Пошуковий запит: (<.>A=Бедринець М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Бедринець М. Д. Економічна суть стратегічного фінансового планування підприємства в сучасних соціально-економічних умовах [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець, К. В. Недзельська // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2012. - № 1. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2012_1_5
|
2. |
Бедринець М. Д. Практика незалежного фінансового контролю в Україні [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України (економіка, право). - 2013. - № 3. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnudpsu_2013_3_14
|
3. |
Бедринець М. Д. Модернізація інструментарію фінансової санації промислових підприємств [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України (економіка, право). - 2014. - № 1. - С. 164-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnudpsu_2014_1_24
|
4. |
Бедринець М. Д. Ефективність діяльності суб’єктів підприємництва в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Бізнес Інформ. - 2013. - № 4. - С. 183-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_4_35
|
5. |
Бедринець М. Д. Аналіз та особливості управління зовнішнім державним боргом в Україні на сучасному етапі розвитку [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець, О. І. Зозулевич // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2014. - № 2. - С. 6-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2014_2_3
|
6. |
Бедринець М. Д. Оцінка бюджетного фінансування соціального захисту та соціального забезпечення в Україні [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець, Н. П. Вітюк // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2015. - № 1. - С. 15-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2015_1_4
|
7. |
Бедринець М. Д. Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю в Україні [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 10. - С. 224-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_10_50
|
8. |
Бедринець М. Д. Фінансова політика як інструмент антикризового фінансового регулювання на рівні держави [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2016. - № 2. - С. 8-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2016_2_3
|
9. |
Бедринець М. Д. Основні положення сучасної теорії фінансових криз [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2015. - № 2. - С. 8-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2015_2_3
|
10. |
Бедринець М. Д. Лідерство у фінансах: практичний аспект [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2018. - № 8. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2018_8_13
|
11. |
Бедринець М. Д. Бюджетна децентралізація як необхідна умова регіонального розвитку [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2018. - № 9. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2018_9_18
|
12. |
Бедринець М. Д. Контролинг в системе финансового антикризисного управления предприятием [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець, Т. М. Денега // Збірник наукових праць Університету державної фіскальної служби України. - 2018. - № 2. - С. 15-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2018_2_4
|
13. |
Бедринець М. Д. Державна підтримка розвитку вітчизняних суб’єктів підприємництва у період 2009–2013 роках [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(6). - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(6)__12
|
14. |
Бедринець М. Д. Фінансова децентралізація в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2021. - № 21. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2021_21_9
|
15. |
Бедринець М. Д. Досягнення реформи децентралізації та її бюджетна ефективність на прикладі Павлівської ОТГ у Волинській області [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець, К. О. Угрюмова // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_11_12 Розглянуто актуальну тему сьогодення, а саме: децентралізацію та її бюджетну ефективність (на прикладі Павлівської об'єднаної територіальної громади у Волинській області). Суттєвою рисою децентралізації сьогодні є добровільне об'єднання із іншими територіями задля покращення умов проживання та розвитку місцевості. Децентралізація сприяє поліпшенню інвестиційного клімату, формує ефективне середовище для залучення інвестицій та фінансування діяльності українських регіонів. Саме тому децентралізація дає змогу розкрити свої внутрішні потенціали об'єднаним територіальним громадам. Результат місцевого самоврядування залежить від доцільного використання фінансових ресурсів, самостійного вирішення регіональних питань. Застосовуються показники бюджетної самодостатності, бюджетної результативності, бюджетної транспарентності для аналізу бюджетної ефективності територіальної громади, що грунтуються на оцінці рівня виконання розподілу та перерозподілу місцевого бюджету об'єднаної територіальної громади. Бюджетна самодостатність демонструє, як територіальна громада може себе розвивати, бюджетна результативність відповідає за видаткову частину та результат цих витрат, а бюджетна транспарентність - за прозорість і відкритість інформації для громадян. Запровадження децентралізації має на меті вдосконалити систему управління територіальними громадами та систему адміністративно-територіального устрою країни, з покращенням стану проживання та розвитку громадян незалежно від місця проживання. За допомогою децентралізації покращується інвестиційний клімат країни та формується ефективне середовище для залучення іноземних і вітчизняних інвесторів. Фінансування територій дає змогу відкрити нові можливості для зростання об'єднаних територіальних громад.
