Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Вакуленко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 66
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Вакуленко І. Використання краєзнавчого матеріалу при вивченні теми "Наш край" на уроках з історії України [Електронний ресурс] / І. Вакуленко // Етнічна історія народів Європи. - 2012. - Вип. 38. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2012_38_24
| 2. |
Євтушевський М. Н. Технологічні основи розведення ондатри у фермерських та присадибних господарствах України [Електронний ресурс] / М. Н. Євтушевський, І. C. Вакуленко // Науково-технічний бюлетень. - 2013. - № 109(2). - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntb_2013_109(2)__7
| 3. |
Вакуленко І. А. Визначення механізму зношування вуглецевої сталі з мартенситною структурою [Електронний ресурс] / І. А. Вакуленко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 2. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_2_10 Оцінено ступінь зміни твердості металу залізничного колеса зі структурою мартенситу підчас кочення. Як характеристику міцності використано твердість за Роквеллом. Випробування на зношування проведено за умов нормального навантаження, з проковзуванням (10 %) і без проковзування, на випробувальному устаткуванні СМЦ-2. Параметри тонкої кристалічної будови (ступінь тетрагональності кристалічної решітки, густина дислокацій, розмір областей когерентного розсіювання, величина викривлень кристалічної решітки другого роду) визначено з використанням методик рентгенівського структурного аналізу. Під час експлуатації залізничних коліс різного рівня міцності виникнення ушкоджень на поверхні кочення зумовлене від одночасної дії сил тертя та циклічно змінних навантажень. Вважаючи, що формування осередків руйнування значною мірою визначається станом об'ємів металу поблизу з поверхнею кочення залізничного колеса, слід очікувати відмінностей в розвитку процесів тертя за високої контактної напруги для коліс з різним рівнем міцності та структурним станом. У процесі випробувань на зношування одержано ефект пом'якшення вуглецевої сталі зі структурою після гартування на мартенсит. Зниження твердості склало значення від 3,5 до 7 % від рівня стану металу після гартування. Ефект пом'якшення супроводжувався зниженням ступеня тетрагональності кристалічної решітки мартенситу, подрібненням областей когерентного розсіювання, збільшенням густини дислокацій і викривлень кристалічної решітки другого роду. Одержані результати указують на необхідність продовження досліджень стосовно уточнення механізму одержаного ефекту пом'якшення.
| 4. |
Вакуленко І. О. Перспектива використання атермічних технологій пом’якшення металу елементів рухомого складу [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, С. В. Пройдак, М. М. Грищенко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 3. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_3_7 Здійснено оцінку можливості використання атермічних технологій пом'якшення металу елементів кузова і колеса залізничного вагону. Матеріалом для дослідження були вуглецеві сталі фрагмента ободу залізничного колеса з 0,55 % С, 0,74 % Mn, 0,33 % Si і сталь 20. Сталь залізничного колеса досліджено у стані після термічного зміцнення і холодного наклепу після експлуатації. Сталь 20 досліджено після холодної пластичної деформації прокаткою. Електричну імпульсну обробку (ЕО) здійснено на спеціальному устаткуванні. Як характеристику міцності металу використано твердість за Віккерсом. Дослідження мікроструктури здійснено з використанням світлового та електронного мікроскопів. Під час експлуатації елементів рухомого складу різного рівня міцності виникнення ушкоджень на металевих поверхнях зумовлене одночасною дією достатньо складних навантажень. Враховуючи, що формування осередків руйнування значною мірою визначається станом об'ємів металу поблизу з місцями максимальних діючих напружень, розробка технологій зниження темпу накопичення дефектів або рівня діючих напружень надасть змогу подовжити термін роботи елементів рухомого складу. Після ЕО фрагменту ободу колеса змінам твердості відповідали закономірні зміни внутрішньої будови металу. Пропорційно зростанню ступеню холодної деформації прокаткою міцність низьковуглецевої сталі зростає. Знакозмінне вигинання холоднодеформованого листового прокату супроводжується зниженням міцності, яке зумовлене змінами субструктури металу. Процес пом'якшення наклепаної сталі супроводжується субструктурними змінами, які більшою мірою притаманні зміцненню від холодної пластичної деформації: диспергування дислокаційної чарункової структури, формування нових та переміщення сформованих субмеж. Впровадження за умов ремонтної бази залізничних депо технології електричної імпульсної обробки надасть змогу без застосування нагріву металу досягти необхідного рівня пом'якшення наклепаної по поверхні кочення сталі залізничного колеса. Наведена обробка дозволить знизити твердість і подовжити термін використання різців у разі відновлення профілю катання залізничного колеса.
| 5. |
Куліченко А. Я. Оцінка якісних показників контактування поверхневих шарів трибологічної cистеми "колесо–рейка" [Електронний ресурс] / А. Я. Куліченко, М. О. Кузін, І. O. Вакуленко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 3. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_3_8 Сучасні уявлення про контактну взаємодію тіл за умов тертя грунтуються на моделях, які враховують геометричні параметри приповерхневих шарів складових трибосистем. Дані моделі надають змогу із високим рівнем адекватності описувати особливості рельєфу поверхонь деталей та їх вплив на експлуатаційні характеристики вузлів тертя за умов пружних навантажень. Разом із тим можливість появи пластичних деформацій, особливо перед початком експлуатації фрикційних систем, дані моделі не враховують. Тому здійснено розробку нових математичних підходів опису попередньо прикладених деформацій та їх вплив на експлуатаційні характеристики трибосистем. Із використанням підходів контактної механіки проаналізовано вплив попереднього навантаження на контактування плоских шорстких поверхонь із використанням моделі, яка грунтується на припущеннях про нормальний розподіл висот мікронерівностей і пластичного деформування під час першого навантаження. Аналітично встановлено, що у разі помірного зниження тиску у порівнянні з початковим фактична площа контакту є пропорційною тиску у відношенні 2/3. Встановлено, що розмір плями контакту є пропорційним тиску першого навантаження. Показано, що за тисків, менших, ніж початково прикладені до контактуючих поверхонь, характерними є більші значення фактичної поверхні контакту, число плям фактичного контакту, ніж для тих же тисків під час першого навантаження.
| 6. |
Вакуленко І. О. Електрична імпульсна обробка зварного з’єднання алюмінієвого сплаву [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 4. - С. 73-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_4_10
| 7. |
Вакуленко І. О. Вплив схеми навантаження на однорідність розподілу деформації при пластичній течії вуглецевої сталі [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 6. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_6_15
| 8. |
Вакуленко І. О. Визначення об’ємної частки зміцненого шару в прокаті з вуглецевої сталі [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, М. М. Грищенко, В. Г. Раздобрєєв // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 6. - С. 85-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_6_16
| 9. |
Вакуленко І. З досвіду використання етнологічного матеріалу на уроках історії України в 9 класі загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / І. Вакуленко // Етнічна історія народів Європи. - 2008. - Вип. 24. - С. 142–145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2008_24_25
| 10. |
Вакуленко І. О. Вплив електричного іскрового розряду на твердість вуглецевої сталі [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, С. В. Пройдак, З. Страдомскі, В. А. Дядько // Наука та прогрес транспорту. - 2014. - № 2. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_2_12 Мета роботи - оцінка впливу електричної іскрової обробки на стан поверхневого нашарування вуглецевої сталі, що формується. Як матеріал для дослідження використано сталь фрагменту ободу залізничного колеса з хімічним складом 0,65 % С, 0,67 % Mn, 0,3 % Si, 0,027 % P, 0,028 % S. Структурні дослідження проведено з використанням світлової мікроскопії та методик кількісної металографії. Структурний стан дослідженої сталі відповідав стану після гарячої пластичної деформації. Аналіз розподілу мікротвердості в мікрооб'ємах металу катоду проведено з використанням мікротвердоміра типу ПМТ-3. Аналіз мікроструктури показав існування якісних розбіжностей у внутрішній будові металу покриття залежно від ділянки, яка досліджується. Одержані результати підтверджують відомі положення, що формування поверхневого покриття за технологією електричного іскрового розряду визначається умовами переносу й кристалізації металу. У результаті електричної іскрової обробки, за умов однакового металу аноду і катоду, сформований перший прошарок покриття за зовнішніми ознаками відповідає однофазному стану. В об'ємі металу покриття поява часток карбідної фази супроводжується зниженням значень твердості. Формування багатошарового поверхневого покриття у разі електричної іскровіої обробки супроводжується виникненням градієнту структур за його товщиною. За досягненим рівнем ефект поверхневого зміцнення від іскрового розряду може бути конкурентоспроможним більшості термічних та хіміко-термічних технологій обробки поверхні металевих матеріалів.
| 11. |
Вакуленко І. О. Вплив дисперсності структурних складових вуглецевої сталі на опір руйнуванню [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко, О. М. Перков // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 19. - С. 237-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_19_49
| 12. |
Вакуленко І. О. Залежність процесів виникнення смуг деформації від структурних параметрів низьковуглецевих сталей після відпалу [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко, О. М. Перков // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 19. - С. 240-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_19_50
| 13. |
Вакуленко І. О. Залежність рівня внутрішніх напружень в елементах залізничних вісей від режимів зміцнюючої обробки [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко, О. М. Перков // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 20. - С. 213-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_20_51
| 14. |
Вакуленко І. О. Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, М. М. Грищенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 23. - С. 175-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_23_38
| 15. |
Вакуленко І. О. Аналіз структурних змін в металі залізничних коліс при їх експлуатації [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 22. - С. 168-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_22_41
| 16. |
Вакуленко І. О. Етапи виникнення дислокаційної чарункової структури в холоднодеформованій вуглецевій сталі [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко, М. М. Грищенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 22. - С. 172-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_22_42
| 17. |
Вакуленко І. О. Оцінка необерненої ушкоджуваності при втомі вуглецевої сталі [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, О. М. Перков, М. Кнапінскі, Д. М. Болотова // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - Вип. 3. - С. 65-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_3_9 Здійснено оцінку рівня ушкоджуваності вуглецевої сталі за умов циклічного навантаження. Матеріалом для дослідження були сталі фрагментів ободу залізничного колеса й голівки рейки з хімічним складом 0,65 % С, 0,67 % Mn, 0,3 % Si, 0,027 % P, 0,028 % S та 0,7 % C, 0,82 % Mn, 0,56 % Si, 0,025 % P, 0,029 % S відповідно. На основі аналізу кривих втоми високо вуглецевих сталей були визначені положення меж, що розділяють області оберненої та необерненої ушкоджуваності за циклічного навантаження. Показано, що з ростом концентрації вуглецю в сталі, за умов незмінності її структурного стану, спостерігається підвищення межі втоми. Разом із цим спостерігається прискорення процесів, що визначають умови переходу від етапу формування субмікротріщин до мікротріщин. Дослідженнями розподілу мікротвердості в металі після руйнування у разі втоми підтверджено характер впливу кількості вуглецю в сталі. Незалежно від етапів формування осередку руйнування характер поведінки вуглецевих сталей при втомі визначається співвідношенням між процесами зміцнення й пом'якшення. При циклічному навантаженні виникаюча неоднорідність розподілу внутрішніх напружень зменшується зі збільшенням відстані поверхні руйнування. Аналіз процесів внутрішньої перебудови у разі втоми дозволив визначити, що на етапах до початку інкубаційного періоду в мікроб'ємах металу вже присутні осередки з неоднорідним розташуванням дефектів кристалічної будови та, у першу чергу, дислокацій.
| 18. |
Вакуленко І. О. Вплив хімічних сполук на формування електродугового розряду [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, С. О. Плітченко, Д. М. Макаревич // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 4. - С. 86-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_4_11 Проведено порівняльний аналіз впливу хімічних сполук на процес запалювання електричної дуги, умови її горіння. Матеріалом для електроду послугував низько вуглецевий дріт діаметром 3 мм зі сталі з 0,15 % вуглецю. В якості речовин, що визначають умови формування електродугового розряду, були використані каолін; CaCO3 з домішками гіпсу до 60 %; SiO2 та Fe - Si за концентрації заліза до 50 %. Дослідження проводилися при використанні електричного струму постійного напрямку, дуги зворотної полярності. У момент запалювання електричної дуги визначали величини електричного струму та напруги на дузі. Після природного розриву електричної дуги, остаточну величину зазору між електродами приймали в якості максимальної довжини дуги. За умов експерименту перенос металу в міжелектродному проміжку відповідав краплинному механізму. За зовнішніми ознаками співвідношення між максимальною довжиною дуги та потужністю електричного струму має вигляд експоненціальної залежності. Питома потужність електричного дугового розряду в момент запалення дуги на одиницю її довжини відображає стан середовища в міжелектродному проміжку. За умов однакової установочної сили електричного струму визначено послідовність розташування досліджуваних сполук у порядку збільшення їх впливу на процес горіння дуги. Мінімальний вплив спостерігається з боку каоліну, а максимальний - з Fe - Si.
| 19. |
Вакуленко І. О. Оцінка ступеня зниження твердості холодно деформованої вуглецевої сталі після електричної імпульсної обробки [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, С. В. Пройдак, Ю. Л. Надеждін // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Технічні науки. - 2012. - Вип. 25. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2012_25_17
| 20. |
Вакуленко І. О. Вплив накатування на твердість вуглецевої сталі після гартування [Електронний ресурс] / І. О. Вакуленко, С. В. Пройдак, Д. М. Болотова, В. Г. Єфременко // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Технічні науки. - 2014. - Вип. 28. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2014_28_14 Досліджено характер зміни твердості і параметрів тонкої будови загартованої вуглецевої сталі під час деформації накатуванням. Встановлено, що ступінь пом'якшення сталі під час накатування обумовлена співвідношенням процесів розпаду пересиченого твердого розчину і зміцнення від додатково введених дислокацій.
| | |
|
|