Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Балабуха К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Балабуха К. В. Основні положення навчання іншомовної фразеології [Електронний ресурс] / К. В. Балабуха // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 3-4. - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_3-4_31
| 2. |
Балабуха К. Є. Вплив фінансових ринків, що розвиваються, на маркетингові програми: міжнародний аспект [Електронний ресурс] / К. Є. Балабуха // Проблеми економіки. - 2021. - № 3. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2021_3_2 Мета роботи - дослідження впливу фінансових ринків, що розвиваються, на маркетингові програми виключно у міжнародному аспекті. Проаналізовано показники, що впливають на економічну складову ринків, які розвиваються: розвиток секторів послуг у міських районах країн, прийнятих до розгляду (Індія та Китай), розрив у зайнятості та доходах між організованими та неорганізованими секторами у міських районах, наявність міських нетрів. У результаті дослідження систематизовано основні показники інфраструктури та порівняльної спроможності в Індії та Китаї та наголошено на національних культурних відмінностях обох країн. Підкреслено, що стійкість відмінностей у культурній цінності особливо актуальна для великих транснаціональних компаній, які у своїй повсякденній діяльності зазнають впливу різних національних культур. Обгрунтовано фактори впливу на нерівність доходів населення та підкреслено важливість інфраструктури в умовах зростання. Зазначається, що великі відмінності у доходах споживачів вказують на існування декількох сегментів із дуже різним рівнем купівельної спроможності, своєю чергою, сегменти з різними доходами надають змогу деяким компаніям створювати інноваційні можливості. Сформовано напрямки реалізації маркетингових програм в умовах фінансових ринків, що розвиваються. Зазначається, що, оскільки кожен окремий регіон відрізняється вимогами, смаком, звичками, засобами масової інформації, уподобаннями, свідомість цін змінюється, що може стати шляхом для розробки маркетингових програм всередині та за межами країн. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямку є розробка інноваційної маркетингової програми, націленої на український споживчий ринок, здатної сформувати стійку конкурентну перевагу в умовах міжнародної конкуренції.
| 3. |
Зеркаль А. В. Вплив цифрового маркетингу на розвиток підприємств в умовах воєнного часу [Електронний ресурс] / А. В. Зеркаль, К. Є. Балабуха // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 11. - С. 145-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_11_20
| 4. |
Зеркаль А. В. Маркетинг під час воєнного стану: побудова каналів комунікації та трансформація бізнесу [Електронний ресурс] / А. В. Зеркаль, К. Є. Балабуха // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2023. - № 1. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2023_1_11
| 5. |
Балабуха К. Є. Фундаменталізація національної економіки як основи стабільного розвитку на тлі глобалізаційних процесів у сучасному світі [Електронний ресурс] / К. Є. Балабуха // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2021. - № 6. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2021_6_3 Розкрито принципи фундаменталізації національної економіки як основи стабільного розвитку на тлі глобалізаційних процесів у сучасному світі. Визначено ключові тенденції розвитку глобалізованого світу до 2035 р. Окреслено основні напрями становлення національної економіки під впливом глобалізаційних процесів з боку політичного, економічного, соціального, демографічного та екологічного напрямів взаємодії. Підкреслено, що дослідження глобалізаційних напрямів надає змогу сформувати кількісні показники глобалізаційних процесів, класифікувати конкретні виклики, які загрожують розвитку окремої країни, дослідити функціональні аспекти, що вимагають моніторингу в процесі адаптації національної економіки до інноваційних процесів, які відбуваються в сучасному світі.
|
|
|