуальних моделей фізичних полів [Електронний ресурс] / Б. Дівеєв, І. Вікович, Н. Гісовська, Ю. Ройко // Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології. - 2005. - Вип. 2. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fmmit_2005_2_11 Розглядається питання моделювання фізико-механічних процесів у сільськогосподарських машинах. Досліджуються пружні тіла - конструктивні елементи агрегатів. Розглядаються гідродинамічні процеси в баках з рідиною, розповсюдження краплинно-повітряних сумішей. Як основний інструмент дослідження застосовувалися дискретно-континуальні розрахункові схеми. На їх основі побудовані малопараметричні математичні моделі динамічних процесів в агрегатах. Ці моделі дозволили створити комплекси програм оптимального проектування сільськогосподарських машин щодо функціональних, ресурсних і технологічних параметрів. Наведено приклади застосування цих алгоритмів оптимального проектування до ряду агрегатів.
|
5. |
Вікович І. А. Поперечно-кутові коливання бітумо-щебеневого агрегату для ямкового ремонту доріг [Електронний ресурс] / І. А. Вікович, О. М. Дубневич, М. В. Глобчак, Я. П. Яворський, Б. В. Панкевич // Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів. - 2014. - № 22. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pveazp_2014_22_3 Розроблено математичну модель коливань бітумо-щебеневого агрегату із залежною торсіонною підвіскою у поперечно-вертикальній площині. Визначено жорсткість торсіонної підвіски з торсіоном прямокутного перерізу за умовою її міцності. Розроблено розрахункові схеми одноважільної торсіонної підвіски і коливань бітумо-щебеневого агрегату з залежною торсіонною підвіскою у поперечно-вертикальній площині.
|
6. |
Вікович І. А. Визначення ефективності методу "спеціальна смуга у зоні перехрестя" з позиції забезпечення пріоритету у часі [Електронний ресурс] / І. А. Вікович, Р. М. Зубачик, Д. О. Беспалов // Технологический аудит и резервы производства. - 2014. - № 5(1). - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2014_5(1)__10
|
7. |
Черевко Ю. М. Методика побудови математичних моделей транспортних машин і дослідження механічних систем з накопичувально пружно-демпфуючими елементами [Електронний ресурс] / Ю. М. Черевко, І. А. Вікович, М. І. Черевко // Системи озброєння і військова техніка. - 2007. - Вип. 3. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2007_3_22 Визначено головні критеріальні показники ефективності функціонування механічних систем та запропоновано математичні моделі функціонування механічних систем. Надано методику побудови математичних моделей функціонування МС з накопичувально пружно-демпфуючими елементами.
|
8. |
Вікович І. А. Розроблення імітаційної моделі для визначення максимальної довжини черги автомобілів на координованому перехресті [Електронний ресурс] / І. А. Вікович, Р. М. Зубачик // Технологический аудит и резервы производства. - 2013. - № 6(1). - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2013_6-1_6
|
9. |
Дмитриченко М. Ф. Проектування і дослідження динамічних процесів у бітумо-щебеневому агрегаті для ямкового ремонту доріг [Електронний ресурс] / М. Ф. Дмитриченко, І. А. Вікович, О. М. Дубневич, І. Б. Бутитер // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2013. - № 28. - С. 150-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2013_28_24
|
10. |
Вікович І. А. Застосування різного типу маятникових динамічних гасників коливань [Електронний ресурс] / І. А. Вікович, Б. М. Дівеєв, Т. Б. Коваль, В. Є. Мартин // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 45. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_45_15
|
11. |
Черевко Ю. М. Пружній удар незакріпленого вантажу при його транспортуванні [Електронний ресурс] / Ю. М. Черевко, І. А. Вікович, І. С. Лозовий // Системи озброєння і військова техніка. - 2007. - Вип. 4. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2007_4_16 Досліджено явище удару незакріпленого вантажу у кузові транспортного засобу. Розглянуто спосіб захисту незакріпленого вантажу у кузові транспортного засобу під час його руху.
|
12. |
Дмитриченко М. Ф. Аналіз динамічних процесів у причіпному бітумо-щебеневому агрегаті з незалежною одно важільною торсіонною підвіскою [Електронний ресурс] / М. Ф. Дмитриченко, І. А. Вікович, О. М. Дубневич // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2011. - № 24(2). - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2011_24(2)__4
|
13. |
Дмитриченко М. Ф. Розробка алгоритму дій щодо впровадження спеціальних смуг на перегонах вулиць для громадського транспорту [Електронний ресурс] / М. Ф. Дмитриченко, І. А. Вікович, P. M. Зубачик // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2011. - № 24(2). - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2011_24(2)__5
|
14. |
Дмитриченко М. Ф. Оптимальне проектування штанг обприскувачів із застосуванням динамічних гасників коливань [Електронний ресурс] / М. Ф. Дмитриченко, І. А. Вікович, Б. М. Дівеєв, І. М. Височан // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2012. - № 26(2). - С. 22-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2012_26(2)__7
|
15. |
Дмитриченко М. Ф. Розроблення моделі і методу розрахунку динамічних процесів у бітумо-щебеневому агрегаті [Електронний ресурс] / М. Ф. Дмитриченко, І. А. Вікович, О. М. Дубневич, І. Б. Бутитер // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2012. - № 26(2). - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2012_26(2)__8
|
16. |
Вікович І. А. Застосування різного типу маятникових динамічних гасників коливань [Електронний ресурс] / І. А. Вікович, Б. М. Дівеєв, В. Є. Мартин // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2014. - № 29(1). - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2014_29(1)__6
|
17. |
Дмитриченко М. Ф. Про координоване управління транспортними потоками на вулично-дорожній мережі міста [Електронний ресурс] / М. Ф. Дмитриченко, І. А. Вікович, P. M. Зубачик // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2010. - № 21(2). - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2010_21(2)__18
|
18. |
Вікович І. А. Організація перевезення відвідувачів Євро 2012 після проведення матчу у місті Львові [Електронний ресурс] / І. А. Вікович, Р. М. Зубачик, О. Г. Вілюра // Автошляховик України. - 2010. - № 6. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2010_6_3
|
19. |
Дівеєв Б. М. Зменшення амплітуди коливань за допомогою комбінованих динамічних гасників коливань [Електронний ресурс] / Б. М. Дівеєв, І. А. Вікович, В. Є. Мартин, І. Р. Дорош // Вібрації в техніці та технологіях. - 2014. - № 4. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2014_4_3
|
20. |
Вікович І. А. Просторові коливання вільного кінця стрижня пружної підвіски віброкавітатора [Електронний ресурс] / І. А. Вікович, О. І. Строган, В. І. Топчій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2016. - № 838. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2016_838_3 Розроблено розрахункову схему та математичну модель і побудовано амплітудно-частотні характеристики просторових коливань вільного кінця стрижня пружної підвіски віброкавітатора.
|
| |