Пошуковий запит: (<.>A=Войтенко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 109
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Войтенко В. В. Шляхи оцінки життєвого циклу двигуна силової установки в системі літального апарату військового призначення [Електронний ресурс] / В. В. Войтенко, В. В. Логінов // Системи озброєння і військова техніка. - 2013. - № 2. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2013_2_7 Розглянуто шляхи оцінки ефективності життєвого циклу авіаційного двигуна силової установки у системі літального апарату військового призначення. Обгрунтовано необхідність розробки єдиної методики визначення характеристик життєвого циклу авіаційного двигуна в системі літака військового призначення. Показано, що технічне обслуговування авіаційної техніки проводиться за кількома методами технічної експлуатації, які відрізняються моделями розрахунку етапів життєвого циклу двигуна. Обгрунтовано необхідність враховувати витрати військової організації на етапах планування, прискореного доведення, модернізації або модифікації авіаційної техніки за умов обмежених фінансових ресурсів.
|
2. |
Войтенко В. П. Смертність внаслідок інфекційних та паразитарних хвороб населення у містах та сільській місцевості України: медико-демографічні та соціальні аспекти (2011 рік) [Електронний ресурс] / В. П. Войтенко, А. В. Писарук, Н. М. Кошель, М. Г. Ахаладзе, Л. В. Мєхова // Проблемы старения и долголетия. - 2013. - Т. 22, № 2. - С. 185-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSD_2013_22_2_8
|
3. |
Мавренков О. Є. Науково-методичний підхід до визначення раціональних варіантів програмних заходів з оснащення авіації Збройних Сил літальними апаратами [Електронний ресурс] / О. Є. Мавренков, В. В. Логінов, В. В. Войтенко // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2013. - № 1. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2013_1_11 Наведено формалізовану постановку задачі визначення раціональних варіантів програмних заходів з оснащення авіації Збройних сил літальними апаратами за роками планового періоду як задачі цілочислового програмування рюкзачного типу, запропоновано алгоритм її рішення на базі методу дослідження простору параметрів (ЛП-пошуку) та теорії планування експериментів, відмінністю якого є також врахування показника реалізованості програмних заходів з оснащення авіації Збройних сил літальними апаратами, що оцінюється через науково-методичний апарат теорії ризиків.
|
4. |
Войтенко В. А. Влияние изменения параметров объек-та управления на работу пропорционально-интегрального регулятора с двойным интегрированием ошибки [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко // Электротехнические и компьютерные системы. - 2013. - Вип. 11. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2013_11_14
|
5. |
Конопельнюк В. В. Ключові показники шляху біосинтезу серотоніну в мозку щурів за умов хронічної дії алкоголю [Електронний ресурс] / В. В. Конопельнюк, В. В. Войтенко, О. М. Савчук, Л. І. Остапченко // Біологічні студії. - 2013. - т. 7, № 1. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bist_2013_7_1_7
|
6. |
Войтенко В. А. Дифференциальный планетарный редуктор как элемент системы управления [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко // Электротехнические и компьютерные системы. - 2012. - № 7. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2012_7_15 Рассмотрена математическая модель дифференциального планетарного редуктора, получены уравнения связи угловых скоростей и моментов основных звеньев. Показано, что планетарный редуктор на структурных схемах систем управления можно представлять сумматором угловых скоростей и распределителем моментов между валами его основных звеньев.Розглянуто математичну модель диференціального планетарного редуктора, одержано рівняння зв'язку кутових швидкостей і моментів його основних ланок. Показано, що планетарний редуктор на структурних схемах систем керування можна представляти суматором кутових швидкостей і розподільником моментів між валами його основних ланок.The mathematical model of differential planetary reducing gear is considered, equalizations of communication of angular speeds and moments of basic parts are got. It is shown that planetary reducing gear on the flow diagrams of the control systems it is possible to represent by summarization of angular speeds and distributor of moments between the billows of his basic links.
|
7. |
Войтенко В. А. Система контроля тяги электротранспортного средства [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко // Электротехнические и компьютерные системы. - 2012. - № 8. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2012_8_3 Предложена структурная схема системы управления тягой с целью минимизации времени разгона электротранспортного средства и методика синтеза её параметров. Разработана математическая модель в пакете Matlab Simulink, на которой проверена работоспособность разработанной системы контроля тяги.Запропоновано структурну схему системи керування тягою з метою мінімізації часу розгону електротранспортного засобу та методику синтезу її параметрів. Розроблено математичну модель в пакеті Matlab Simulink, на якій перевірено працездатність розробленої системи контролю тяги.The flow diagram of the Dynamic Traction Control (DTC) with the purpose of time minimization of electromobile acceleration and method of synthesis of its parameters is offered. A mathematical model in the Matlab Simulink package, which the capacity ofthe developed DTC system is tested on, is developed.