|
16. |
Бедринець М. Д. Еволюційний розвиток фінансової системи України [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 341-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_11_47 Досліджено еволюційний розвиток фінансової системи України. Стійкість фінансової системи, яка добре регулюються та добре контролюється, необхідна як для внутрішньої, так і для міжнародної економічної та фінансової стабільності. У результаті дослідження розглянуто розвиток фінансової системи України, відображено важливі зв'язки між фінансовою стабільністю, фінансовою глибиною, фінансовою доступністю та важливістю управління фінансовою системою в Україні. Проблеми у фінансових системах можуть впливати на ефективність грошово-кредитної політики, зменшувати економічні спади, вимагати фінансування капіталу та впливати на обмінний курс, а також створювати значні фінансові витрати, пов'язані із урятуванням проблемних фінансових установ. Більше того, зі зростанням взаємозв'язку між фінансовими установами, а також з появою фінансових компаній і більш розвинутих фінансових і торгових зв'язків між фінансовими структурами в одній юрисдикції можна швидко перекрити рух коштів через національні кордони. Перспективами подальших розвідок у даному напрямі є дослідження розвитку інноваційних технологій відповідно до змін у вподобаннях споживачів фінансових послуг; поширення віртуальних каналів обслуговування, персоналізованих фінансових послуг і мобільних рішень; розвитку відкритого банкінгу та розширення співпраці між традиційними фінансовими установами та компаніями FinTech, що допоможе забезпечити краще задоволення потреб клієнтів. Прийняття комплексних змін до нормативно-правових актів щодо депозитарної діяльності, цінних паперів, а також діяльності фондових бірж дасть професійним учасникам фондового ринку більше можливостей для впровадження інновацій у наданні фінансових послуг.
|
17. |
Бедринець М. Д. Оцінка впливу бюджетної децентралізації та податкових надходжень міста Ірпеня [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець, К. О. Угрюмова, К. О. Колеснік // Бізнес Інформ. - 2021. - № 12. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_12_35 Розглянуто теоретичні основи та проблеми функціонування органів місцевого самоврядування при втіленні бюджетної децентралізації в Україні. У процесі реформування місцевої влади визначено залежність місцевих бюджетів від державного бюджету. Розглянуто розвиток бюджетної децентралізації за період 2015 - 2021 рр., а саме: кількість об'єднаних територіальних громад, частка власних доходів місцевих бюджетів та структура частки доходів загального фонду місцевих бюджетів (без трансфертів). Висвітлено та проаналізовано надходження в бюджет м. Ірпінь, їх тенденції та ефективність використання. Прогноз доходів бюджету м. Ірпінь розробляється з урахуванням усіх показників, які використовуються для оцінювання надходжень податків і зборів, очікуваних показників соціально-економічного розвитку та очікуваних податкових надходжень податків і зборів, а також ураховано пропозиції органів, які ведуть контроль за розподілом надходжень податків і зборів до місцевих бюджетів області. Роль податків у системі місцевого регулювання економічних процесів забезпечує вплив на суспільство, його структуру та динаміку, забезпечує стабільність надходжень бюджету та самоокупність, які передбачають розробку ефективної стратегії розвитку податкової системи на основі реалістичних прогнозів соціально- економічного розвитку. Запропоновано методи поліпшення контролю за фінансуванням місцевих органів влади. Органи місцевого самоврядування в змозі трансформувати податкову базу на місцевому рівні через податкові доходи, що надає можливості для реалізації повною мірою своїх функцій і повноважень, які впливають на фінансово-господарські процеси. Для майбутнього прогнозу та вдосконалення сталого розвитку потрібно передбачати загрози та ризики фінансової стабільності. Таким чином мінімізується їх негативний прояв у майбутньому або визначаються шляхи для мінімізації втрат від їх впливу.
|
18. |
Бедринець М. Д. Особливості децентралізації в контексті світового досвіду: типи, моделі та форми [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець, І. В. Корецька // Економічний вісник. Серія : Фінанси, облік, оподаткування. - 2021. - Вип. 8. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ehsfat_2021_8_4
|
19. |
Бедринець М. Д. Бюджетна децентралізація в Україні: результати, виклики і перспективи [Електронний ресурс] / М. Д. Бедринець, Н. С. Грушко // Економічний вісник. Серія : Фінанси, облік, оподаткування. - 2021. - Вип. 8. - С. 164-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ehsfat_2021_8_19
|