Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Богун І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Богун І. Ю. Формування агресивної поведінки підлітка під впливом мас-медіа [Електронний ресурс] / І. Ю. Богун, С. О. Кубіцький // Вісник Національного університету оборони України. - 2010. - Вип. 5. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2010_5_3
| 2. |
Ігнатов Г. С. Система контролю нагріву букс дизель-поїзда ДПКр-2 [Електронний ресурс] / Г. С. Ігнатов, І. А. Богун, Г. Р. Гамбарян, А. А. Зюков // Залізничний транспорт України. - 2018. - № 3. - С. 40-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2018_3_7 Описано спільну розробку ПАТ "КВБЗ" та НВП "Хартрон-Експрес ЛТД". Безпека руху поїздів - основна умова експлуатації залізниць, перевезень пасажирів і вантажів. Проблема забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті з'явилася одночасно із появою самого транспорту. Підвищення інтенсивності руху поїздів, збільшення їх швидкості і маси пред'являють жорсткі вимоги до якості і надійності засобів забезпечення безпеки руху. Одним з таких засобів є система контролю нагріву букс (далі - СКНБ), яка є однією із складових безпеки руху пасажирського транспорту і перевезення пасажирів. Основним завданням, яке покладене на СКНБ, є своєчасне і швидке визначення перегрітого в результаті зносу або інших чинників буксового підшипника кочення рейкового транспортного засобу, та швидке інформування персоналу поїзду про визначення перегрітої букси. Дана система слугує для запобігання виникненню небезпечних відмов рухомого складу, які можуть призвести до краху і аварій поїздів, таких як відмови елементів візків - злами шийок і вісей колісних пар, злами дисків, зрушення коліс по осі тощо. Цього можна уникнути, використовуючи контроль температури буксового вузла колісної пари залізничного транспортного засобу.
|
|
|