Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Будіянський М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Будіянський М. Ф. 
Мотивація насильницької поведінки підлітків [Електронний ресурс] / М. Ф. Будіянський // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(1). - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(1)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.983 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Будіянський М. Ф. 
Особливості прояву агресивності в підлітків [Електронний ресурс] / М. Ф. Будіянський // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_12
Акцентовано увагу на поняттях «агресія» та «агресивні реакції». Вивчено залежність між практикою сімейного керівництва й агресивною поведінкою у дітей. Розглянуто взаємини з однолітками як значущий чинник становлення агресивних форм поведінки. Досліджено вплив засобів масової інформації, перш за все, кіно і телебачення, на засвоєння дитиною моделей агресивної поведінки. Виділено рівень агресивності вчителя як одну з причин агресивної поведінки дітей. Зафіксовано, що поряд із зовнішніми причинами агресії може бути присутня біологічна детермінація, яка обумовлює характерологічні особливості дитини. Зауважено, що агресія у підлітковому віці пов’язана з самооцінкою, здатністю до лідерства і негативізмом. Підсумовано, що необхідно знижувати прояви агресивної поведінки у підлітків через створення системи ефективного соціального контролю на декількох рівнях – суспільства, сім'ї і малих груп , самої особистості. Акцентировано внимание на понятиях «агрессия» и «агрессивные реакции». Изучена зависимость между практикой семейного руководства и агрессивным поведением у детей. Рассмотрены взаимоотношения со сверстниками как значимый фактор становления агрессивных форм поведения. Исследовано влияние средств массовой информации, прежде всего, кино и телевидения, на усвоение ребенком моделей агрессивного поведения. Выделен уровень агрессивности учителя как одна из причин агрессивного поведения детей. Зафиксировано, что наряду с внешними причинами агрессии может присутствовать биологическая детерминация, которая обусловливает характерологические особенности ребенка. Отмечено, что агрессия в подростковом возрасте связана с самооценкой, способностью к лидерству и негативизмом. Подытожено, что необходимо снижать проявления агрессивного поведения у подростков через создание системы эффективного социального контроля на нескольких уровнях – общества, семьи и малых групп, самой личности.The attention is focused on the concept of «aggression» and «aggressive reaction». Studied the relationship between the practice of family leadership and aggressive behavior in children. Examined peer relationships as an important factor of formation of aggressive behaviors. The influence of the media, especially film and television, the absorption of the child models of aggressive behavior. Allocated to the level of aggressiveness of the teacher as one of the causes of aggressive behavior in children. Recorded that along with external causes of aggression may be present biological determination, which causes characterological features of the child. Noted that aggression in adolescence is associated with self-esteem, ability to lead and negativism. Summarize, it is necessary to reduce aggressive behaviors in adolescents through the creation of an effective system of social control on several levels - social, family and small groups, the personality.
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.446 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Будіянський М. Ф. 
Соціально-педагогічна та психологічна занедбаність у дитячому віці [Електронний ресурс] / М. Ф. Будіянський, О. В. Фрунзе // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 7-8. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_7-8_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 524.831 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Будіянський М. Ф. 
Гендерні та вікові прояви агресії неповнолітніх [Електронний ресурс] / М. Ф. Будіянський // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2012. - Т. 17, Вип. 8. - С. 354-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2012_17_8_43
Розглянуто проблеми виникнення агресії у неповнолітніх. Визначено певні вікові та статеві відмінності агресивної поведінки та причини її виникнення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 69.76 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Білова М. Е. 
Профілактика стресових станів: тілесно орієнтовані, когнітивні, медитативні техніки [Електронний ресурс] / М. Е. Білова, М. Ф. Будіянський // Габітус. - 2021. - Вип. 26. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_26_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.074 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського