Пошуковий запит: (<.>A=Воротняк Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Воротняк Л. І. Важливість формування навичок полікультурного спілкування у магістрів соціальної роботи в процесі навчання іноземної мови [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_1_7
|
2. |
Воротняк Л. І. Теоретичні аспекти підготовки магістрів гуманітарного профілю до науково-дослідницької діяльності в інформаційному середовищі [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_4_6
|
3. |
Воротняк Л. І. Вивчення онімів у складі англійських фразеологізмів як чинник формування навичок міжкультурної взаємодії у магістрів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_1_6
|
4. |
Воротняк Л. І. Деякі аспекти підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах України та США [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_4_11
|
5. |
Воротняк Л. І. Особливості педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_12
|
6. |
Воротняк Л. І. Формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах засобами іноземних мов [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 7. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_7_13
|
7. |
Сусліна І. В. Тренінгові технології як важлива складова навчання міжкультурної комунікації магістрів у педагогічних ВНЗ засобами іноземних мов [Електронний ресурс] / І. В. Сусліна, Л. І. Воротняк // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 221-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_56
|
8. |
Воротняк Л. І. Моделювання ситуацій міжкультурної комунікації в процесі навчання іноземної мови магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_3_4
|
9. |
Воротняк Л. І. Роль самостійної роботи у процесі формування полікультурного світогляду магістрів засобами іноземної мови [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_5_5
|
10. |
Воротняк Л. Метод case-study та його вплив на формування навичок міжкультурної комунікації магістрів у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / Л. Воротняк // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_9 Здійснено аналіз методу case-study, описується можливість використання методу на заняттях іноземної мови з магістрами. Представлена методика передбачає використання проблемно-ситуаційного аналізу, в основі якого лежить навчання іноземних мов шляхом вирішення конкретних задач – ситуацій (кейсів).Основними поняттями, які використовуються в методі case-study, є поняття «ситуація» та «аналіз». Основна задача практичного кейсу полягає у детальному відображенні життєвої ситуації. Таким чином, кейс створює практичну модель ситуації. Навчальне призначення практичного кейсу – тренінг магістрів за певною лексико-граматичною темою. Виявлено, що центральне місце методу сase-study займає дискусія. Важливою характеристикою дискусії є рівень її компетентності, що залежить від компетентності її учасників. Проте основним фактором в дискусії є ступінь її керівництва викладачем. Метод case-study сприяє розвитку у магістрів навичок самоаналізу, а також аналітичних, практичних, творчих, комунікативних, соціальних навичок, розширенню світогляду, формуванню навичок міжкультурної комунікації. Осуществлен анализ метода case-study, описывается возможность использования метода на занятиях по иностранному языку с магистрами. Представленная методика предполагает использование проблемно-ситуационного анализа, в основе которого лежит обучения иностранным языкам путем решения конкретных задач-ситуаций (кейсов). Основными понятиями, которые используются в case-study, являются понятия «ситуация» и «анализ». Основная задача практического кейса заключается в детальном отображении жизненной ситуации. Таким образом, кейс создает практическую модель ситуации. Учебное назначения практического кейса – тренинг магистров в определенной лексико-грамматической теме. Выявлено, что центральное место метода сase-study занимает дискуссия. Важной характеристикой дискуссии является уровень ее компетентности, которая зависит от компетентности ее участников. Однако основным фактором в дискуссии является степень ее руководства преподавателем. Метод case-study способствует развитию у магистров навыков самоанализа, а также аналитических, практических, творческих, коммуникативных, социальных навыков, расширению мировоззрения, формированию навыков межкультурной коммуникации.Communication in Learning Foreign LanguagesIn this article the author analyzes the method of case-study, describes the use of the method in the process of teaching foreign languages. The presented method involves the use of problem-situation analysis, which is based on learning a foreign language with the help of solving specific problems - situations (cases). The main concepts used in the method of case-study are the concepts of «situation» and «analysis.» The main objective of the case is detailed picture of a real-life situation. Thus, the case provides a practical model of the situation. Educational purpose for the practical case is masters’ training in certain lexical and grammatical subject.It is revealed that discussion plays an important role in case-study method. An essential feature of the discussion is the level of competence, which depends on the competence of its members. However, a major factor in the discussion is the extent of the teacher’s control.
|
11. |
Воротняк Л. І. Деякі аспекти формування міжкультурної комунікативної компетенції магістрів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_1_3
|
12. |
Воротняк Л. Функціонування прецедентних феноменів в англомовному газетному дискурсі [Електронний ресурс] / Л. Воротняк // Філологічний дискурс. - 2018. - Вип. 8. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fild_2018_8_16
|
13. |
Воротняк Л. І. Формування навичок невербальної передачі інформації в процесі міжкультурної комунікації у магістрів педагогічних закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2019. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2019_2_7
|
14. |
Воротняк Л. Гендерні особливості англомовної Інтернет-комунікації [Електронний ресурс] / Л. Воротняк // Філологічний дискурс. - 2020. - Вип. 10. - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fild_2020_10_23
|
15. |
Воротняк Л. І. Деякі аспекти формування міжкультурної комунікативної компетенції магістрів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. І. Воротняк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2015_1_3
|