Пошуковий запит: (<.>A=Вихляєв Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Вихляєв Ю. М. Інноваційна методика навчання технічного прийому підрізка зліва у студентів-початківців [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв, О. М. Чечиньова // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2012_3_18
|
2. |
Вихляєв Ю. М. Управління і коригування напрямку руху у сліпих та учнів зі збереженим зором [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(1). - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(1)__16
|
3. |
Вихляєв Ю. М. Особливості формування техніко-тактичних навичок підлітків на прикладі спортивного орієнтування [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв, О. В. Доценко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(4). - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(4)__15
|
4. |
Вихляєв Ю. М. Педагогічні умови формування спеціальних умінь та навичок у спортивному орієнтуванні [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв, О. В. Доценко // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 3. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2013_3_9 Педагогічні умови формування спеціальних умінь і навичок підлітків у спортивному орієнтуванні відіграють важливу роль у забезпеченні кінцевих результатів підготовки та ефективності проведення навчального процесу у позашкільних навчальних закладах. Проведені дослідження показали, що основною педагогічною умовою є забезпечення цілісності структурних компонентів навчання, а саме: загальної, спеціальної та варіативної підготовки, що в свою чергу включають цілу низку компонентів. Творчий і ефективний хід навчального процесу передбачає тісну суб'єкт-суб'єктну взаємодію тренера та учня, індивідуально-творчий розвиток підлітків, їх інтелектуальне і фізичне вдосконалення. Результативне педагогічно-виховне втручання тренера включає управління мотивацією та визначення цілей тренування підлітків, розвиток їх здібності до прийняття самостійних рішень, упевненості у своїй успішності, виховання вольових рис характеру, патріотизму та любові до рідного краю.
|
5. |
Вихляєв Ю. М. Доценко О. В. Моделювання процесу навчання підлітків спеціальним умінням і навичкам у спортивному орієнтуванні [Електронний ресурс] / Ю. М. Доценко О. В. Вихляєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 2. - С. 14-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_2_4
|
6. |
Вихляєв Ю. М. Шляхи вдосконалення неформальної фізкультурної освіти студентів [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(2). - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(2)__19
|
7. |
Вихляєв Ю. М. Планування та контроль самостійної роботи студентів із фізичного виховання [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв, О. М. Чиченьова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 160–163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_41 Розглянуто особливості застосування самостійної роботи студентів, яка у зв'язку з недостатньою кількістю обов'язкових занять і дефіцитом рухової активності студентів стає важливим чинником пошуку прихованих резервів та способів оптимізації навчального процесу з фізичного виховання. Досліджено, що індивідуальні (домашні) завдання є необхідною умовою самостійної роботи, контроль за її виконанням здійснюється за допомогою відповідних тестів. Підставою для планування й складання домашніх завдань є визначення недоліків у загальній і спеціальній фізичній підготовленості студентів. Планування самостійної роботи студентів потрібно виконувати у вигляді кафедральної програми самостійних занять, індивідуальних завдань та відповідної системи тестування.
|
8. |
Вихляєв Ю. М. Особливості самостійної роботи студентів збірних команд факультетів [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 252–256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_59 Розглянуто особливості самостійної роботи студентів, яка у зв'язку з недостатньою кількістю обов'язкових занять і недоліками фізичної підготовленості стає важливим чинником пошуку прихованих резервів та шляхів оптимізації навчально-тренувального процесу. Функціонування збірних команд факультетів вносить конкретику в спортивно-масову роботу на факультетах, надає можливість підготувати студентів старших курсів до змагань, підтримувати та розвивати їх фізичну й технічну підготовленість. Документація з планування самостійної роботи студентів-спортсменів повинна мати варіанти індивідуальних завдань з урахуванням специфіки тижневих мікроциклів виду спорту, матеріальної бази навчального відділення, стану фізичної підготовленості контингенту студентів, а також відповідні тести й показники контролю.
|
9. |
Вихляєв Ю. М. Порівняльні можливості використання сенсорних систем для корекції напрямку руху в сліпих та дітей зі збереженим зором [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - № 1. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2014_1_18
|
10. |
Вихляєв Ю. М. Можливості сенсорних аналізаторів сліпих учнів у сприйманні інформації та коригуванні циклічних вправ [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв, З. І. Загорська, О. С. Вернігорова, С. В. Рудяк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 24. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_24_11
|
11. |
Вихляєв Ю. М. Управління руховими діями сліпих [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 28. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_28_9
|
12. |
Вихляєв Ю. М. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(2). - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(2)__24
|
13. |
Вихляєв Ю. М. Інноваційні технології фізичного виховання студентів [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__26
|
14. |
Вихляєв Ю. Корекція координаційних якостей сліпих учнів [Електронний ресурс] / Ю. Вихляєв // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2016. - Вип. 20. - С. 428-434. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2016_20_87
|
15. |
Вихляєв Ю. М. Самостійні заняття як резерв рухової активності студентів [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 38. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_38_12
|
16. |
Вихляєв Ю. М. Формування техніко-тактичних умінь та навичок підлітків, які навчаються спортивному орієнтуванню [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв, О. В. Доценко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 39. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_39_19
|
17. |
Вихляєв Ю. Середовищно орієнтований підхід до самостійних занять видами рухової активності [Електронний ресурс] / Ю. Вихляєв // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2014_18(1)__10 Досліджено середовищно орієнтований підхід до виховання у студентів потреби до самостійних занять фізичними вправами як засіб актуалізації здорового способу життя молоді через включення їх в особистісно значущу діяльність функціонування поведінкових сеттінгів, що регламентують поведінку людини специфікою та умовами спортивних споруд, правилами видів спорту чи рухової активності, етикою взаємовідносин у даній групі спортсменів та аматорів. Розглянуті поведінкові сеттінги "Протасів яр" і "Більшовик" є прикладом зимового спортивно-оздоровчо-орієнтовного середовища, яке можна залучити для поліпшення навчального процесу з фізичного виховання, в якому активний педагогічний вплив на особистість студента на заняттях доповнюється спеціальними умовами системних формуючих впливів просторово-предметного і соціокультурного оточення, що виховують прояв спортивно-оздоровчих інтересів і потреб студентів до самостійних занять фізичними вправами.
|
18. |
Вихляєв Ю. М. Порівняльна оцінка методик електромасажу і електростимулювання та їх використання у фізіотерапії [Електронний ресурс] / Ю. М. Вихляєв, Н. І. Пеценко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2018. - Вип. 4. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2018_4_10
|
19. |
Вихляєв Ю. Новий тренажер для відновлення хребта [Електронний ресурс] / Ю. Вихляєв // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2018. - Вип. 5. - С. 359-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2018_5_56
|
20. |
Антонова-Рафі Ю. В. Комп’ютерна модель ортопедичного супінатора для реабілітаційної інженерії в середовищі ANSYS [Електронний ресурс] / Ю. В. Антонова-Рафі, А. В. Соломін, Г. В. Гетун, Ю. М. Вихляєв, Л. В. Матвієнко // Управління розвитком складних систем. - 2018. - Вип. 36. - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2018_36_23
|
| |