|
8. |
Войтенко В. А. Математическое моделирование скоростных характеристик двигателя внутреннего сгорания [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко // Электротехнические и компьютерные системы. - 2013. - № 9. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2013_9_8 Предложена методика математического моделирования скоростных характеристик двигателя внутреннего сгорания, позволяющая учесть зависимость этих характеристик как от скорости вращения коленчатого вала двигателя внутреннего сгорания, так и от коэффициента открытия заслонки подачи топлива. В пакете Matlab Simulink проверена работоспособность предложенной методики.Запропоновано методику математичного моделювання швидкісних характеристик двигуна внутрішнього згорання, що дозволяє врахувати залежність цих характеристик як від швидкості обертання колінчастого валу двигуна внутрішнього згорання, так і від коефіцієнта відкриття заслінки подачі палива. У пакеті Matlab Simulink перевірено працездатність запропонованої методики.The method of combustion engine speed characteristics mathematical modeling, allowing to take into account dependence of these characterisrics, is offered, both from speed of rotation of crankshaft of combustion engine and from the coefficient of opening of shutter of serve of fuel. The capacity of the offered method is tested in the Matlab Simulink package.
|
9. |
Войтенко В. А. Математическое моделирование упругой подвески автомобіля [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко // Электротехнические и компьютерные системы. - 2013. - № 10. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2013_10_7 Рассмотрена схема замещения упругой подвески автомобиля и предложена её математическая модель, которая позволяет оценить плавность хода автомобиля и влияние на неё параметров конструктивных основных элементов упругой подвески. В пакете Matlab Simulink проверена работоспособность предложенной модели. По результатам моделирования проведен анализ частотных свойств подвески автомобиля.Розглянуто схему заміщення пружної підвіски автомобіля, запропоновано математичну модель, яка дозволяє оцінити плавність ходу автомобіля і вплив на нього параметрів основних конструктивних елементів пружної підвіски. У пакеті Matlab Simulink перевірено працездатність запропонованої моделі. За результатами моделювання проведено аналіз частотних властивостей підвіски автомобіля.The mathematical model of resilient pendant of transport vehicle, allowing to estimate the smoothness of car motion and influence the changes of parameter’s of basic structural elements on him, is offered. The capacity of the offered model is tested in the Matlab Simulink package. On results the design the analysis of frequency properties of pendant of transport vehicle is conducted.
|
10. |
Войтенко В. П. Методика розрахунку акустичних властивостей системи "рейка – сторонній предмет" [Електронний ресурс] / В. П. Войтенко, Ю. І. Осенін // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 10. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_10_9
|
11. |
Конопельнюк В. В. Вміст серотоніну та триптофану в сироватці крові щурів за умов розвитку хронічної алкогольної інтоксикації [Електронний ресурс] / В. В. Конопельнюк, В. В. Войтенко, О. М. Савчук, Л. І. Остапченко // Одеський медичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Omj_2013_2_3
|
12. |
Войтенко В. А. Влияние ограничения электродвижущей силы усилителя мощности на работу контура регулирования тока, настроенного на модульный оптимум [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2011. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2011_2_5 Рассмотрена проблема настройки контура регулирования тока на модульный оптимум с учётом ограниченного значения электродвижущей силы усилителя мощности. Приведены аналитические зависимости между соотношением компенсируемой и некомпенсируемой постоянными времени и необходимым запасом электродвижущей силы усилителя мощности, при котором обеспечивается работа контура регулирования тока в линейном режиме.Розглянуто проблему настройки контуру регулювання струму на модульний оптимум з урахуванням обмеженого значення електрорушійної сили підсилювача потужності. Приведено аналітичні залежності між співвідношенням постійних часу, що компенсуються і не компенсуються і необхідним запасом електрорушійної сили підсилювача потужності, за якого забезпечено роботу контуру регулювання струму в лінійному режимі.The problem of contour's tuning regulation of current with registration of the limited value electromotive force on the power strengthener's exit is examined. Analytical dependences between the correlation of a compensated and uncompensated time constant and the necessary supply electromotive force on the power strengthener's exit are given. Working of the contour's tuning regulation of current in the linear mode is provided by this necessary supply.
|
13. |
Войтенко В. А. Порівняльний енергетичний аналіз впливу на навколишнє середовище транспортних засобів на електричній і бензиновій тязі [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2011. - № 3. - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2011_3_38 Шляхом оцінювання коефіцієнтів корисної дії процесів перетворення теплової енергії корисних копалин у механічну енергію за допомогою електропривода і двигуна внутрішнього згорання проведено аналіз впливу на екологію транспортних засобів на електричній та бензиновій тязі. Обгрунтовано висновок щодо переваг електричної тяги.Через оценку коэффициентов полезного действия процессов преобразования тепловой энергии полезных ископаемых в механическую энергию с помощью электропривода и двигателя внутреннего сгорания проведен анализ влияния на экологию транспортных средств на электрической и бензиновой тяге. Обоснован вывод о преимуществах электрической тяги.Through estimation of output-input ratios of processes of transformation the thermal energy of minerals in mechanical energy by electric drive and combustion engine to be conducted analysis of influence on ecology of transport vehicles on electric andpetrol traction. A conclusion about advantages of electric traction is grounded.
