Пошуковий запит: (<.>A=Бортнік Ж$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Бортнік Ж. Форми реалізації екзистенційної свідомості у сучасній монодрамі: сповідь vs скарга [Електронний ресурс] / Ж. Бортнік // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 28. - С. 3-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_28_3
|
2. |
Бортнік Ж. І. Діалог між "Я" та "Іншим" у монодрамі Н. Нежданої "Мільйон парашутиків" у контексті проблем ідентифікації [Електронний ресурс] / Ж. І. Бортнік // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Філологія. Літературознавство. - 2011. - Т. 166, Вип. 154. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2011_166_154_7
|
3. |
Бортнік Ж. І. Поетика сповіді в сучасній монодрамі [Електронний ресурс] / Ж. І. Бортнік // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Філологія. Літературознавство. - 2013. - Т. 222, Вип. 210. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2013_222_210_5
|
4. |
Бортнік Ж. Характер конфлікту в сучасній монодрамі [Електронний ресурс] / Ж. Бортнік // Сучасні літературознавчі студії. - 2014. - Вип. 11. - С. 66-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sls_2014_11_9
|
5. |
Бортнік Ж. Рецепція драматичного твору в процесі інсценізації монодрами (на прикладі хроніки В. Шекспіра "Річард ІІІ" та вистави "Річард після Річарда" режисера І. Волицької) [Електронний ресурс] / Ж. Бортнік // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. - 2014. - № 19. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnufll_2014_19_4 Розглянуто основні етапи та особливості створення сценічного тексту монодрами та тексту вистави на прикладі хроніки В. Шекспіра "Річард III". Зазначено, що, створюючи сценічний текст монодрами та вистави, його автори виокремлюють з літературного тексту єдиного суб'єкта дії, обирають матеріал, що ілюструє формування межового стану свідомості персонажа, вкладають в його вуста слова інших персонажів, проектуючи крізь свідомість єдиного суб'єкта дії.
|
6. |
Бортнік Ж. І. Створення тексту монодрами та її театральна рецепція (на прикладі поезій Саші Чорного та вистави О. Девотченка "Концерт Саші Чорного для фортепіано з артистом") [Електронний ресурс] / Ж. І. Бортнік // Молодий вчений. - 2015. - № 3(1). - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_3(1)__25
|
7. |
Бортнік Ж. Монодрама як об’єкт теоретичної та критичної рефлексії: історія досліджень [Електронний ресурс] / Ж. Бортнік // Питання літературознавства. - 2015. - Вип. 91. - С. 123-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2015_91_12
|
8. |
Бортнік Ж. Театральна рецепція монодрами (на прикладі поеми "Сон" Т. Шевченка) [Електронний ресурс] / Ж. Бортнік // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 47. - С. 13-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_47_6
|
9. |
Бортнік Ж. Художній час і простір у сучасній українській монодрамі [Електронний ресурс] / Ж. Бортнік // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. - 2016. - № 8. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnufll_2016_8_4 Розглянуто особливості художнього часу та простору сучасної української монодрами як одного з компонентів її жанрового моделювання. Проаналізовано часопросторові відношення у цій жанровій моделі кінця XX - початку XXI ст. на прикладі п'єс сучасних українських драматургів. Зазначено, що "хронотоп кризи та життєвого зламу" в монодрамі розділений на хронотоп суб'єкта та об'єкта. Автори-драматурги вдаються до використання прийому асоціативної ретроспекції, актуалізують властивості людської уяви та пам'яті, тому переносять граничний хронотоп на рівень читацького сприйняття.
|
10. |
Бортнік Ж. Театральність сучасної монодрами: психологічний і поетологічний аспекти [Електронний ресурс] / Ж. Бортнік // Сучасні літературознавчі студії. - 2017. - Вип. 14. - С. 80-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sls_2017_14_9
|
11. |
Бортнік Ж. І. Особливості рецепції трагедії В. Шекспіра "Отелло" в сучасному українському театрі (на прикладі вистави "Отелло / Україна / Facebook") [Електронний ресурс] / Ж. І. Бортнік // Закарпатські філологічні студії. - 2021. - Вип. 20(1). - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2021_20(1)__27
|
12. |
Бортнік Ж. Ґенеза сучасної української монодрами: тематико-проблематичний аспект [Електронний ресурс] / Ж. Бортнік // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 3(2). - С. 179-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_3(2)__32
|
13. |
Бортнік Ж. І. Функції гетеротопій в сучасній українській драматургії [Електронний ресурс] / Ж. І. Бортнік // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2023. - Вип. 17. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2023_17_54
|
14. |
Бортнік Ж. Деконструкція національних наративів: трагікомедія і трагіфарс (драматургія Л. Тимошенко, Лєни Лягушонкової, В. Ченського) [Електронний ресурс] / Ж. Бортнік // International journal of philology. - 2023. - Vol. 14, № 3. - С. 72-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjouph_2023_14_3_10
|