Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Балабанов И$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Калита Н. И. Модель многофакторного выбора команды проекта с учетом межличностных отношений [Електронний ресурс] / Н. И. Калита, И. В. Балабанов // Системи обробки інформації. - 2013. - Вип. 2. - С. 282-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2013_2_65 Предложена математическая модель определения оптимального состава команды проекта, где критерием эффективности является обобщенная полезность (привлекательность) команды, учитывающая уровень профессионализма и личностные качества претендентов. В модели не является обязательным назначение на одну работу одного претендента.
| 2. |
Балабанов И. В. Исследование характеристик планарного упругого подвеса осевого микромеханического акселерометра прямого преобразования [Електронний ресурс] / И. В. Балабанов, Т. В. Балабанова // Механіка гіроскопічних систем. - 2014. - Вип. 27. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mgs_2014_27_12 Исследован механизм возникновения нелинейности масштабного коэффициента осевого микромеханического акселерометра прямого преобразования и показаны способы ее устранения.
| 3. |
Балабанов И. В. Методика расчета характеристик крыла самолета с учетом аэроупругости [Електронний ресурс] / И. В. Балабанов, Т. В. Балабанова, О. Ю. Гаваза // Механіка гіроскопічних систем. - 2015. - Вип. 29. - С. 63-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mgs_2015_29_10 Описана методика, которая обеспечивает создание математической модели упругого крыла под действием аэродинамической и массовой нагрузки, что позволяет описать взаимодействие крыла с потоком воздуха, в аналитическом виде. Показано ее применения для определения критической скорости дивергенции, упрощенного крыла самолета Ла-5 ФН.
| 4. |
Балабанов И. В. Разработка упругого подвеса заданной жесткости [Електронний ресурс] / И. В. Балабанов, Т. В. Балабанова // Збірник праць Інституту математики Національної академії наук України. - 2014. - Т. 11, № 5. - С. 8-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpim_2014_11_5_3
| 5. |
Балабанов И. В. Метод конечно-элементной аппроксимации для исследования дивергенции крыла самолета [Електронний ресурс] / И. В. Балабанов, Т. В. Балабанова, Ю. И. Бондарь // Збірник праць Інституту математики Національної академії наук України. - 2014. - Т. 11, № 5. - С. 18-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpim_2014_11_5_4
| 6. |
Балабанов И. В. Структурный анализ матриц податливости криволинейных стержней [Електронний ресурс] / И. В. Балабанов, О. Ю. Гаваза // Механіка гіроскопічних систем. - 2018. - Вип. 36. - С. 103-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mgs_2018_36_14 У даний час значний інтерес у розробників навігаційних приладів, зокрема, таких як динамічно настроюємі гіроскопи, викликає проектування пружних елементів, що володіють заданими властивостями. Своєю чергою неабиякої актуальності має розробка оптимальних конструкцій пружних елементів, що забезпечують необхідну жорсткість крила літака. Тому, якщо оптимізація проводиться, наприклад, у межах етапу концептуального проектування, на якому допускаються певні спрощення, то для правильного відтворення найбільш істотних особливостей силової роботи каркаса крила доцільно застосовувати його ідеалізовану стрижневу конструкцію.
| 7. |
Балабанов И. П. Палеографический аспект проблемы создания искусственных пляжей как метода защиты аккумулятивных берегов [Електронний ресурс] / И. П. Балабанов // Вісник Одеського національного університету. Серія : Географічні та геологічні науки. - 2013. - Т. 18, Вип. 1. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_geo_2013_18_1_6
|
|
|