|
14. |
Войтенко В. А. Пропорционально-интегральный регулятор с двойным интегрированием [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко // Электротехнические и компьютерные системы. - 2011. - № 4. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2011_4_5 Рассмотрена проблема влияния отрицательной внутренней обратной связи по ЭДС двигателя постоянного тока на работу контура регулирования тока, настроенного на модульный оптимум. Предложено вместо пропорционально-интегрального регулятора тока использовать пропорционально-интегральный регулятор с двойным интегрированием сигнала ошибки по току. Проведен сравнительный анализ статических и динамических ошибок работы контура регулирования тока с обоими регуляторами.Розглянуто проблему впливу негативного внутрішнього зворотного зв'язку за ЕРС двигуна постійного струму на роботу контуру регулювання струму, налаштованого на модульний оптимум. Запропоновано замість пропорційно-інтегрального регулятора струму використовувати пропорційно-інтегральний регулятор з подвійною інтеграцією сигналу помилки за струмом. Проведено порівняльний аналіз статичних і динамічних помилок роботи контуру регулювання струму з обома регуляторами.The problem of influencing of negative internal feed-back on electromotive force of engine of direct current on the process of adjusting of current in the contour of adjusting of the current adjusted on a module optimum is examined. It is suggested inplace of proportionally-integral regulator of current to use a proportionally-integral regulator with double integration of signal of error on a current. The comparative static and dynamic error of work of contour of current analysis with both regulatorsis conducted.
|
15. |
Войтенко В. А. Синтез системы стабилизации мощности генератора [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко // Электротехнические и компьютерные системы. - 2012. - № 5. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2012_5_11 Предложена функциональная схема системы стабилизации мощности генератора и методика синтеза её параметров. Разработана математическая модель системы стабилизации мощности генератора в пакете Matlab Simulink, с помощью которой проверена её работоспособность.Запропоновано функціональну схему системи стабілізації потужності генератора і методику синтезу її параметрів. Розроблено математичну модель системи стабілізації потужності генератора в пакеті Matlab Simulink, за допомогою якої перевірено її працездатність.The functional diagram of the system of stabilization of power of generator and method of synthesis of its parameters is offered. The mathematical model of the system of stabilization of power of generator in the Matlab Simulink package, which its capacity is tested on, is developed.
|
16. |
Войтенко В. А. Метод измерения индуктивности обмотки статора явнополюсного синхронного двигателя по продольной и поперечной осям обмотки возбуждения [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко // Электротехнические и компьютерные системы. - 2012. - № 6. - С. 121-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2012_6_24 Рассмотрена математическая модель синхронного двигателя, предназначенная для исследования зависимости индуктивности двух последовательно включённых фаз обмотки статора от угла поворота вала. Предложен метод оценки индуктивности обмотки статора синхронного двигателя по продольной и поперечной осям обмотки возбуждения.Розглянуто математичну модель синхронного двигуна, яка призначена для дослідження залежності індуктивності двох послідовно увімкнених фаз обмотки статора від кута повороту вала. Запропоновано метод оцінювання індуктивності обмотки статора синхронного двигуна по подовжній і поперечній обсях обмотки збудження.The mathematical model of synchronous engine, intended for research of inductance's dependence of stator puttee's two consistently included phases from the corner of billow turning, is considered. The method of estimation of stator puttee's inductanceof synchronous engine and longitudinal and transversal to the axes of puttee of excitation has been offered.
|
17. |
Войтенко В. А. Некоторые аспекты работы автономного источника питания электротранспортного средства [Електронний ресурс] / В. А. Войтенко, Е. А. Смотров, Д. В. Вершинин // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2010. - № 1. - С. 6-12 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2010_1_3 Исследованы несколько вариантов схем бортового источника питания, который обеспечивает утилизацию кинетической энергии электротранспортного средства при торможении с последующим использованием её при разгоне и движении. Проведен сравнительный анализ энергетических характеристик этих вариантов на их соответствие требованиям электропривода.Досліджено декілька варіантів схем бортового джерела живлення, що забезпечує утилізацію кінетичної енергії електротранспортного засобу у разі гальмування з подальшим використанням її для розгону та руху. Проведено порівняльний аналіз енергетичних характеристик цих варіантів на їх відповідність вимогам електропривода.A few variants of side source electric energy, which provides utilization of kinetic energy of electro mobile at braking with the subsequent use of her at acceleration and motion, are explored. To be conducted comparative analysis of power descriptions of these variants on their accordance to the requirements of electro drive.
|
18. |
Осенін Ю. І. Пристрій для діагностування рейкової колії з адаптацією до умов неконтрольованих акустичних перешкод [Електронний ресурс] / Ю. І. Осенін, В. П. Войтенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 11. - С. 60-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_11_11
|
19. |
Войтенко В. П. Електронний пристрій для контролю процесів енергообміну в екіпажі [Електронний ресурс] / В. П. Войтенко, Г. О. Войтенко // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 2. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_2_11
|
20. |
Осенін Ю. І. Моніторинг стану коліс під час руху рухомого складу [Електронний ресурс] / Ю. І. Осенін, В. П. Войтенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 14. - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_14_33
|
| |