Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (331)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Будна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Жирська Г. Я. 
Концептуальні засади змісту предмета "Основи здоров’я" для загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. Я. Жирська, О. М. Кікінежді, Н. О. Будна // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_23
Наведено концепцію побудови курсу «Основи здоров’я» для загальноосвітніх навчальних закладів на основі впровадження здоров’язберігальної технології навчання. Розкрито особливості гуманістичного, особистісно орієнтованого та гендерного підходів до її реалізації. Обгрунтовано роль оздоровчої функції загальноосвітньої школи, що передбачає створення екологічно безпечного, творчо розвивального, емоційно сприятливого середовища за умови суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителів, учнів і батьків.Представлена концепция построения курса «Основы здоровья» для общеобразовательных учебных заведений на основе внедрения здоровьесберегающей технологии обучения. Раскрыты особенности гуманистического, личностно ориентированного и гендерного подходов к ее реализации. Обоснована роль оздоровительной функции общеобразовательной школы, которая предусматривает создание экологически безопасной, творчески развивающей, эмоционально благоприятной среды при условии субъект-субъектного взаимодействия учителей, учеников и родителей.A concept for construction of the course «Fundamentals of health» for general educational establishments through the introduction of health saving training technology has been introduced. The features of humanistic, learner-centered and gender-based approaches for its implementation have been revealed. The role of health-improvement function of a secondary school that provides formation of the ecologically safe, creative developing, emotionally supportive environment provided subject-to-subject interaction of teachers, students and parents has been substantiated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.817 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського